2 febr. geslachtsbepaling 16w1dag! Wie gelijk kwa gevoel ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MelMel, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Spannend, over 10 min mag je!

Ik dacht bij de eerste al vanaf het moment dat ik positief testte een jongetje.
    Bij deze was mijn gevoel niet zo sterk, ik dacht wel dat wij geen meisje zouden krijgen (in mijn vriend zijn familie zijn bijna alleen maar jongens), maar een jongetje was ik helemaal niet zo van overtuigd als de eerste.
    Ik wist het dus niet.

Nu al 3 keer een echo gehad en echt een meid! Koningskoppel!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben nu voor 3de keer zwanger

eerste 2 keer wist ik zeker dat ik een jongetje kreeg ( nooit laten nakijken met echo), het was gewoon mijn gevoel en daar heb ik ook alles op afgestemd.. blauwe kamer, jongenskleertjes, namen voor jongens etc.. gelukkig klopte het ook hehehehe.
    mijn gevoel klopt dit keer weer ( nu wel op echo gezien ) hehehe..

3. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ maimel, Als alles mee zit lig je nu op het tafeltje om te kijken wat het is....spannend!
    Misschien weet je het zelfs wel al.

Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat we een meisje krijgen...dit had ik al vanaf een week of 5..en heb er zelfs al over gedroomd. Wij wilden eerst niet weten wat het wordt..maar laatst hadden we het erover, en ik zei tegen mn mannetje: misschien is het wel slimmer om te kijken wat het is. Omdat wij er op onze manier 99% zeker van zijn dat het een meisje is, en wat als het dan tijdens de bevalling een jongetje blijkt te zijn (die is net zo welkom hoor..zeker weten) dan is dat wel ff een domper, omdat je er altijd vanuit bent gegaan dat het een meisje is

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hey meiden !

Nouuuuu het ziet er naar uit dat me een meisje krijgen! :p
    70% zekerheid !
    Ga er niet blindelings vanuit tot de 20 weken echo over 4 weekjes!

Je zag echt 3 streepjes hihi :D

Dacht in het begin heel erg toen ze aan het zoeken was : komop , laat je pielemans zien :p
    Maar er was echt niets te zien tussen de beentjes !

Wat wel minder is vond ik dat m,n placenta helemaal vooraan ligt dus ik zal de bewegingen later gaan voelen. (al zou ik zweren dat ik soms s,nachts als ik op m,n zij lig plopjes voel)

Ik had voor de echo niet geplast (moest ook niet zo nodig) waardoor ik het gevoel had en wat ook aan het echo beeld te zien was dat beebje een beetje in de verdrukking lag....

Ze heeft ook geprobeerd een mooi 3d plaatje te maken maar dat was best lastig omdat ''ze''hihi helemaal met het gezicht in de placenta lag verborgen....

Toen we wel even goed beeld hadden zag je dat ze zich helemaal aan het uitrekken was en dat ze met haar armpjes onder haar hoofd lag en daarna in het gezichtje aan het frummelen was!

Maagje en blaas waren gevuld ! En het ruggengraatje was ook heel mooi te zien!

Liefs !

5. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Leuk! Gefeliciteerd!
    Ik zou inderdaad even wachten tot de 20 weken echo, dan is het vaak duidelijker :)

Heb je de foto's ook op de pc, zodat wij ze kunnen zien?
    En heb je ook een foto van het geslacht?

6. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi fioon !

De foto,s staan nog niet op de pc dat ga ik morgen doen ;)
    Ze heeft helaas geen foto,s gemaakt tussen de beentjes dat staat op de dvd.... :(

Dankjewel voor de felicitatie ! :D

7. dreatje

dreatje Lid

1 sep 2008
    98
    0
    0
    Ik wist ook zo zeker dat deze een meisje zou gaan worden wou zelfs al de kinder kamer roze gaan verven

hebben we de 20wk echo zien we toch dat het echt een jongen is echt 100% overduidelijk en natuurlijk maakt het niet uit maar ik was echt de hele dag in shok

gr drea

8. babs81

babs81 Niet meer actief

zal je sterker zeggen..

werd in juni '98 zwanger en bij positieve test gingen we weddenschap aan met schoonouders en zwager

ik zou 28april uitgerekend zijn

we deden weddenschap....
    exacte datum was 50 gulden
    1dag ervoor of ernaast was 25
    en exacte datum en geslacht was 75gulden!

ik zei meteen 8 APRIL bijna 3 weken te vroeg... en zei een jongen!

op 6pril begonnen de weeen.. 7april ging voorbij.... en beviel op 8april van een jongen!
    GEWELDIGGGGG

5x 75 gulden...... lekker in me kraamtijd.. op dag 5 shoppen! hahahahaaahah

9. babs81

babs81 Niet meer actief

dat had ik met mijn jongste ook heel erg!!!! ik voelde zo sterk een MEID!!!! 4 dagen voor bevalling.. kreeg ik nog ee echo.. was flink teleurgesteld!!! MIJN GEVOEL MIJ IN DE STEEK??? :confused: :x HAD BABY KAMER LICHT ROZE.. MOOI WIEGJE MET KANT.. EN VEEL MEIDEN KLEERTJES :cry: :cry:

ben nu bijna 9jaar verder en weet al 3 jaar.. mijn gevoel heeft mij niet erg in de steek gelaten....
    (hun vader is HOMO) en hij heeft teveel genen van hem mee gekregen
    hij wilt heel graag een meisje zijn.... vroeg vaak..als hij zijn piemel eraf sneed of hij dan een meisje zou zijn!
    en heeft haartjes op zijn schouders.. en als hij bij mij is.... MOET ik het gaan vlechten
    opmaken vind hij geweldig...en hij is gewoon dan ECHT OP EN TOP een meisje!
    ook zijn gedrag en zijn bewegingen!

dus mmijn gevoel heeft mij niet in de steek gelaten!

HOOP NIET DAT DIT JE SHOCKEERD!

Deel Deze Pagina