hallo hallo, ik heb een vraagje, mijn vriend en ik zijn sinds 3 februari gestopt met de pil.. (dus op 2 februari laatste gehad) en zit nu als het goed is een week voor mijn menstruatie nou heb ik ongeveer een week geleden op 1 dag (smiddags en savonds) 2 x een hele dikke prop slijm afgeveegd echt mega groot en lang erg elastisch maar wel helder. het in die week ook erg veel buikpijn gehad en vooral in mn linker lies streek.. maar ook veel in mn onderbuik veel gebrobbel in mn buik sinds 3 a4 dagen heb ik ook het gevoel dat mijn tepels wat geiriteerd pijn doen.. en ook kreeg ik pijn in mn boven rug wat nu de laatste dagen aanhoud in mn onderrug.. eergister nacht werd dat gebrobbel wel heel erg en ook erge buikpijn en was de hele nacht heen en weer naar de wc enorm veel diaree zo uit het niets.. gister overdag was het weer stukken minder en sinds vanmorgen eigelijk weer weg.. dus het heft maar 1 dag en 1 nacht aangehouden.. daar bij ben ik die 2 dagen van diaree ook erg misselijk geweest, steeds het gevoel van overgeven maar niet hoeven overgeven.. ik had de dagen daarvoor ook al heel erg weinig eetlust en als ik 2 happen genomen had zat ik vol en weer dat misselijke gevoel.. de misselijkheid is nu (na die 2 dagen) weer wat minder geworden gelukkig alleen staat eten me nog steeds niet echt aan.. eet lang niet zoveel als normaal en vind bepaalde dingen echt vies alleen bij de gedachten eraan al terwijl ik normaal eigelijk niet kieskeurig ben.. nou een heel verhaal zo langzamerhand.. sorry als het een beetje door elkaar staat maar is ook zo veel haha, maar herkent iemand dit? komt dit door ontpillen ?
Dat helderslijm krijgen de meeste vrouwen tijdens hun vruchtbare dagen. De andere symptomen dat je beschrijft kunnen komen door een zwangerschap maar even goed door het ontpillen. Laat het even op zijn beloop en wacht je eerste natuurlijke menstruatie af. Indien deze lang uitblijft, kan je al eens een test doen. Alvast veel succes !
Ja dit is ontpillen. Je hebt nog geen natuurlijke ongesteldheid gehad. De hormonen zijn nog niet uit je lijf. Dit kan wel een half jaar duren. Zelf ben ik een keer natuurlijk ongesteld geworden. Ook pas net bezig zeg maar
hoi ik herken dit wel hoor heb 21 jan mijn mirena spiraal verwijderd en voelde ook van alles misselijk hoofdpijn buik pijn pijn in lies geborrel noem maar op al 4 testen gedaan niet zwanger komt denk ik bij ook door het ontpillen je lichaam gaat gewoon heel raar doen na dat je stopt met die hormonen dus wacht gewoon je menstruatie af en blijft ie uit kun je een test doen en anders gewoon je lichaaam laten wennen dat het zonder die rommel moet doen groetjes
oke, ik ben blij dat iemand dit ook heeft gehad, best wel gek dan op sommige momenten denk k echt jeemig zou ik zwanger zijn? maar die symptomen zijn dan indd het zelfde wel verwarrend hoor.. haha hoop dat ik gewoon snel mijn natuurlijke menstruatie krijg.. bedankt voor de reacties.. het is allemaal zo spannend en hoop natuurlijk dat ik zo snel mogelijk zwanger ben haha voor jullie natuurlijk ook!!
ik schrok echt van die slijm ballen.. heb dit nog nooit eerder gehad komt dat dan doordat ik de pil slikte?
Ik d8 vorige maand ook zeker te weten dat ij zwanger was, maar helaas. Gisteren eitje gehad en meteen begonnen met 'klussen'. Zelf ook veel slijm, haha. Smakelijk, maar doe gewoon een wcpapiertje in mun ondergoed, want tis niet echt praktisch. T zijn bij mij niet echt slijmproppen. Maar dat komt niet doordat je aan de pil bent geweest. Maar omdat je er niet meer aan bent. Hormoonhuishouding staat op zijn kop.
Dit is vruchtbare afscheiding.. het lijkt op rauw eiwit, waarschijnlijk zit je dan vlak voor je eisprong Ontpillen? nee, daar geloof ik niet in.. iig ik had daar zelf geen last van en was ook snel zwanger na het stoppen van de pil. Misselijkheid kan ook bij de eisprong horen succes!!
Ik herken je slijmproppen. Eind januari ben ik gestopt met de pil. Een aantal dagen voordat m'n ei is gesprongen, verloor ik ook ineens een grote slijmprop. Voor mijn gevoel was het een waterval van afscheiding, met die prop er dus in. In eerst instantie wist ik dus ook niet wat het was. Nu terugkijkend op mijn cyclus, is m'n ei een paar dagen daarna gesprongen. Het is dus een voorbode van mijn vruchtbare dagen geweest. Hopelijk heb je iets aan deze info, en stelt het je wat gerust. Heb je je ei al gehad? Of kan het zijn, dat je nu pas je ei krijgt?
Ik had het 2 maand geleden ook ik schrok ervan zoveel!! Normaal heb ik het ook wel maar blijft het bij draden...nu echt een hele lading....ik ben nog aan het ontzwangern dus ligt het bij mij misschien daar aan??