Hier nusteeds heftige steken zijkant buik rechts zij onder mijn ribben ken dit niet van de vorige zwanfer schap. Heb ook de ziekte van crohn en dus weet nu ff niet hoe en wat pff
Welkom Johanna! Heb er helaas ervaring mee, al was mijn meisje wel jonger. Dames met goede echo's Gefeliciteerd!!! Wij zijn in NL! Eerste weekend super ziek geweest, nu gelukkig weer beter. Vandaag is ons mooie meisje 2 geworden! Zaterdag vieren we haar verjaardag hier en vertellen we ook dat we weer zwanger zijn. Heb al bedacht hoe: eerst zingen we voor Lorena en snijden we haar taartje aan en daarna zeg ik dat onze meiden samen nog een taartje hebben gemaakt (mogen ze samen versieren) en daar zet ik op dat er rond 23 juni weer een verjaardag komt 😁 Heb er zin in!
Dank voor het welkom Fijn dat je echo goed was Emetje! Volgende week is het allemaal weer wat groter en ook duidelijker te zien. T begin is goed in elk geval! Ik zie het in je onderschrift Kleine Fee! Wat erg ook voor jullie! Als zoiets gebeurt is alles niet meer vanzelfsprekend he?!
Hallo allemaal, Hebben jullie nog plek voor een nieuwe zwangere? Ik heb vandaag een echo gehad ivm bloedverlies en terwijl ik dacht minstens 6 weken en 2 dagen zwanger te zijn (onregelmatige cyclus) was op de echo te zien dat ik pas 5 weken en 5 dagen ben. Ik testte op 9 oktober al positief.. ze zag een kloppend hartje en toen ineens nog een vruchtje zakje! Die ook gevuld was, net zo groot als de ander maar nog geen kloppend hartje (uitwendige echo). Nu volgende week weer terug en hopen dat het goed gaat! Ik moet het nog even laten bezinken dat net er 2 zijn! (M'n banner moet ik dus nog aanpassen)
Welkom nieuwe dames! Wauw even wennen ja 2 dat geloof ik. Wel goed zeg zo vroeg al een kloppend hartje ( maakt mij nu toch onzeker merk ik) Hier ook vandaag echo gehad met 5+5 maar nog geen hartje kunnen zien.
Johanna wat lijkt me dat moeilijk zeg je kleintje zo vroeg verliezen. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!
Ze zei al dat het ook echt mazzel was dat er 1 kloppend hartje te zien was en erg vroeg! Dus geen zorgen maken hoor, volgende week is er vast een mooi hartje te zien!
Welkom nieuwe dames! Wat zijn er al veel positieve echo's zeg! Ik mag volgende week en ben zo benieuwd. Voor nu met vlagen erg misselijk en constant moe.
Jeetje dames wat een goeie echo's allemaal! Ik word er heel blij van maar man wat wil ik ook graag zeg! En het duurd nog zo lang! Ik heb ook pas een.echo als ik iets meer dan 7 weken ben. Lun welkom en wat een nieuws om te verwerken! Misschien 2 kindjes op komst!! Het zal druk worden maar vast niet minder leuk. Johanna wat vreselijk om te lezen dat je een kindje heb moeten verliezen! 16 maanden heb je er van mogen genieten en dan word hij/zij van je afgepakt! Je zwangerschap zal dubbel zijn maar ik hoop oprecht dat je er een.beetje van kan genieten. Kleine fee ik wist niet dat jij ook een kindje hebr verloren! Het is zo vanzelf sprekend dat alles goed gaat, maar als ik dit dan allemaal weer lees word je met je neus.op de feiten gedrukt. Aanstaande zaterdag zou ik 6 weken zijn volgens de berekeningen. Sinds vandaag toch echt wel meer klachten. Obstipatie is daar 1 van. Mijn borsten zijn een cup gegroeid, vlagen misselijk, onrustig slapen en echt al een opgezette buik! Als ik ergens naar toe ga moetnik echt een.vest dragen om mijn buik te verbergen. Scheelt natuurlijk dat dit mijn derde zwangerschap is
Ik kom morgen echt bijlezen en reageren! En het lijstje weer eens updaten. Ging even niet zo lekker allemaal hier thuis, dus heb weinig op het forum gezeten.
Welkom Lun! Ik weet sinds maandag dat we een tweeling verwachten. Ik ben al iets verder en bij mij waren beide hartjes al aan het kloppen. Moet nog steeds wennen aan t idee haha
@Cyd: Hier ook heel wisselend qua kwaaltjes hoor, krijg er soms kop noch staart aan! Ene dag veel last, andere dag helemaal niks en dan begin ik me dikwijls zorgen te maken. Zal vast wel normaal zijn! Pijnlijke borsten is zowat het enige dat bij mij dagelijks aanwezig is, ze zijn ook al serieus gegroeid en alle bh's spannen dus super hard, heb er nog geen deftige in een maatje groter kunnen vinden. @Hippie: Succes morgen! Hopelijk is er al wat te zien! @Johanna: Heel wat bagage lijkt me! Zet je er gezellig bij! @Emetje: Super nieuws alvast! Volgende week nog spannend voor het hartje, maar zal vast goed zitten! @KleineFee: Klinkt leuk! Veel plezier gewenst! @Lun: Welkom en hopelijk zit het goed! @Boommm: Hopelijk gaat het weer wat de goede richting uit! Al die mooie echo's... Hopelijk mag ik me volgende week aansluiten!
Jaah had vanmorgen een 2-3 op de clearblue. Maandag zei hij nog 1-2 en dat zat me toch niet helemaal lekker. Wilde hem eigenlijk morgen doen maar kon me vanmorgen niet meer beheersen. Het steigt iig! Heb nog weinig kwaaltjes. Af en toe een vlaagje misselijkheid maar niet zo erg dat ik over moet geven gelukkig. Ben benieuwd of ik nog meer ga krijgen.
Emetje wat fijn dat de echo goed was! Johanna welkom! Wat verschrikkelijk zeg!! Hoe is dat gekomen als ik vragen mag? Kleinefee nog gefeliciteerd! Wat vliegt de tijd he. Veel plezier zaterdag! Lun welkom! Dat wordt nog spannend dan! Melanietje ja herkenbaar hoor.. hier ook de derde en mijn buik is ook al wat boller.. op de echo vorige week was m'n baarmoeder ook al best gegroeid zei de echoscopiste. Boommm wat vervelend! hoe gaat het nu?
Dat is heel goed nieuws, ik had mijn eerste echo ook op 5 +1 (of 5 +2) Bij mij was er een duidelijk vruchtje te zien, maar nog geen hartje (wist ik ook wel dat dat nog niet kon). En als alles er goed uit zag, dan ga je volgende week een mooi kloppend hartje zien!