He dames... Sinds gister rond 5:30 am had ik een kramperige pijn bij mn onderrug en heupen...later werd dit ook bij mijn onderbuik kramperig..vk gebeld en die zei rust nemen en dan neemt het af...rond de avonduren was deze pijn nogsteeds niet weg en begon ik mij zorgen te maken...vk wou niet langs omdat ze zei dat het niks ergs was...mij doorgestuurd naar ha..om een blaasontsteking uit te sluiten...ik bleek geen blaasontsteking te hebben dus snel naar huis gegaan en vk weer gebeld...die kwam na een uurtje langs en controles gedaan zowel uitwendig als inwendig...ik heb met 31w+2 last van indalingsweeën..dit hebt zij aan mij verteld alleen ben ik 24 uur verder en heb ik nogsteeds pijn... en gerustgesteld was ik gister maar vandaag maak ik me weer zorgen...komt dit bekend voor bij een van jullie? ook dagenlang last gehad van deze symptomen rond de 31 weken? rond hoeveel weken was je bevallen ?
ik heb hier bij mijn eerste zwangerschap wel veel last van gehad, ik lag met 33 weken in het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk en omdat ze toen steeds harde buiken registreerden op het CTG hebben ze getoucheerd had toen 3 cm ontsluiting, gelukkig is het toen niet verder gegaan, ik ben met 37 weken ingeleid en dat ging supersnel. bij mij deden de harde buiken dus wel iets maar gelukkig uiteindelijk geen bevalling, als de verloskundige gekeken heeft en er gerust op is zou ik dat voorlopig ook zijn denk ik, succes
Ik heb dit ook gehad vanaf 32 weken. Uiteindelijk ben ik pas bevallen met 41w4d. Het hoeft dus niets te betekenen. Bij mij zei de verloskundige dat ik altijd mocht bellen als ik me zorgen maakte, dus dat kun je altijd doen! Sterkte!
Mom2Be92 Het klinkt inderdaad als indalingsweeën. Hier ook heel herkenbaar, DL lag met 32 weken al volledig ingedaald en helemaal vast. Ben vervolgens pas bevallen met 41+3 dus in die zin hoef je je geen zorgen te maken dat je kindje eerder zal komen... Een lekker warm bad of een warme douche en een paracetamol doen wonderen. Succes en geniet van je laatste loodjes.
Gelukkig is blaasontsteking uitgesloten.hoe gaat het nu met je? Heb er ook last van gehad in week 33/34. Goed opletten dat je niet het idee krijgt dat het met regelmaat komt.slijmprop verloren met 34 weken De kleine kwam met 34.5 ( tot in tegendeel bewezen kwam dat door de vele blaasontstekingen.) Gelukkig is alles goed met de kleine.
Ik heb last gehad van precies hetzelfde als jij, met 33 weken. Had continu harde buiken, vreselijk veel menstruatiekrampen en pijn in bekken en onderrug. De baby was inderdaad aan het indalen. Heb een check gehad, zowel in- en uitwendig. Ik heb verplichte bedrust gekregen voor een paar dagen, omdat ze bang waren dat het misschien in échte weeën zou doorschieten. Dus ik heb gedaan wat ze vroegen en uiteindelijk, na een week, was de pijn verdwenen. Inmiddels ben ik 6 weken verder. Oh, en ik ben nu dus nog niet bevallen. Maak je geen zorgen, hoort er allemaal bij! Zwanger zijn gaat niet over rozen.
Herkenbaar, ik had het al met 27/28 weken en ook hier betekende het indalen! Duurde steeds een paar dagen. Sterkte ermee!
Hoi dames Wat een opluchting!! Vrijdag avond had ik geen last meer van aanhoudende krampen zoals donderdag....wel heb ik een beetje last af en toe en voel ok me kleine ook duidelijk draaien...ik doe inderdaad nu rustig aan want ik ben best bang....maar gelukkig word ik ietsjes rustiger door jullie verhalen.... En idd gelukkig geen blaasonsteking...daar was ik zo bang voor maar ik niks wetende wou op die moment liever een blaasonsteking dan bevallen...worst case senario.... Maar goed nu lekker genieten van me laatste weekjes en hopen dat ze zich meld bij 38 weken of later