2 dagen ongesteld en toch zwanger? Wie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dootje24, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ik ben in ronde 1 na een cyclus van 28 dagen netjes ongesteld geworden. Omdat ik vaker met de pil ben gestopt weet ik dat mijn cyclus heel regelmatig is met 28 dagen.

Maar helaas heb ik deze cyclus (ronde 2) na 17 dagen wat bloed verloren (afgelopen vrijdag). Dit bleek weer te stoppen, maar zaterdag en zondag heb ik echt flink gemenstrueerd. Ik was er echt ziek van. Maandag was het met de noorderzon weer verdwenen. Ik ben nu heeeel er moe en denk dat dit komt door het hevige bloedverlies. Maar toch blijft er nog een kleine twijfel aanwezig....

Zijn er meer meiden die toch zwanger zijn ondanks tussentijds bloedverlies? Waarschijnlijk niet, maar reacties kunnen me net ff helpen om die rare gedachten uit mijn hoofd te zetten!

Thanx!

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Was het bloedverlies met stolsels? Donker bloed?

Ik heb namelijk hetzelfde voor, slechts twee dagen, maar wel enkele stolsels. Maar ik heb nu toch steken in mijn (.)(.), terwijl ik dat nooit heb, en een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Het zal wel niets zijn, maar ik vond het heel vreemd :(

Ik hoop dat het bij jou een goed teken is! Ben je van plan te testen?

Liefs,
    Sandra

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hallo..

Ik heb weleens gelezen dat het wel kan... bijvoorbeeld een innestelingsbloeding kan wel 2 dagen duren en ook met helder rood bloed... ik weet natuurlijk niet of dit ook bij jou zo is... aangezien ik niet weet hoe zo'n innestelingsbloeding eruit ziet... en ja of je daarbij ook heeel veel bloed verliest weet ik ook niet...

Anders kijk of je deze vraag bij de verloskundige kunt zetten hier op de site.. misschien kan zij jou wat duidelijkheid geven.

In ieder geval Sterkte... en hopen dat er dan toch een wondertje in je buikje groeit.

Liefs jollie

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als die 2 dagen bloedverlies er in principe uitzagen als een normale menstruatie, dan denk ik dat er geen sprake is van een zwangerschap. Maar als je echt twijfelt, moet je gewoon een zwangerschapstest doen. Die zou nu echt positief moeten zijn, als je inderdaad zwanger bent.

Zelf heb ik ook gehad dat ik wel zwanger was ondanks 3 dagen van fors bloedverlies. Uiteindelijk kreeg ik echter wel een miskraam (enkele weken erna). Het komt maar zelden voor dat vrouwen doormenstrueren terwijl ze toch zwanger zijn. Maargoed, een test geeft meer duidelijkheid.

Veel succes!

5. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    @speeters: het was roze bloed, met redelijk wat slijm (klinkt een beetje vies). Eigenlijk was het meer slijm met bloed erbij, hahaha. En na mijn menstruatie heb ik altijd nog 2 a 3 dagen wat bruin. Maar nu was het echt past boem over.

@jollie: als ik terugreken zou het inderdaad rond de tijd van mijn innesteling moeten zijn. Maar dan nog is mijn NOD pas 4 februari. Heeft dat dan wel zin om te testen?

@anouk: Verwarde jij die bloeding van 3 dagen toen ook met een menstruatie of was dit voor jou ook anders dan normaal?

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Als dat je innesteling zou zijn geweest zou je in princiepe een week daarna kunnen testen... hopelijk heb je er wat aan.

liefs jollie

7. Vlinderkind

[quote="@anouk: Verwarde jij die bloeding van 3 dagen toen ook met een menstruatie of was dit voor jou ook anders dan normaal?[/quote]

Ja, absoluut! Ik had echt niet door dat ik zwanger was. Mijn man had het eerder door dan ik. Het was me niet eens echt opgevallen dat ik geen leverworst meer luste, terwijl ik daar normaal echt verzot op ben. Ik dacht dat ik ongesteld was geweest en wilde weer langzaamaan ovulatietesten gaan doen om mijn eisprong vast te stellen. Mijn man wilde dat ik voor de zekerheid toch een zw-test zou doen. Ik vond dat echt onzin omdat ik ervan overtuigd was dat ik ongesteld was geweest (3 dagen nog wel!). En vervolgens hadden wij de een stapeltje positieve testen voor ons liggen. Ik bleef maar testen omdat ik het gewoon niet kon geloven.

Uiteindelijk is die zwangerschap dus wel op een miskraam uitgelopen (in de 8e week).

Ik hoop voor jou dat het allemaal goed zit!

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Had jij dan stolsels Anouk?

Spijtig dat het op een miskraam uitgedraaid is! Ik hoop dat het snel weer raak is voor jou! Ronde 18 is al een hele tijd :-? Hopelijk wordt dit jouw ronde!

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Mijn moeder en oma zijn gewoon ongi geweest terwijl ze wanger waren

Liefs Angèl

10. Vlinderkind

Nou, er waren inderdaad wel heel weinig stolsels. Ik herinner het me niet precies, want ik had niet door dat het geen echte menstruatie was, dus ik wist ook niet dat ik het nog zou willen weten ;). Wat ik me ervan herinner is dat ik wel gewoon veel bloed verloor en ook veel kramp had, maar dat ik wening tot geen slijm verloor. Hooguit erg kleine slijmpjes maar geen 'normale' stolsels.

11. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Bedankt voor je antwoord ;)

Deel Deze Pagina