14 augustus wordt mijn kleine man al weer 1 jaar en natuurlijk wil ik daar iets bijzonders van maken Ik wilde een knoeitaart (waar hij lekker mee kan kliederen) kopen. Alleen is mijn vraag of iemand weet waar je die kan halen?? Wij wonen zelf in eindhoven. Ook is mijn vraag of iemand een winkel weet waar je versiering van Bumba kan kopen. Zoals slingers, ballonnen, tafelkleed,enz Hopelijk kan iemand mij helpen Al vast bedankt
Wat is een knoeitaart? (je kan knoeien met een taart van de HEMA maar ik geloof dat je iets anders bedoelt?)
hier is yrui 29 juni een jaar gewoorden en ik heb gewoon een stuk van zijn verjaardags taard gebruik om hem mee te laten knoeien. of je koop een diepvries taart bij de supermarkt en laat ze daar mee knoeien echt veel er van eten doen ze toch niet. en bumba slingers en zo hebben ze meestal wel bij een speelgoed winkel. of zoek eens op google en mischien vind je ze dan. groetjes sabrina
Ik had voor mijn zoontje een punt van een yogurt-kwark vlaai. Hij heeft er even in zitten graaien, toen proefde hij ervan. Het ging echt met handenvol naar binnen Toen hij er driekwart van ophad heb ik stiekem de rest maar weggehaald, hij vond het iets te lekker, was namelijk een flinke punt
ik had een hema taart.... maar die mocht meneer niet hebebn ivm allergie. hij kreeg eierkoek met fruit erop.....\ hema kan je leuke taarten maken
Je kunt ook zelf een taart maken van pannenkoeken met jam en chocopasta ertussen. Kaarsjes erop, wat slagroom klaar! Niet te duur en toch leuk! Bumba spulletjes haal je gewoon bij de Bart Smit of Intertoys. Of misschien een feestwinkel.
jamie krijgt van mij een kleine taart met veel slagroom, kan hij lekker kliederen. ik hoef zeker niet bang te zijn dat hij dat niet gaat doen... vele wachten af, zou het slaan of niet... jamie heeft het al gedaan toen ik ergens een stuk taart at dus hij krijgt gewoon een kleine. en voor de visite ga ik een taart laten maken met zijn foto erop
Ik maak de taart zelf. Het wordt een Nijntje taart want dat is zijn grote vriendin! Het wordt een taart met veel fondant en jam en slagroom en hij mag straks een stuk helemaal zelf naar binnen werken.. en hoe hij het doet maakt me niet uit! Ik heb er nu al zin in! (in het aanschouwen maar ook in het bakken!)