2009 gestopt met de pil, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendie1979, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie1979

    Wendie1979 Actief lid

    28 jan 2009
    187
    0
    0
    Hallo Allemaal,

    Ik ben nieuw hier, vandaag lid geworden.
    Eind december ben ik met de pil gestopt en zo rond mei willen we proberen zwanger te worden. Zijn er meer meiden die in die fase zitten en hier vast aan het rondkijken zijn?

    Misschien leuk om contact te houden en ervaringen uit te wisselen, ik ben bijvoorbeeld wel erg benieuwd naar jullie ervaringen met ontpillen, letten op de voeding enzovoort!
     
  2. Gwn

    Gwn Fanatiek lid

    26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi Wendy!

    Ik ben ook eind december met de pil gestopt (laatste dag ongesteld was oudejaarsdag) en we zijn nu al aan het proberen zwanger te worden. Eerste ronde geen succes, maar wel meteen na 29 dagen ongesteld geworden, dus wat betreft ontpillen zit het wel goed! :).

    Ook meteen gestopt met alcohol en probeer gezonder te eten. Het eerste viel me alleszins mee, maar echt gezond eten vind ik nog wel erg moeilijk. Ook plagen veel mensen (vooral collega's) me nu ik bepaalde dingen niet meer wil eten onder het motto 'joh, je bent nog niet eens zwanger', maar ja... kan er beter het zekere voor het onzekere nemen en er tegelijk alvast aan wennen, toch? ;)

    Groetjes,
    Gwen
     
  3. Chelleke

    Chelleke Fanatiek lid

    27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik moet nog even wachten, maar het is wel de bedoeling dit jaar te stoppen met de pil.
    In de week van 26 april ga ik stoppen met 1 van mijn medicijnen en dan heb ik 3 maanden later groen licht om te stoppen met de pil :D
    Dat zou dan rond juli-augustus zijn.
    Maar ik kan niet wachten hoor :oops:
     
  4. Wendie1979

    Wendie1979 Actief lid

    28 jan 2009
    187
    0
    0
    Hallo,

    Leuk dat jullie een reactie gegeven hebben. Ik ben nu 6 weken geleden gestopt met de pil. Heb er best last van, vooral buikpijn. Begin maart ga ik maar beginnen met Foliumzuur. Nu ben ik vooral aan het lezen over wat me allemaal te wachten staat.

    Groetjes
    Wendie :)
     
  5. Chelleke

    Chelleke Fanatiek lid

    27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Heel veel suc6 :thumup:
     
  6. Paske

    Paske Actief lid

    3 feb 2009
    188
    0
    0
    Hoihoi.
    Ik heb op 3 januari mijn laatste pil genomen. Ronde 1 helaas niks. Ben vandaag ongesteld geworden. Dus zien wat komende ronde gaat brengen :D
     
  7. Chelleke

    Chelleke Fanatiek lid

    27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Suc6 de volgende ronde ;)
     
  8. donkervoort

    donkervoort Actief lid

    12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb op 8 januari mijn laatste pil genomen, in de eerste week wel wat kwaaltjes, ben 4 februari (24 dagen cyclus dan))ongi geworden (nou ja iets wat er op lijkt, twee dagen na plassen bloedverlies en nu nog elke keer bruinig) misschien moet het nog doorbreken anders gaan we voor de 2de ronde.
    Al vind ik het wel lastig om de dag van je eisprong vast te stellen via banner omdat ik nog niet regelmatig ben.
    Ik luister gewoon goed naar mijn lichaam, na gestopt te zijn met de pil vrij snel een klont slijm (volgens kenners cervix/vruchtbaar slijm) dus dit hou ik de komende tijd maar in de gaten........
     
  9. Nelizz

    Nelizz Actief lid

    7 feb 2009
    325
    0
    0
    Hey hallo,

    Ik stop om precies te zien dinsdag a.s. met de pil. Ik ben mijn laatste strip al begonnen met Etos zwanger worden. Die extra vitamines kan ik sowieso wel gebruiken!
    Wij willen pas echt voor een kindje gaan in April, aangezien ik wil ontpillen en we in April naar Japan gaan(wat met zwangerschap mij lastig lijkt). Ik vind het spannend! We hebben tot 3 keer toe gezegd "dan en dan stoppen we met de pil". Nou, 3 keer is scheepsrecht!
    Hopelijk kom ik niet te veel aan, want ben net een beetje aan het afvallen. en ik ben ook heel erg bang dat ik veel puistjes weer krijg, daar was de pil in eerste instantie voor bedoeld...
    Dus, deze week geen vet snoep en chocolade meer, wat heel moeilijk voor me word.... Meiden, veel succes dit jaar en we horen nog wel van elkaar!
     

Deel Deze Pagina