Gefeliciteerd alle nieuwe dames! Loezz wat een vervelend nieuws, hoe gaat het vandaag met je? Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en dat het positief is! Knuffel meis! Hier nog steeds onduidelijkheid, mijn temp is wel wat gezakt dus mijn hoop van dit weekend is een beetje aan het vervliegen... aan de andere kant voel ik van alles nog steeds en was ik vanmorgen echt misselijk en lijkt het alsof ik op het moment echt overal om kan huilen (iets wat ik normaal door alles wat er gebeurd is de afgelopen jaren niet kan)
Maev, misschien een gek idee hoor.. maar zou het kunnen dat de zwangerschap begon als tweeling en er 1 niet goed is ontwikkelt? Ik weet het ook niet hoor, gewoon een hersenspinsel Ik hoop op een goede afloop!
Ik weet het niet tylmare, zou best kunnen weet dat er een grotere kans is op een tweeling, ben ook al eerder zwanger geweest van een tweeling maar dat ging met 11 weken mis.
Bedankt allemaal voor de steun! Ik weet nog niet veel meer. Moet nog een nacht blijven zodat ze morgen de hcgwaarde kunnen vergelijken met die van gisteren. Hij was wel omhoog gegaan maar ze willen er 48 uur tussen hebben. De pijn is iets minder maar nog behoorlijk aanwezig. Tis dus afwachten weer:/
@Loezz, wat een bericht zeg.. en wat een spanning zul je hebben. Hoop dat je snel goed nieuws krijgt! @Kellso, Ja, toen ook al op het forum. Met een hoop meiden klets (en meet) ik nog steeds op FB @alle nieuwe, Welkom en op naar mooie nieuwe septemberbeebjes. @maev, dikke knuffel meis. Hoop voor jou ook snel duidelijkheid. @hier, hoestenhoestenhoesten... niet normaal meer... vanacht 2,5 uur geslapen en gisteren 3,5 uur... pfff ben gesloopt. Ben af en toe bang dat ik deze er uit hoest...
26 jaar Eerste kindje Uitgerekende datum nog onbekend In de mmm gezeten door pcos daarna medicijnen stop om te kijken wat mijn lichaam zelf kon. Mooie verrassing dus dat ik zwanger ben geworden zonder medicijnen. Ik weet en kan nog niet mijn uitgerekende datum berekenen. Clear blue gaf 2-3 weken. Ik heb nog geen afspraak bij de huisarts en verloskundige. Morgen ochtend kan ik bellen
Hoi allemaal! Allereerst gefeliciteerd!! Ik ben nieuw hier en ben 5,5 week zwanger van de 2e. Mijn zoontje Dex is 9 maanden. Uitgerekende datum zal rond mijn eigen verjaardag zijn ☺️ Lijkt me gezellig om hier wat te kletsen en ervaringen te delen
Wat spannend nog Meav en Loes..! Hoop dat jullie snel zekerheid krijgen!! Happy, wat leuk dat jullie nog steeds contact hebben! Alou, super dat jullie dan alsnog zonder hulp zwanger zijn geraakt. En Rianne, welkom !! Hoe voel je je?
Zwangerschapslijst ♥ 16 September: LenP, 26 jaar, 1e kindje Evaaatje, 30 jaar, 3e kindje 17 September: AnoniemMeisje18, 19 jaar, 1e kindje. Klaver85, 29 jaar, 1e kindje 18 September: Lovely123, 27 jaar, 2e kindje KellSo, 28 jaar, 2e kindje naadje53, 26 jaar, 2e kindje 19 September: piccolina, 32 jaar, 2e (eigenlijk 3e)kindje Maev, 31 jaar, 2e kindje True Love, 29 jaar, 2e kindje 20 September: Mira85, 29 jaar, 2e kindje Tralalala, 29 jaar, 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 1e kindje 21 September: Happy 2013, bijna 32 jaar, 2e kindje Lieverd86, 28 jaar, 2e kindje 22 September: 23 September: 24 September: Loezzz, 30 jaar, 3e kindje tazzie, 35 jaar, 2e kindje 25 September: 26 September: 27 September: 28 September: 29 September: 30 September: Datum onbekend: List, 30 jaar, 3e kindje Alou, 26 jaar, 1e kindje Afspraken: Januari : 23-01-2015 - Happy2013 - Intake mvm 28-01-2015 - Tralalala - vroege echo+intake gyn 29-01-2015 - LenP - 1e echo 29-01-2015 - AnoniemMeisje18 - 1e echo Februari: 02-02-2015 - Lovely123 - intake VK 02-02-2015 - naadje53 - 1e echo 03-02-2015 - Mira85 - echo Fertiliteitspoli 04-02-2015 - Tylmare - 1e echo 05-02-2015 - Klaver85 - echo 09-02-2015 - Happy2013 - 1e echo 13-02-2015 - Lieverd86 - echo 19-02-2015 - Lieverd86 - intake 24-02-2015 - Happy 2013 - Intake VK Sterretje * * Simmer - 4+3WK Wil je ook op de lijst of een afspraak erbij zetten? Zet het in in kleur bij je bericht dan zet ik (Lovely123) het op de lijst
@ Loezzz en Maev hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid! Duim voor jullie. Hier leek het gisteravond wel alsof ik 5 maanden zwanger was buik was echt onwijs opgezet. Volgens mij had ik dat bij vorige zwangerschap ook rond deze tijd. Ben trouwens benieuwd of je sneller een buikje krijgt bij een 2e/3e kindje..
Ja ik kan het soms nog steeds niet geloven. Vanaf juli 2013 gestopt met de pil en vanaf toen eigenlijk '5 kansen' gehad. Ik ben hierdoor des te meer benieuwd naar de exacte uitgerekende datum. @Lovely, wat ik in mijn omgeving zie is dat het inderdaad vaak bij een 2e of 3e kindje de buik sneller groeit. Maar ik heb er helaas geen ervaring mee Ik heb regelmatig een opgezette buik door mijn prikkelbare darm en dan lijkt het ook net of ik al heeeel ver ben
Hoi allemaal, Ik ben nieuw. Ik ben nu ongeveer 5 tot 5,5 weken zwanger van nr. 3 en ergens tussen 18 en 25 september uitgerekend, schat ik. Ik geloof dat ik de oudste ben, ik ben net 40. Ik heb 3 testen gedaan die steeds knallender werden, dus het begin zit goed. Verder heb ik weinig symptomen. Ik heb veel energie, ik kan alles eten en ik ben niet misselijk. Wel heb ik soms licht gevoelige borsten. Een ding was wel maf. Vandaag kon ik op mijn werk de hacheelucht van gisteren niet kwijtraken, zelfs mijn laptop rook ernaar haha... Ik ben gelijk gestopt met snoepen, dus al 1,5 week snoep ik niets maar ik eet wel gewoon maaltijden natuurlijk en zodra ik honger krijg, eet ik iets. Ik was na de feestdagen 3 kilo aangekomen en normaal is dat snel eraf als ik stop met snoepen. Nu kwam ik eerst een pond aan. Dat ging er weer af en drie lagen later zit er nu een kilo netto aan. Dat begint dus goed. Ik heb altijd een buikje. Nu kan mijn broekriem nog prima dicht, maar mijn buik gaat er echt overheen. Het begint gewoon op te vallen, zo'n dikke pens. Hoe kan dat toch met vijf weken, zonder overmatig eten? Vorige beide zwangerschappen kwam ik 25+ aan. Ik hoop het nu binnen de perken te houden, maar ik heb er een hard hoofd in zo. @lovely: Jazeker word je sneller dik bij een volgende. Bij mijn eerste kon ik tot 21 weken met een knoop los mijn broeken aan. Bij de tweede kon ik voor de 10 weken alleen nog maar positiekleding aan en moest ik het wel vertellen, want het was overduidelijk.
Gefeliciteerd alle nieuwe dames! Dit weekend het vrij druk gehad dus nauwelijks tijd gehad. Vandaag is Moeders voor moeders langs geweest. Mijn test was geen knaller, maar wel een duidelijke streep. Volgens de dame was het ook nog wel vroeg, en kwam ze normaal echt pas vanaf 6 weken. Spannend allemaal, op naar de echo!!!
Loezz, heel veel sterkte, ik hoop enorm dat je snel goed nieuws krijgt! Maev, ik kan het niet terugvinden, wat is er mis? Heb je bloedverlies? Sterkte meis! Hier alles prima. Gelukkig heb ik geen last van een opgezet darmenbuikje. Bij de vorige ook nooit gehad. Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik deze keer een buikje ga krijgen, vorige keer pas met een week of 20 dat je het een beetje begon te zien. Wel vanaf week 13 al dat mijn broeken niet meer lekker zaten.
Ik hier sinds gisteren een wat dikkere buik bij de 1e had ik het rond de 9 weken. Moet ik er wel bij zeggen dat ik heel tenger ben dus valt het ook wel wat sneller op wanneer ik een buikje heb
@nieuwe dames welkom @maev en @loezzzz duin voor jullie! @lovely123 Klopt bij 2e,3e kind krijg je sneller buik omdat baarmoederwand al uitgerekt en als keizersnede nog meer. Ik heb nu behoorlijk buik lijk echt 4mnd zwanger. Is dan ook mijn 3e zwangerschap Bij 1e kwam ik 20kg aan en was gelijk kwijt geraakt bijna. Startgewicht 58 was. Bij tweede kwam ik paar kg aan was niet zo veel (tot 16wk). En nu ben ik al 1 kg aangekomen. Startgewicht 60. Ik snoet niet, eet niet veel, sport maar toch die buik echt groot al. Ik had bij eerste zwangerschap echt enorme buik gewoon echt te groot zelfs artseb vonden dat te groot (dochter was ook dan 4040gr en 54cm wat vrij groot is). Ben wel moe en wat duizelig en honger continu... Geen gevoelige tepels (heb ik nooit maar ook dus echt geen melk bijna gehad). En buik wat trekt(spieren etc) tegen de avond
ik heb woensdag een afspraak met moeders voor moeders,hun gaven aan dat hun testen veel meer hcg nodig hebben dan de andere testen en dat deze pas een beetje reageren met 5 weken maar het beste met 5 1/2 week.