Hihi We hebben dochter ook verteld ze snap een deel van maar tot buik echt groot is. Hebben ook een boek over
Mijn kinderen zijn 3 en 5 en die kunnen het vast niet geheim houden en dat verwacht ik ook niet van je. Wij vertellen het de kids pas met 12 weken. Lijkt me ook zo naar voor ze om een eventuele miskraam mee te maken. Dus word lastig morgen want dan vertellen we het mijn ouders en de kids zijn daar ook bij!
Ik zag dat ik inmiddels niet meer op de lijst sta... Slecht voorteken?? Haha geeft niets. Ik ben ook niet heel actief. Ik leest zo af en toe even mee. Fijn dat er alweer meer bij zijn, gefeliciteerd! Hier slaat de vermoeidheid inmiddels toe en al een klein buikje....
Haha ja er was denk ik iets mis gegaan met de lijst... Echt geen slecht voorteken hoor meid!! Hoever ben je? Ik heb echt hele dagen door brandend maagzuur en zo'n pijn aan mijn tepels! Gelukkig verder nog niet veel last van overgeven ofzo.
Dag meiden, mag ik ook meekletsen? Ik ben Eva, 30 jaar, kleuterjuf, getrouwd en moeder van twee zoons van 4 en 2. Nu zwanger van nr 3 😃 Uitgerekend zoals het nu lijkt op 16 september. Vorige zwangerschappen flink misselijk geweest, maar nu nog niet. Wel gezwollen pijnlijke borsten. En ik begin weer raar te dromen en slaap iets minder goed. Had ik beide vorige keren ook. Deze week de vk maar eens bellen denk ik 😃hebben jullie dat allemaal al gedaan?
@Loezzz , wat leuk dat je het al gaat vertellen aan je ouders! Mijn kids zijn ook 5 en 3. Wij hebben gisteravond besloten dat we het over 2 weken vertellen. Mijn man is dan jarig, we eten dan altijd met de complete schoonfamilie een mooi moment om het te vertellen! De kinderen vertellen we het eerder op de dag. Ik hoop dat ze het stil kunnen houden en anders pech! Evaaatje, gefeliciteerd en welkom! Ik ga aankomende week de verloskundige bellen.
He meiden, ik kom jullie even succes wensen! Vorig jaar zelf bevallen op 20 september en vond het heerlijk om in zo een club mee te kletsen. Goodluck en op naar supermooie baby's!
Goedemorgen dames, Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Een spannende tijd..! Ik had me aangemeld bij de andere club van 16-30 september en daar kwam iemand erachter dat er 2 forums lopen dus heb ik besloten om ook over te stappen naar hier. We weten sinds vorige week dat we weer zwanger zijn.. Onze dochter is van juni 2013 en wordt, als alles goed gaat, grote zus. Spannend!! Al snapt ze er nog niks van natuurlijk.. Volgens mij is 18 september de uitgerekende datum. Ik voel her en der wat klachten als misselijkheid, licht in mijn hoofd en een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Verder goed te pas gelukkig! Onze ouders hebben we het al verteld, broers en zussen vertellen we het volgende week met de verjaardag van mijn man. Daarna wachten we tot na de echo's (met ca 11 weken ofzo)
Ik heb het mijn ouders direct al verteld, omdat ik na de laatste vmk huilend bij hun binnenkwam toen het weer mis was gegaan. Dus ik wilde ze nu meteen vertellen dat het weer raak was Mijn zus weet het ook, puur uit praktisch oogpunt, we gingen een dagje naar de sauna en dat had de gyn mij afgeraden, dus moest het wel vertellen haha. De schoonfamilie gaan we het vertellen na de eerste echo, als we een hartje hebben gezien. Ons zoontje gaat er echt nog niks van begrijpen, dus die gaan we het proberen uit te leggen als ik echt een dikke buik krijg. Ben van plan er wat boekjes over aan te gaan schaffen om het wat te verduidelijken. Gelukkig nog steeds geen symptomen hier. Maar goed dat begon vorige keer ook pas bij 6 weken ofzo dus ik ben benieuwd
Haha maakt niet uit! Nu 5 weken en 1 dag. Oeh dat is ook niet fijn.. hoop dat de misselijkheid je bespaart blijft!
Niet handig 2 topics hetzelfde datum. Andere zag ik gesloten. Nieuwe dames welkom! Miss idee dat lijst bijwerken? Ik zit altijd via iphone en is lastig. Misschien kan dat bijwerken steeds een of paar personen doen die vaker lezen/komen? Anders blijft dat steeds dat iets mist en niet goed gekopieerd wordt. Is maar een ideetje hoor maar ik kan lijst dus niet bijwerken ivm vanuit iphone.. @ik Honger honger honger Verder tja in algemeen zwanger. Gisteren met stel vriendinnen een soort "waarzeggerij" gedaan. In mijn land is in winter periode waneer je dat doen voor wens/geslacht kind/man/jaar etc. Kwam uit dat het meisje moet worden wie weet wie weet zullen we zien over paar maandjes
*topic gevonden!* Zat al in een zwangerschap clubje, maar die was niet zo druk Ik klets graag met jullie mee! Ik ben 26 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje, in november een miskraam gehad en nu weer zwanger! hopen op een plakker! Heb 4 februari de eerste echo Net helemaal in de stress toen ik naar de wc ging en bij het afvegen rood zag.... We hebben gisteravond bietjes gegeten
Hallo meiden! Graag wil ik mezelf toevoegen/aanmelden Gisteren een knaller van een test, een mooi bewijs dat ik zwanger ben. Met mijn pcos (zie onderschrift) een bijzonder mooie verrassing dat het gelukt is. Heel erg spannend allemaal! Graag wil ik mijn ervaringen delen met jullie ervaringen. Maandag kan ik de huisarts bellen. Ik kan door mijn pcos helaas niet precies berekenen wanneer ik uitgeteld ben. Meer meiden hier ervaring mee? Mijn laatste ongi was namelijk 5 oktober
Wauw Alou, gefeliciteerd!!!! Wat een lange cyclussen zaten er tussen bij jou. Wat fijn dat je zwanger bent! Mijn testen zagen er ook zo uit met precies 4 weken zwanger, maar wat dat voor jou betekent....geen idee
Het meiden, Hier vandaag opgenomen in ziekenhuis met hevige buikpijn ze zien iets in mijn eileider maar ook iets in m'n baarmoeder! Vermoeden is bbm zwangerschap met misschien een 2e vruchtje in de baarmoeder. Nachtje blijven en morgen opnieuw kijken en hcg meten. Vandaag was m'n hcg iets meer als 1000 dus hopelijk een goede oploop hoewel ik er niet te veel op durf te hopen!
Ik moet me nog voorstellen dus dat doe ik in het berichtje hier onder, maar wil jou eerst heel veel sterkte wensen, hopelijk is het niks ernstigs ! en is je buikpijn snel weg. Take care
Ik zat al bij de andere groep van tweede helft september, maar ben nu ook over gegaan naar deze, deze is meer actief.. Graag wil ik het plekje op de kalender van 16 september ! Zo blij dat we zijn helaas al twee miskramen gehad, maar de laatste was alweer 3 jaar geleden ( precies op de maand af ) daarna hebben we besloten er even mee te wachten tot dat we een groter huis hadden en ons leven in een wat rustiger vaar water zat. ( was wel heeel moeilijk om te wachten, ook of het überhaupt dan nog wel zou lukken ) Maar op de dag dat we zwanger raakte is ons huis officieel verkocht, en op de dag dat we onze sleutel krijgen van ons nieuwe paleis hebben we de eerste Echo, of dat het zo moest zijn, helemaal in wolkjes nu samen. We zijn het gaan proberen vanaf augustus, en nu dus spannend of dit figuurtje gaat blijven zitten. Vrijdag aan mijn moeder verteld en zo net aan mijn schoonmoeder, wel met de vraag of ze het nog even voor zich willen houden.. bij onze verhuizing komt de rest het te weten Verder heerlijke symptomen, van misselijk, pijnlijke borsten, het niet warm kunnen krijgen en op 20:00 al te liggen tukken op de bank.. daarnaast nog een gekke, heb vreselijk jeuk aan mn voet op 1 plek al dagen ! Hoorde toevallig voordat ik zwanger was ( het wist ) ook een collega er over die het ook had en zwanger was... en natuurlijk heerlijk last van de hormoontjes, maar ik vind het allemaal fijn
loezzz wat heftig! Ik hoop op een goede afloop voor je, veel sterkte! Nieuwe dames gefeliciteerd en welkom! Toen was het in ene druk hier op het topic Het lijkt me inderdaad handig als ik (en misschien nog een andere vrijwilliger?) de lijst bijhouden. Nieuwe dames graag even jullie: -leeftijd - uitgerekende datum - of het je 1e of 2e/3e.. kindje is Graag even in kleur in je bericht zetten dan zet ik jullie op de lijst. Ook als je er al op staat maar iets toegevoegd / veranderd wil hebben ook graag in kleur in je bericht zetten. Dan kan ik het makkelijker bijwerken en word het allemaal wat overzichtelijker denk ik