3 weken bali met kinderen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Love21, 26 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Wij zouden graag eens naar Bali willen met onze 3 kinderen.. Iemand ervaring? En waar denken jullie aan qua kosten van het totale plaatje? Het lijkt me zo geweldig.

2. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Check huismuts vlog op YouTube

3. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Bali is fantastisch. Heb zelf 3 weekse rondreis java-bali gedaan. En geeindigd op Bali. Toen nog geen kinderen.

Het hangt natuurlijk ook van de leeftijd af van je kinderen.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.872
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Wat lijkt je precies zo geweldig? Ik hok dat het de idylle is van een tropisch wit strand en een blauwe zee?
    Ik vind Bali niks voor kleine kinderen. Snikheet, enorm hoge luchtvochtigheid, geen speeltuinen, geen zwembaden met glijbaan. Plaatsen als Kuta en Seminyak zijn vol toeristen.
    Ik zou kijken naar een prive villa en dan in een rustige plaats.

suus1983 en Beebi1987 vinden dit leuk.
  5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ben je zelf op bali geweest? Zat zwembaden met glijbanen hoor. Ik kan zo al 5 hotels noemen die glijbanen hebben.

@ Ts, Bali is inderdaad fantastisch om met kinderen te bezoeken. Ga om de dag op pad met bv een privéchauffeur en je hebt echt een geweldige reis.

Popie vindt dit leuk.
  6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.736
    1.059
    113
    Bali is fantastisch!
    Inderdaad wel hoge luchtvochtig heid en warm maar neem aan dat je weet of je kinderen hier tegen kunnen of niet.
    Stad zelf is ook druk maar neem aan dat je ook Bali zelf wilt zien dus kunt afwisselen.

Privé chauffeur en lekker rond laten rijden langs de mooiste plekjes!
    Bedenk wel dat bijv de watervallen etc vaak verstopt liggen en je dus even moet lopen en klauteren door natuur.
    Idem de vele trappen op een tempel.
    De aapjes zijn er brutaal,bereid je kinderen voor of ga ze uit ze weg :).

Zwembaden zitten bij elk goed hotel en villa, maar als je alleen voor zon en zee zou gaan zijn zou het zonde zijn.

De keuken is heerlijk maar ook dat moeten je kinderen lekker vinden..

Wij gaan zeker nog terug met onze zoon!

Popie vindt dit leuk.
  7. Tuttebella

Tuttebella Bekend lid

3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Wij gaan absoluut niet naar plekken met glijbanen en speeltuinen toe met vakanties. Hebben de kinderen helemaal niet nodig.

Zelf geen ervaring met Bali trouwens. Wel andere verre reizen met kinderen. Vrienden van ons zijn vorig jaar met twee kindjes naar Bali geweest, zij vonden het geweldig!

8. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Nou nee, eigenlijk niet de stranden en een blauwe zee. Daar heb ik nog niet eens aan gedacht! Bali lijkt me gewoon mooi en inspirerend. Ook voor de kinderen.. hoor ook altijd dat het er qua restaurants etc helemaal in geregeld is op kinderen.. het lijkt me gewoon een avontuur, bijzonder om te zien en aan onze kinderen te kunnen laten zien. Dus je gok klopt niet helemaal.

Muggenstift en Popie vinden dit leuk.
  9. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Bedankt voor je reactie! Het lijkt mij ook zo tof en ziet er allemaal zo mooi uit. Mij lijkt het voor de kinderen juist heel gaaf om mee te maken en te zien.. ben je zelf ook geweest met kinderen?

10. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Ik ga idd niet voor zwembad en villa, dat kan ik in Spanje ook. Bali lijkt me gewoon mooi en het lijkt me geweldig om met je gezin mee te maken.

11. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Top! En weet je wat zij ong kwijt waren aan alles? En hebben ze wellicht nog tips? Wat moeten we echt bezoeken/zien?

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.736
    1.059
    113
    En o ja prijs in onze zomervakantie is erg afhankelijk van wat je voor vlieg tickets kwijt bent en voor hotel of villa gaat.
    Wij zouden vorig jaar rond 4200 kwijt geweest zijn met zijn 3 voor 16dgn. Ticket prijzen waren toen ook hoog. Dit was met luxe hotel. Voor ons vorig jaar de rede om toen niet te gaan,het kan goedkoper nml..
    Met 3 kinderen zou ik eerder voor een villa gaan maar de ticket prijs betaal je sowieso..
    Het leven daar kan als je bijv op zo'n eetpleintje eet erg goedkoop zijn,de restaurants zijn voor Europese begrippen nog goedkoop maar voor daar "duur".

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij gaan deze zomer nasr bali.
    Kun je mij wat hotels noemen met glijbanen?
    Ik zag dat het hardrock hotel glijbanen had, maar dit hotel trekt mij niet zo.

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Daar zou ik ook niet zo snel voor kiezen idd.
    Padma resort misschien?

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    #15 consider, 27 jan 2019
    Laatst bewerkt: 27 jan 2019
    Ziet er prachtig uit maar....
    Die kost voor 2 weken verblijf 6500 euro.
    En dat is dus alleen hotel, vlucht heb ik al.
    Dus nog andere ideeën ;)

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Haha ik zou het ook niet doen hoor, maar dacht ik smeer het een ander wel even aan.
    Google eens op Bali hotel waterslides. Dan kan je er echt zat vinden.

consider vindt dit leuk.
  17. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Bali is super mooi niet alleen de stranden maar gewoon alles de mensen,
    omgeving, eten en de mooie spullen die ze daar maken

Dus ik zeg doen
    Wij gaan waarschijnlijk weer

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik ben 2 keer op Bali geweest, en keer zonden en keer met kinderen. Geweldig eiland, lekker eten, wel heel druk en toeristisch. Ze zijn daar dol op de kinderen dus aandacht genoeg! Ik zou naar Kuta gaan, vind zelf het zuiden druk. En 3 weken is wel lang voor zijn klein eiland. Ik ben erg zelf nooit langer dan 15 dagen geweest. Misschien ook een weekje Lombok of Nusa Lembongan?

19. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Wij zijn op Bali zonder kinderen geweest. Ik vond persoonlijk Thailand leuker. (daar wel geweest met onze dochter en over 2 weken weer)

Op Bali zit een fijne homestay home Bali home Gerund door Nederlands gezin Marcello supusepa. Hij kan je ook goed opweg helpen met verder reizen. Boot tickets, taxi, bezienswaardigheden in de omgeving etc. .) destijds stond er in hun tuin klein speeltoestel van hun dochter.

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Bali is fantastisch! Al drie keer geweest, afgelopen jaar nog!
    Hoe oud zijn je kids? Het ligt er helemaal aan hoe je wilt reizen hoe duur het wordt. Wij houden wel van wat luxe en hadden vorige jaar beetje last minute geboekt... dan wordt het wel aan de prijzige kant... (9.000 euro voor drie weken...)

Deel Deze Pagina