nou meiden lees net een berichtje op juli mama 2008. Verschrikkelijk. Vergo is alle twee d'r jongetjes verloren. Weet niet wat ik moet zeggen zit eigenlijk maar naar het scherm te staren. groetjes las
WannaBmum, hele dikke knuffel meid! Ook alle andere dames hier die het nodig hebben: een heel dikke knuff! Morgen een druk dagje...Dan word ik alweer 32! Je wordt ouder mama
staat in de vlinderlounge...... heeel heeel triest...... word er gewoon een beetje verdrietig van. hoe kan het toch gebeuren he!
Jemig wat een ontzettend naar iets om te lezen zeg! En natuurlijk ook om mee te maken! Daantje, vast heel veel succes met spuiten, ben erg benieuwd hoe het zal gaan en wat het resultaat zal zijn. Wanneer gaat dan na het spuiten de IVF beginnen? Bipat, fijn dat alles goed gaat ook met jullie kereltje! Pfff mijn computer startte vanmorgen niet op. Weggebracht, morgen weer ophalen. Ben moe en heb nergens zin in, ga maar even in het zonnetje zitten. Marlieke vast een fijne verjaardag voor morgen, maar zal je morgen nog even uitgebreid feliciteren en voor je zingen!
@miss daantje.. spannend die spuiten he? Echt ik heb er niets van gevoeld. Ben best trots op mezelf! Heb nu al zin in spuit nr 2 vanavond! @soof...klote PCO he.... Heb ik ook, je word er niet goed van!
Dat wist ik niet Pooh, had het kunnen weten als ik je onderschrift had gelezen! HOe vaak heb jij Clomid gehad? En is er een rde dat het niet werkte voor jou? LIEFS
Ach Soof ik vergat jou helemaal in mijn berichtje, duizendmaal sorry Ik wist niet dat PCO al eerder bij je gediagnoseerd was (of hoe zeg je dat in die termen). Maar dan had je idd hele nette cyclussen de laatste tijd? Hoe verklaren ze dat dan? Poeh dat is ook niet niks. Maar je hebt gezien hoe het bij Zico is gegaan met de clomid, hoop dat het voor jullie ook zo zijn werk zal doen meid! Knuffffff!
Zusje, ik moet 50 mg nemen! Mieke, er is geen verklaring........ vind ik ook niet erg als dit maar helpt. Het verklaart voor mij wel de pijn aan mijn eierstokken en eerlijk gezegd was ik hier al een beetje bang voor! Lief dat je nog aan me denkt. LIEFS
goedeavond dames hier is chagerientje weer. sophia: clomid jeetje dat is niet zo fijn en gaan ze die cystes weghalen?is je tuintje wel mooi geworden hopelijk had je er wat afleiding van. miss daantje: spinning en bodypumpen doe ik ook leuk he ik ben er net van terug. ja daar kun je lekker spierpijn van krijgen. doe je ook wel eens TWB dat vind ik ook leuk. als je mannetje niet chirurg was moet je dan wel zelf spuiten? bipat: fijn dat alles goed gaat. groetjes marlieke: ja morgen jarig dat had ik gezien op hyves. makkelijk z,n mailtje dan vergeet je er geen één. mieke ben je lekker bruin geworden in het zonnetje?haha meentje: hoe is het met je? we zijn nu acht maanden bezig ik heb een redelijke constante cyclus en we hebben 5 van de 8 maanden op het goede tijdstip geklust we gaan gewoon weer vol goede moed verder. ik hoorde vandaag van een klant van mij die was ook al 8 maanden bezig en die had in die 8 maanden 3 miskramen waarvan de laatste twee weken geleden en dat was een tweeling zielig hé ze gingen nu onderzoeken waaar het aan kon liggen. groetjes
Hey Puck, Hoe is het nu met je, voel je echt de ongi al komen, grrrrr Balen is dat toch he, je weet dat je zo je best doet en op het goede moment vrijdt en dan is het nog niet gelukt. Vind ik ook frustrerend hoor! Waar ik wel heel blij mee ben, is dat het onderwerp hier in huis steeds beter bespreekbaar wordt en dat mannetje ook vindt dat we iedere maand moeten klussen. Daar zit dus een positieve verbetering in. En we hebben gelukkig het nodige hulpmiddel weer in huis gehaald als het klussen niet wil lukken, daar ben ik ook blij mee. Want we vinden allebei dat iedere gemiste kans er eentje is ivm leeftijd en zo. Oh dat sporten dat schiet er bij mij weer helemaal in hoor. En sinds mijn lichaam weer die ongi voelde aankomen is er heel wat choco doorheen gegaan, moet echt weer gaan opletten. Moeten geen kilootjes meer bij komen hoor. Morgen ga ik even naar de praxis, grijze buitenverf kopen, wil 2 grote houten plantenbakken grijs gaan verfen. Mijn lieve paatje heeft van aluminium 2 vierkant frames gemaakt die dan de rand van de bakken worden en dan mooi grijs er onder, zal vast heel chique staan. Verder gaat hij een nieuwe bureau voor me maken, we hebben vanmorgen een blad gehaald en die gaat ie afwerken en schilderen. Dan wil ik gelijk mijn werkkamer gaan aanpakken en hier en daar overschilderen, heb er al zin in. Komt ook door het lekkere weer. xx
dames ik heb net even zitten tellen en eigenlijk moet ik gewoon positief denken en tegen mezelf zeggen dat het maar beter is dat het deze maand niet raak was anders was ik precies met de kerst uitgetelt ja dat is voor mij de drukste periode op het werk. we gaan volgende maand voor een januari kindje een lekker eigenwijs steenbokje! hihi ben ik zelf ook het glas is half vol niet half leeg tjaka sorri moest er even uit om mezelf en jullie op te peppen
Hihihi Puck, hier werd ook zo gedacht door het mannetje hoor. Anders had ik in sept misschien wel met een dikke 6 mnd buik op de zeilboot gestaan, en het is onze eerste keer zeilen. Vond ie ook niet zo'n goed plan!
Ja de tuin (lees terras) is mooi geworden. De rest van de tuin komt de tuinman binnekort aanplanten, ooh daar heb ik zo'n zin in. Wordt het tenminste iets. Ik zal in mijn album even een foto zetten hoe de tuin nu is (al ween half jaar....) Op het terras heb ik nu lekker potjes gevuld met lavendel, viooltjes en addenda of zoiets, allemaal blauw/paarse bloemetjes dat vind ik het mooiste! PCOS: http://www.nvog.nl/files/pcos.pdf succes hahahahha LIEFS
MOeten jullie nog even op wachten, ik heb nog geen recente foto, nou ja recent...... Zal er morgen een maken!