Hoi allemaal, Hebben jullie ervaringen met baby view zoetermeer? Ik heb morgen mijn 3d echo bij hun. Nu gaan we intotaal met 9 man(ja uit de hand gelopen ik had de oma's uitgenodigd en mijn partner de rest) waar ik mee zit is de ruimte volgens hun mail moet het geen probleem zijn. Heeft iemand daar de ervaring mee?
9 man is wel wat veel.. ik heb hier mijn echo's gehad en vond het ideaal! je loopt eerst het grote gebouw in, door de grote gangen en komt dan in een wachtkamer vol echos en 10 stoellen ongeveer en een tafel uit mn hoofd. dan mag je naar binnen, daar is het wel best ruim, de tv hangt aan de muur die kan iedereen zien, maar ze zullen wel moeten staan. volgens mij waren er 4 stoelen aanwezig. ik zal even kijken of ik mijn echo's terug kan vinden die daar gemaakt zijn. daarna kreeg ik alles op dvd mee en wat foto's
hier een foto, geloof dat ik zelf voor duidelijker beeld de achtergrond zwart heb gemaakt, maar weet ik niet heel zeker meer. trouwens als de baby niet mee wil werken en ze krijgen geen mooie foto's dan mag je terug komen
Leuk! In 2009 ben ik geweest... Als ik nu nog afentoe in de stad daar loop en we lopen er langs denk ik er nog aan haha voor t eerstbje kindje in mooi beeld