he gezellie! enne wel op blijven letten he hahahhahha Ik wordt hier net vreselijk dizzie, ben maar weer gaan eten. Krjg er wat van, sorry dat ik zo zeur
Ik wordt er zelf ook niet goed van hoor, ben er zo onzeker door! Ik ben namelijk vreselijk bang dat ik nu aan de medicijnen moet om het allemaal een handje te helpen terwijl mijn cyclus zo goed ging. Heb ook helemaal geen last van spanning (ja hierdoor hahaha) maar niet dat daardoor mijn cyclus weer raar gaat doen. Echt 2 jaar geleden had ik niet kunnen denken dat zwanger worden zo moelijk is, maar dat denken jullie waarschijnlijk ook........ Juist deze ronde was ik er helemaal niet mee bezig, omdat ik niet zwanger wilde worden. Weten jullie nog dat ik aan jullie vroeg of het raar was dat ik deze ronde zou overslaan omdat ik dan rond mijn moeders verjaardag zou uitkomen? Dus geen sex tijdens ei, maar ja ik had me dus vreselijk verrekend en waarschijnlijk 1x sex gehad toen ei er juist wel was En dan al die gevoelens en nega testen.... Tja jullie begrijpen mijn onzekerheid! LIEFS THANXXX JULLIE ZIJN LIEF
Soof, Bij ons mag je net zoveel klagen als je wilt. We weten hoe het voelt en kunnen je soms wel weer moed inspreken! Dus bklijf klagen. En helaas moet je nog wachten tot woensdag en dan krijg je misschien meer duidelijkheid. (ik blijf duimen dat je toch zwanger bent ondanks de nega testen!) Moontje fijn dat je ons ook weer hebt gevonden. En nou moet je ons niet weer kwijtraken hoor! hihi Hier is het alweer droog. Heel veel wind en soms zijn het net zandstormen. Zo droog is het hier dus. Helaas kan ik dus niet in de plassen gaan stampen! liefs
Nog 3 dagen regen waaronder morgen met 100%, maar voor vandaag was het 70-80 % en we hebben nog bijna niets. Echt balen hoor!
Jettje; Wat leuk zeg dat je een cd box van kinderen voor kinderen hebt gekocht. Echt jeugdsentiment! Sophia; Nog even een paar dagen je door de onzekerheden worstelen en dan hoop ik heel erg dat de gyn je blij mag maken. Alles van je af blijven schrijven hoor! Sjors: al die regen is niks, maar voor jullie juist de droogte niet. We moeten nog maar wat buien doorsturen naar jullie. Puck; Leuk dat er een artikel in het vakblad wordt geplaatst. Goede reclame voor jullie zaak. Moontje; Goed dat je ons hebt gevonden! Heb vandaag een middag in de tuin gewerkt. Moest de tuin nog bemesten en heb ook meteen wat zomerbollen gekocht en geplant. Het was heerlijk buiten en heb na alle tuin klussen ook nog mijn tuintafel schoongemaakt. Vreselijk al die groene aanslag, maar nu dus weer lekker weg! Meen
Oh heerlijk, als het morgen of wonsdag mooi weer is ga ik dat ook doen. Heb de hogedrukreiniger al klaarstaan dus ik kan aan de gang ihihihh goeie afleiding
Oh hier kan er ook wel grote voorjaarsschoonmaak door de tuin heen hoor. Had het al in de herfst gedaan, flink gesnoeit, maar al die groene aanslag op de tuinmeubels kunnen er ook wel weer eens af en opgefrist worden, hahaha. Mijn hoop is dan op het weekend gevestigd hoor!
Bij ons valt in de winter zo ongelooflijk veel eikenblad in de tuin dat ik nu na 5 volle kliko's nog niet klaar ben Dus als het een mooie dag is moet ik ook dat nog doen, met de blazer rond en dan de laatste restjes bij elkaar. Vorig jaar hebben wij een mooi lounge set gekocht, van die canadian chairs maar die zijn nu groen ipv wit dus die moeten goed schoongemaakt worden en dan opnieuw verven, iemand nog tips met wat voor verf! LIEFS
Das zeker goeie afleiding Soof! Ik denk dat ik ook maar eens met de tuin aan de gang moet, heb nog steeds het net over de vijver zitten terwijl de eerste planten al bijna bloeien Misschien morgenmiddag als Tessa slaapt maar ff doen. Maar moet morgen ook weer werken dus misschien ook geen puf voor, heb het weekend ook al gewerkt en het was megadruk...... Nou ja, we zien wel Nu ga ik wat voorbereidingen voor het eten treffen. (gehaktballen draaien en braden)
Soof als je de stoelen na het verfen lakt zijn ze misschien wat beter schoon te houden. Heb verder geen idee wat voor verf, iig waterproof
soph weet hoe het is hoor! Maar jij maak mij zo wa wa wa waanzinnig gek. En het is niet eens mijn eigen lijf anders had ik nu al weer getest. Maar ja ik kan ook niet zo goed geduldig zijn. Alleen mijn laatste zwangerschap toen heb ik heel erg lopen hopen dat ik ongi werd! Sorry hoor hoor het mezelf denken en schaam me rot Maar ja jullie weten hoe het zit. groetjes las
@soof, je maakt het were spannend hoor! wanneer wil je weer gaan testen? @sjors75, hoop dat het volgende mand weer lekker droog en warm is hoor! Ik wil zon! @jettje, leuk die cd box! Die liedjes zitten nog steeds in mn hoofd geprent! @all... ik weet niet hoe een ei voelt, maar ik heb bijna een uur ondragelijke pijn in mn linker lies gehad vandaag. Vanmiddag was het opeens were over! We zullen het wel zien morgen...11.30 weer echo!
@Pooh, In mei is het normaal gesproken altijd droog en rond de 30 graden. Dus maak je geen zorgen. We wonen hier nu ruim 2 jaar en in die 2 jaar heeft het na mijn verjaardag (23 april) niet meer geregend!