Hallo, Ik heb een inwendige echo gehad bij 6 weken en 5 dagen hier waren twee vruchtzakjes te zien waarvan 1 leeg was. Bij het bevruchte eitje kon je het Hartje al Zien kloppen, Heeft Iemand hier ervaring mee? Gaat het tweede vruchtzakje van zelf Weg? Groetjes, Bianca
Ik had dit ook. Schijnt heel vaak voor te komen alleen weet je het meestal niet omdat je dan later een echo krijgt en het lege vruchtzakje dan al verdwenen is. Hier met 8 weken toen nog een echo gehad, en toen was hij idd verdwenen.
Hier ook 2 vruchtzakjes waarvan 1 leeg en 1 met kloppend hartje bij 6 wk, bij 8 wk was er nog 1 vruchtzakje te zien met kloppend hartje. Nu 22 wk zwanger
Hier ook. Met 8 weken begon ik te bloeden 3 weken lang. Dagelijks bruinverlies, soms helder rood en grote stolsels. Ik dacht dat ik een volledige miskraam had en op de extra echo deed de ander het gewoon goed. Het komt vrij vaak voor, maar normaalgesproken krijg je niet zo vroeg een echo en merk je helemaal niks en lost he lichaam het vanzelf op. Bij mij dan wel met bloedverlies, maar dat hoeft dus helemaal niet! Hier gaat het gewoon okay met de tweede