32 weken zwanger wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamav2boefies, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik ben vandaag 32+ 4 zwanger en ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee
    Vannacht 2.5 uur wakker gelegen omdat ik het zo benauwd had
    Last van mijn ribben Sta er versteld van dat het daar nog niet blauw is
    Wie is er ongeveer even ver als mij en vind het ook wel welletjes nu?

2. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ik:D Eigenlijk wel erg, maar van mij mag de tijd ook wel voorbij vliegen! Ik slaap ook niet zo heel goed en was er vannacht om kwart over 4 ook uit.. je bent niet alleen:p
    Nog 2 weekjes werken en dan heb ik gelukkig al verlof, maar met een peutertje in huis ben ik daar ook wel echt aan toe!
    Verder ben ik ook gewoon zoooo nieuwsgierig naar de baby en duurt het me allemaal gewoon te lang *klaag klaag* haha, maar samen aftellen is altijd leuk!

3. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    oh gelukkig ik ben niet de enigste :p
    Hier ook nog een peuter en een kleuter

Vreselijk die slapeloze uurtjes maar goed nog ff en dan houdt ons baby ons uit de slaap alvast voor oefenen zeker ;)

4. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik ben 31 weken en 4 dagen precies.. en ik ben al vanaf week 6 aan het aftellen! Die 9 weken, oh nee 8 weken en 3 dagen, die ik nog te gaan heb lukken ook nog wel. Op dit moment heb ik vooral last van dat ik me niet goed kan bewegen. Op de bank en in bed kost elke manoevre zoveel energie, moeite en pijn... bah! Alleen in het zwembad voel ik me nog goed. Verder de voor mij normale misselijkheid en benauwdheid. Ook met mijn yoga-ademhalingsoefeningen lukt het niet om daar nu van af te komen. Slapen gaat ook wisselend; gisteren nauwelijks 3 uur gemaakt maar vandaag toch weer 5 straight hours! Daar knapt een mens van op. Vanmiddag de 30 weken echo... zie ik mijn meisje weer. Joepie:)

5. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Haai meiden....

Ook ik ben 32+2 dagen zwanger van onze derde zoon...en vind het nog steeds geweldig!!!
    Tuurlijk wel de nodige kwaaltjes...bijv gisteren had ik een zwangerschapsjeans aan...nou dat doe ik niet weer hoor, pff die strakke band om m'n buik..ik hou het maar bij comfort en draag tot de bevalling leggings en jongingbroeken:D

Ben ook heel nieuwschierig hoe ons derde ventje eruit ziet, maar kan zoooo genieten van de schopjes en bewegingen in m'n buik.....;)

Liefs Marisa

6. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    @ Birgitte Is het standaard bij jullie om een 30 weken echo te hebben?

@ Marisa78 Super zeg ook zwanger van de derde net als bij ons
    Hoe oud zijn je zoontjes als ik vragen mag?

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Ik ben vandaag 31 weken en 5 dagen zwanger.. bijna 32 weken dus ;) Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook echt niet meer kan wachten. Wat duren 9 maanden lang he? En ik ben bang dat deze laatste weken nog langzamer gaan.. gewoon omdat we er zo naar uitkijken en straks natuurlijk hele dagen 'thuis' zitten.

Ik kan nog steeds wel erg genieten van alle bewegingen in mijn buik, zo ontzettend bijzonder! Ik zeg... kleintjes kom maar lekker met de 37 weken ter wereld ;)

Hier nog één die problemen heeft met slapen. Ik krijg 's nachts enorm last van mijn linker bovenbeen.. en kan helaas alleen nog maar op mijn rechterzij slapen (was een echte buikslaper) erg pittig dus. Succes allemaal en probeer toch nog eventjes te genieten van alles in je buik, denk dat ik het straks ook wel weer ga missen als ik een platte en lege buik heb ;)

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hier nog een! 32+6 vandaag, bekkeninstabiliteit, 2 kids en nu ook nog griep op komst....
    het is een grote beeb dus die ligt al enkele dagen erg vervelend tegen mn ribben te duwen waardoor normaal recht op een stoel zitten niet meer lukt. Zit echt op zn boerenfluitjes met mn benen wijd anders past het niet meer...
    Slapen is een hel, kan alleen op mn linkerzij slapen, rechts krijg ik het zuur en op mn rug ligt niet altijd lekker en op mn buik is geen optie als je buik zoooo huge is...
    dus ALS ik al een nacht (van 12 tot 6) doorslaap word ik gebroken wakker EN met buikpijn want dan moet ik natuurlijk enorm plassen.

Gister de gyn gesmeeeekt me in te leiden bij 37/38 weken maar ze doet het niet vanwege mn eerder keizersnee. Balen dus.
    Dan maar alle bakerpraatjes uitproberen denk ik....

succes nog jullie allemaal!

9. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Hoi mamav2boefies,

Nou laat ik het zo zeggen...wij doen het in etappes:D
    Onze oudste is 15....dan komt de volgende van 8...en nu dus nog 1 erbij;)
    En ik moet zeggen ik vind het helemaal te gek zo....

Jij ook derde zoon??

10. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Whahaha zitten op z'n boerenfluitjes....ja die houding neem ik tegenwoordig ook best vaak aan:D:D:D
    Lekker galant he;)
    Ziek zijn tijdens zwangerschap komt zwaarder aan als wanneer je niet zwanger bent, had zelf ook een griepje te pakken ongeveer in week 27 k'heb een week niks gekund..behalve op bed liggen;)
    beterschap meid!!

11. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    @ Lovelylonnes Ook zwanger van de derde Super
    Ik krijg ook vaak te horen zijn het er niet 2?
    Waren je andere kindjes ook zo zwaar bij de geboorte dan en hoe groot schatten ze deze baby dan?

@Marise78 Wij hebben een dochter en en zoon en straks weer een meisje (L)

12. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Thanx!
    Ja en dat op bed liggen gaat niet met een zoon van 3 en een van anderhalf dus moet echt wachten tot papa thuis is.
    Die al aangeboden heeft te koken (friet dus;) en de kids op bed te leggen zodat ik kan rusten! de schat.
    Ja en echt niets zit nog lekker he!? Lekker op de bank hangen, zo scheef tegen de leuning, het past gewoon niet meer! grrr en misschien moet je dan nog 9 weken!!!!! Wil er niet aan denken!

13. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nou mn eerste 2 waren 3350 en 3920. Ze kunnen nog niet zeggen hoe groot deze gaat worden, de kans is zeer aanwezig dat als hij zo door blijft groeien en zeker als ik overtijd ga:(, dat hij 8 a 9 pond is.
    En ik krijg niet vaak te horen of het er 2 zijn, althans niet meer. ik had met 13 weken al een 20 weken buik toen vroegen ze het vaak, maar zit al bijna 4 maanden thuis en kom het huis bijna niet uit dus hoor nu uberhaupt erg weinig:)

14. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Hier ook 32 weken! Het het is net of die kleine in m'n longen zit, ik ben al buiten adem als ik dénk aan naar de koelkast lopen, of zo. Net even met een vriendin aan de telefoon gehangen en ik zit gewoon in die hoorn te hijgen alsof ik een marathon aan het lopen ben, belachelijk.
    Verder heb ik, behalve BI (geen hele heftige gelukkig) en pukkels weinig te klagen dus ik trek het nog wel die paar weekjes, maar toch. Het zou erg fijn zijn weer iets van de grond te kunnen pakken of mijn sokken aan kunnen te trekken zonder daarna sterretjes te zien en 5 minuten bij te moeten komen. :D

15. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Hee, wat leuk! Mag ik mee-aftellen? Ik ben nu 31 weken en 4 dagen zwanger. Na twee heerlijke knulletjes verwachten we nu een meisje.

In tegenstelling tot jullie, slaap ik (nog) als een blok en heb ik weinig fysieke klachten. Maar dat neemt niet weg dat ik enorm aan het aftellen ben. We hebben er weer zoooooooooooooooooooooooooooo'n zin in :))!

16. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    O ja, dat buiten adem zijn om niks en moeten zitten om sokken en schoenen aan te trekken, herken ik wel heel goed ;).

17. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Och ja schoenen aantrekken, whahaha nemen jullie dan ook een hele rare houding aan, om die ellendige veters dicht te krijgen...tís een gedoetje hoor.....

18. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ja schoenen vreselijk
    Ook mijn zwangerschapsbroek van noppies zit voor geen meter als ik zit
    Zodra ik bijv boodschappen ofzo heb gedaan gaat de trainingsbroek hier weer aan ook al is het maar voor een uurtje die broek is me bijna heilig

wat dragen jullie voor kleding?Leggings of ook positiebroeken?

19. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    ja ik ben wel ietsjes verder maar ik herken zoveel van jullie klachten. buiten adem zijn is echt vervelend ppppfffff wordt er gek van.
    slapen is nu ook minder geworden sinds 3 dagen ben doodop.......ja ik ben ook aan het aftellen hoor wil weer normaal kunnen functioneren.

20. naya25

naya25 Lid

24 nov 2009
    93
    0
    0
    NULL
    Nijkerk
    Hallo
    Dames hier ook 32 weken zwanger van de 2e.
    Mijn dochter is 21 maanden dus rusten ?? Wat is dat hahah en ik voel me ook zo vreselijk lui als ik papa na zijn werk op pad stuur met de kleine meid.

Ik vind het zo frustrerend dat het nog 5 weken kan duren maar ook 10!
    dat is toch onmenselijk.
    Maar goed er moet nog 1 kinderkamer en 1 baby kamer en een wiegje afgemaakt worden.hahah stress!!

Zijn jullie al een beetje klaar voor de baby?

Deel Deze Pagina