Hey dames, Ik weet dat er al een maart topic is maar die gaat zoooooooo verschrikkelijk snel die kan k niet bijhouden Misschien zijn er mensen in Brabant en omgeving die mee willen kletsen! lijkt me leuk! Ik ben 16 maart uitgerekend van ons 2e kindje! Ons eerste kindje is door medische behandelingen gekomen maar deze helemaal spontaan en op eigen kracht! (En totaal niet gepland maar O zo welkom) Ik kon immers niet zwanger worden! :O Nu al behoorlijk rond van de tweede zwangerschap! Benieuwd naar jullie verhalen en hoop dat er dames zijn die mee willen kletsen hier! Groetjes Kim
Hoi! Nog niet echt druk hier Dan moet ik toch maar eens reageren. Eigenlijk ben ik doorgaans alleen maar een lezer op ZP.... Maar ik woon in Brabant, ben 7 maart uitgerekend en heb net als jij een dochter van 11 maanden. Wel erg veel overeenkomsten toch?! Gaat alles goed bij jou?
oohw wauw reactie haha nee ik had idd niet verwacht dat er nog iemand zou reageren! haha ja hier gaat alles wel oke! wel heel veel last van buikpijn! dat zal ik woensdag eens aangeven bij de vk. ik ook brabant! hoe voel jij je verder? en met oog op de zorg van je dochtertje? hier gaat dat wel prima eigenlijk. op het moment dat ik met haar bezig ben gaat het prima. maar als ze dan op bedje ligt dan ben ik uitgeteld! pff zo moe!!!