1e verjaardag, derde zoontje, wat voor cadeau??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cupcakes, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Onze jongste wordt over ruim 2 weken 1 jaar. Nu zijn we nog op zoek naar een cadeautje voor hem.

We willen hem zelf een wat groter cadeau geven, maar we hebben alles al! Lekker verwend, maar ja dat krijg je als hij al 2 broers boven zich heeft.

Hebben jullie nog ideeën?
    We hebben al een winnie the pooh loopauto, heeeel veel duplo, een houten treinbaan (met alle uitbreidingen) enz. enz.

We zaten te denken aan een pukylino zo'n klein loopfietsje, maar dat zou dan alleen voor buiten zijn (omdat we binnen al een loopauto hebben) en daar zie ik hem dan voorlopig nog niet op wegfietsen. (hij staat en zet soms 1 stapje opzij, maar loopt niet langs en staat ook nog niet los. Vind het niet zo leuk om iets te geven waar hij voorlopig nog niks mee kan.

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.989
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Wij hebben dan een tweede jongetje die binnenkort 1 wordt.... Ik ben ook hard aan het denken...

Mijn zoontje gaat toch nog de duplo-treinbaan krijgen, ik heb spijt dat we destijds voor een andere baan zijn gegaan...maar misschien is dat meer iets voor als hij 2 wordt.
    En een kleed waar je met auto's op kan rijden... spijt van dat we dat niet eerder hebben gekocht ;)
    En onze loopauto was een hele zware houten brandweerwagen waar mijn oudste pas met 2,5 op vooruit kwam, dus daar ga ik toch een plastic lichtgewicht bij kopen.
    Bij een vriendin zag ik ooit zo'n groen tunnel-kruip-ding van Ikea, was een hit, dus die wil ik ook....
    Kortom, heb je miskopen, dingen die vervangen moeten, dingen die je bij een ander hebt gezien die leuk waren?

3. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Cupcakes, wat grappig, onze jongens zijn zo ongeveer even oud! Ik voorzie straks ook problemen... Ik ben overigens wel blij dat de eerste verjaardag van de middelste straks ongeveer 6 jaar is geleden. Er zijn toch wel wat dingen bij gekomen. Maar ik heb verder geen tips. Een loopfietsje zou ik voor zijn tweede verjaardag geven. Dat is toch pas het moment dat ze er echt iets mee gaan doen.
    Is kinetisch zand iets?

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Bedankt voor je reactie maar helaas hebben we alles al wat je noemt.. :) loopauto is dus een lichte, hij kan er nu al een klein beetje op vooruit komen.

Eigenlijk vind ik dat we genoeg in huis hebben.. maar ja vind toch dat hij een cadeautje voor zn verjaardag moet/mag krijgen

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Een gewone loopfiets hebben, de pukylino is echt een heel kleintje voor de allerkleinsten met 4 wielen. Daar schijnen ze al vanaf 1 a 1,5 op te kunnen.

Kinetisch zand gaat denk ik alleen maar in zn mond :D

6. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Abonnement op babyzwemmen of iets anders voor alleen de jongste met papa en/of mama?
    Wij merken bij ons 2e jongetje echt duidelijk andere interesses, maar voor een 3e jongen lijkt het me dat je alle opties wel hebt gehad.
    Iets voor in de tuin? Schommel oid?
    Mooie speelgoed opbergkist/koffer voor op de eigen kamer.
    Bestekje/servies/spaarpot met z'n eigen naam? Die spaarpot evt met inhoud voor wanneer je later in het jaar iets tegenkomt waarvan je denkt: dat is echt leuk voor hem!

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Voor buiten de loopauto Big Bobby Car Classic. 123 playmobil bv. de meeneem Ark van Noah, VTech tablet, iets van ToetToet, Smartmax.....

Hier ook zo'n drama met cadeautjes verzinnen voor een vierde :D

8. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Boeken.

9. tuc

tuc Niet meer actief

ik snap het probleem, wanneer je echt niks kunt verzinnen zou ik hem iets kleins geven om iets uit te pakken en de centjes apart leggen voor het geval je ineens iets van de zomer bedenkt ofzo.

10. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ok, dat noteer ik even. Misschien ook een leuk idee voor onze jongste.

Kinetisch zand zou ook niet mijn voorkeur hebben, maar ik ken iemand die het haar kind voor de eerste verjaardag geeft. Leek mij ook wat vroeg.

11. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Nog even terugkoppelen: we hebben toch de pukylino gegeven en hij vond hem nu al leuk! Hij kan nog niet lopen maar als we hem erop zetten komt hij wel vooruit en kijkt helemaal blij en trots :)
    We moeten er alleen nog wel bij blijven lopen want hij kukelt er nog zo af.
    Hij vind het leuker dan de loopauto.

Deel Deze Pagina