16 t/m 30 September 2015 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lovely123, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmy26

kimmy26 Lid

25 jan 2012
    58
    0
    0
    Dankjewel Zon!

Hoop ook op een afloop maar ben bang voor het ergste....
    Soms stopt het bloeden en dan is het er weer..... hele lichte menstruatie. Wel lijkt het zo, dat wanneer ik relax op de bank ligt de bloeding stopt.. pffff wat een onzekerheid zeg. Heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap nooit gehad!!!

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je verjaardag Happy!

Ik had geen goede echo. Er was geen kloppend hartje te zien, volgens de echoscopiste komt het beeld overeen met een zwangerschap van 6 weken. Ik weet niet wanneer ik precies mijn eisprong had maar het ziet er niet goed uit volgens mijn eigen berekeningen. Ik moet echt al minstens 6+3 zijn, anders zou mijn man zijn zaad langer dan een week overleefd hebben en zou ik al iets meer dan een week na mijn eisprong positief hebben getest. Op 23/1 had ik een 2-3 op de clearblue, als ik nu pas 6 weken zou zijn zou de clearblue toen 1-2 moeten hebben aangegeven.

Over 2 weken weer een echo, eerder was volgens de echoscopiste niet zinvol omdat dan het verschil niet te zien zou zijn. Wat mij betreft dikke onzin, als het toch goed zit is er volgende week wel een hartje te zien.

23/2 2de echo

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Saartje5
    :((
    Maar met 6 a 7 weken is ook mogelijk geen hartje te zien!
    Hangt veel af van apparatuur en van het ervaring van echoscopiste.
    Geef het niet op en misschien over 2wk toch wel hartje.
    Ik ken zoveel gevallen waarbij met 6-7wk niets te zien was en toch 2 weken later wel op termijn

4. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    He kim, wat heftig!
    Helaas heb ik geen goede ervaring gehad, ik mreeg pas buikpijn op het moment dat ik het vruchtje verloor, daarvoor dagenlang bloed zonder pijn.
    ik duim voor je!

En misschien komt het hartje nog, geef het nog een paar daagjes.

Hier noodgedwongen moeten vertellen op het werk dat ik zwanger ben. Veel eerder dan de bedoeling was maar er bleek een kindje met 5e ziekte te zijn en ik heb geen idee of ik immuun ben.
    woensdag bloedprikken, word er direct naar gekeken en verloskundige adviseerde om niet op mijn eigen locatie te gaan werken.
    wel leuke en positieve reacties gehad maar veel te vroeg moeten vertellen. Nu hopen dat het ook goed blijft gaan.

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    @kimmy26
    Blijft spannend.. Misschien is niets de bloeding.. Hoop voor je
    Ik heb ook eigenlijk alle drie keren geen bloedingen gehad maar vrindien wel continu lag aan baarmoeder/placenta plek of zo.
    Zonder krampen is indd nog hoop!
    Helaas kan je niet tegenhouden als iets mis is...

6. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Kimmy, wat spannend! Duim duim!

Saartje, volgens mijn huisarts wil de clearblue niet altijd de juiste weken aangeven. Dit was bij mij namelijk ook niet het geval. Dit komt doordat er op dat moment van testen juist veel of weinig hormoon waarde in je urine zit. Succes, duim dat het toch goed is!!

Tylmare, vervelend he vijfde ziekte op je werk. Toen ik nog in de kinderopvang werkte moest een zwangere collega noodgedwongen op een andere vestiging en tijdelijk op kantoor werken ivm risico.

Ik werk nu met pubers dus geen vijfde ziekte risico meer bij mij op het werk ;)

7. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Kimmy26 spannend zeg! Bloed doet altijd schrikken, hopelijk is er niks aan de hand! Ik duim voor een mooie echo vanmiddag!

Saartje5 voor jou ook vervelend zeg die onzekerheid! Je zegt nog helemaal niks dus probeer ook positief te blijven. Soms is de innesteling later geweest en soms stopt de groei even om vervolgens weer een groeispurt door te maken. Wel ontzettend balen dat je nu over 2 weken pas weer een echo krijgt.

Tylmare vervelend zeg de 5e ziekte op je werk! Ook al had je het misschien nog niet willen vertellen, alles voor jou en je kleintje he! We gaan er gewoon van uit dat het goed blijft gaan! Wel leuk die leuke en positieve reacties!

Ik ben ook erg blij als we iedereen het grote nieuws mogen vertellen! Nog maar even wachten tot we de 12 weken berijkt hebben! We zijn al op de helft! ;)

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow saartje wat klote... dikke knuffel meis en sterkte met het doorkomen van die 2 weken....

ik ga nu op mijn werk vertrekken!

9. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Saartje dat is zwaar klote. Sterkte met het doorkomen van de komende 2 weken!

Hier ook bijna 3 weken bezig met MvM. En qua klachten niets aan de hand alleen verschrikkelijke zere borsten. Kan er door moeilijk op mijn zij slapen. Verder niets geen klachten. Maakt me best onzeker..

Morgen eindelijk de echo na meer dan 4 weken wachten! Om half 4 zijn we aan de beurt. Hopelijk goed nieuws en kan ik misschien echt gaan genieten en het gaan geloven.

10. madelief1984

madelief1984 Actief lid

15 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmy:ik had ook n bloeding met 6weken. Veel rood bloed met stolsels! Was ervan overtuigd dat ik t vruchtje had verloren maar op de echo was n kloppend hartje te zien! De week erna ook. Dus t hoeft nix te betekenen. Ik had ook geen krampen. Bij mn miskraam wel erger krampen. Maar t is wel rot die onzekerheid. Heel veel sterkte en hopelijk snel n goede echo.

Saartje veel sterkte! Hoop dat je over twee weken n goede echo hebt!

11. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saartje, wat vervelend zeg dat je de echo niet als positief hebt ervaren. Hopelijk over 2 weken beter nieuws.. Hang in there!!

Kimmie, spannend zeg! Kan me voorstellen dat je in de rats zit!! Duimen voor het beste!!
    Tylmare, wat vervelend dat je het hierdoor moest vertellen.. Wel een verstandig keuze lijkt mij..!

Happy gefeliciteerd met je verjaardag!
    En veel succes en plezier met de echo..

12. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    tnx voor de steun allemaal!

Kimmie en Happy, ik hoop dat jullie beter nieuws hebben straks!!

13. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.423
    371
    83
    in een huis
    Vandaag een mooi kloppend hartje gezien!! 😃😃😃

14. kimmy26

kimmy26 Lid

25 jan 2012
    58
    0
    0
    Daar ben ik weer...

De echo was helemaal niet als verwacht. .. er was niets te zien... alleen verdikt baarmoeder slijmvlies. Ze vroeg of het termijn wat ik in mn hoofd heb kan afwijken maar ik weet het haast zeker! Ze zei de natuur doet vreemde dingen welke niet altijd verklaarbaar zijn. ...

ik moet de 18 gewoon terug komen.

Ik denk dat de innesteling niet goed is gegaan en nu komt mn cyclus weer op gang!

mn gevoel is vreemd. Het is niets.... dus ook geen miskraam. Heel vaag... ach we wachten de 18e weer af!

Ik kan helaas van de lijst!

15. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hè wat vreemd kimmy26?!
    lijkt me echt heel vreemd en moeilijk om dat te moeten zien op de echo :(
    Heel veel sterkte!

Ik sta er trouwens wel achter hoor dat ik het nu heb verteld.
    wat al is gezegd: alles voor onze frummel :)
    Dan maar vertellen en op een andere locatie werken. Nog een miskraam zitten we niet op te wachten en al helemaal niet als het niet nodig is :)
    Woensdag word met het bloed prikken gelijk er naar gekeken
    weet iemand trouwens of je de uitslag direct krijgt, of duurt dat een paar dagen?

16. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Kimmie, ik herken je verbazing van de mk voor mijn dochter. Bizar als je zwanger bent (geweest) en je vervolgens een 'lege' echo ziet...
    Sterkte!!

17. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Kimmy26
    Goh apart... Had je wel symptomen en buik al etc of nog niets?
    Erg jammer maar zo is beter dan latere miskraam je cyclus op gang dus je kan makkelijk nu volgend maand zwanger worden.. Miskraam blijft toch wel wat lastiger in alle opzichten.

Misschien zien ze nog niets? Slechte apparatuur?
    Was wel inwendig toch?

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Wat vreemd kimmy! Veel sterkte met het een plekje geven.

Saartje ik zou over een week naar een onafhankelijk echo bureau gaan. Ik zou de spanning van 2 weken wachten echt niet aan kunnen.

Ik vanaf vanochtend ook wat roze verlies wel minimaal vooral bij het afvegen. Vanmiddag even niets wel heel stuk gelopen en net weet een beetje. Zenuwslopend. Mijn vk zei gewoon volgende week maandag echo niet eerder maar ken mijzelf als het aanhoudt ga ik naar een onafhankelijk echobureau.

19. kimmy26

kimmy26 Lid

25 jan 2012
    58
    0
    0
    Ja het is heel vreemd.

Er heeft een bevruchting plaats gevonden... anders maak je geen hcg aan. En dan is de innesteling niet goed gegaan.

Vreemd blijf ik vinden dat ik op 24 januari een vage positieve test heb gehad en op 30 januari een knal test. Zou toch niet kunnen als de innesteling fout is gegaan! Pfff blijft gewoon vaag. Was misselijk als ik niet at. Pijn in mn borsten... en het bloeden blijft ook maar minimaal.

20. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Wat rot voor je!!
    Hopelijk dan maar snel op een roze wolk
    xx

Deel Deze Pagina