16 graden zonnig weer met T-shirt/korte mouwen naar buiten?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door hanna76, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Het is hier prachtig zonnig weer, 16 graden. Zouden jullie je kindje met T-shirt/korte mouwen buiten laten spelen?
    Of toch gewoon maar een shirt met lange mouwen en dan verder zonder jas?
    Zelf heb ik wel een T-shirt aan...., maar voor mijn gevoel worden kinderen zo snel snotterig/verkouden... ;)

Groetjes,
    Hanna

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hier korte mouwe romper met een tshirt met lange mouw, lekker in t zonnetje in de tuin ;)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de jongste is net zelf naar buiten gegaan zonder haar vestje . Het is wind-stil op de plaats - dus ik laat het maar even zo.

De oudste heeft een jurkje aan met lange mouwen (dun gebreid) - maar wel haar maillot uit inmiddels :p en loopt dus zo buiten op haar gympen.

4. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    hier een romper met lange mouw en daar over heen een tshirt met kort mouw

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

echt korte mouwen , nee dat nog niet. zonder jas wel.

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hmmm... Jitte liep hier van de week, toen het nog lang geen 16 graden was al in haar onderbroek buiten... (Ok, ze had haar hemd en shirt nog aan, maar jas, broek, sokken en schoenen lagen her en der verspreid.) Reden: "Ik heb het zo warm, mama!"

Eergisteren heb ik ook de zomerjassen tevoorschijn gehaald, want in die dikke winterjassen hebben ze het helemaal snel heet. Ze mogen van mij ook gerust buiten spelen zonder jas nu, het is zo snel te warm. Ik was gisteren nog wat vergeten blaadjes aan het vegen en ik had het echt bloedheet met mijn fleecejasje aan.

Als ze het echt te koud vinden, komen ze wel naar binnen of ze doen hun jas weer aan. ;)

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik laat ze het zelf bepalen. Hier momenteel dunne longsleeve en zonder jas en ik zelf ook. Als ze het koud vinden dan melden ze zich wel hoor. En verkouden worden ze daar echt niet van! Loop zelfs midden in de winter gerust even buiten zonder jas, dochter heeft dezelfde tic en wij zijn echt niet vaker verkouden dan iemand die dat niet doet.

8. Dana

Dana Niet meer actief

Zelfde hier! En in de achtertuin dan zonder jas maar als we weggaan nog een spijkerjasje erover.

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

net heerlijk in de tuin uit de wind gezeten was 19,5 graad dus lekker in een shirtje korte mouw, net even naar de supermarkt gegaan en dan zomerjasje aan !

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

spelend in haar korte mouwen shirtje en bolero er over. Goed te doen. Denk dat we hier ook op 19 graden zitten.

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Nee ik laat dat nog niet toe.....

gewoon omdat ook niet te warm is als ze met een dun shirt lange mouw of een vestje buiten zijn,

straks als het straks echt warm word hebben ze iig nog iets om uit te doen....

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier gewoon romper en shirt lange mouw met een spijkerjasje erover heen. Hebben alleen in het achterste gedeelte van de tuin zon.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.763
    18.897
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Romper lange mouw en t-shirt of mouwloze romper en longsleeve. En als we weggaan neem ik een zomerjasje of vest mee. Het is soms toch nog fris.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier was het 18 graden.
    Ikzelf liep zonder jas en met korte mouwen.
    Mijn dochter had ik toch maar lange mouwen aangedaan.

Mijn zoontje van een jaar had ik toch maar een dun vestje aangegeven...

Ik moet wel lachen... zat te denken aan van het najaar dat het 16 graden was en heel veel mensen dat echt zo koud vonden dat ze een winterjas aandeden..

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    In de achtertuin een longsleeve shirtje met daarover jurkje met korte mouwen.
    Buiten de tuin (meer wind) wel haar zomerjasje erover.

16 graden vind ik zelf nog maar net een beginnetje hoor! Ben een enorme koukleum, maar zat vanmiddag wel met tshirt en vestje in het zonnetje.
    Dochter is niet zo'n koukleum, dus haar doe ik of ongeveer hetzelfde, of net iets minder dan ikzelf heb aan ;)

16. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier gewoon hemd en shirtje lange mouw, met een vest, vanochtend nog een jas. het is hier wel lekker in de tuin, maar wel de wind erop. vind het nu nog geen weer zonder jas of vest.

Deel Deze Pagina