Ik heb nog geen topic gevonden voor de eind februari mama's (of kijk ik er over heen?) Bij deze dan maar! Ben de 19e van februari uitgerekend volgens mijn berekeningen!
Hallo, ik was ook aan het zoeken naar het topic voor de eind februari mama's. Hopelijk mag ik hier blijven ?!?!? vandaag 2x positief getest en als alles goed blijft gaan, 22 febr. uitgerekend.
@tessvdk, gefeliciteerd!! Ben benieuwd hoeveel zich de komende dagen no gaan melden @sammy88, klinkt heel gezelig, maar ik heb jammer genoeg weinig tijd om te forummen en hou het wel bij de lijst!
Hallo allemaal! Allemaal van harte! Ook ik meld me graag hier! Volgens mijn eigen berekening ben ik op 16 februari 2014 uitgerekend. Spannend allemaal!
Ja idd... Ik heb op 22 juli de 1ste echo... Jij een paar dagen eerder. Spannende periode nu hoor... Af en toe heb ik wat krampen in m'n buik en dan word ik wat onzeker, maar dat zal er allemaal wel bij horen.
Het is nog aardig stil hier, hopelijk komen er snel meer dames bij. iedereen die zich hier al gemeld heeft van Harte Gefeliciteerd. Ben eigenlijk benieuwd of jullie wat merken. ik heb nl. het idee dat er van alles gaande is in mijn buik. soms is het net of er een mijn baarmoeder zich uitrekt (net of je een ballon opblaast). en wat krampjes. hoop zo dat het erbij hoort omdat mijn nod vandaag/morgen is. ook af en toe zere borsten maar dit trekt dan ook weer weg ? oja, ondanks dat dit de 2e is weet ik van de eerste alleen dat ik in het begin heel erg ziek was en dit lijkt nu ook mee te vallen. Groetjes,
Goedemorgen dames! Het is hier indd erg stil bemy! Heb ook het idee dat er van alles speelt, af en toe rommelend gevoel bij mijn baarmoeder! Misselijkheid begint op te spelen! Vorige zwangerschap helemaal geen kwaaltjes gehad, niet misselijk alleen hele erge pijn bij de innesteling! Dit lijkt nu al een hele andere zwangerschap te worden
Hoe gaat het met de dames vandaag? @bemy, meestal begint de (echte) misselijkheid rond een week of 6, dus het is helemaal niet raar hoor dat je dat niet hebt, of misschien heb je geluk en krijg je er helemaa geen last van! Ik heb nog geen afspraak bij de vk gemaakt, zal ik maandag wel ff doen!
~Bevallingslijst~ 16-2 Aafketje, ??, ??, ??, ?? 16-2 Teesvdk, ??, ??, ??, ?? - 17-2 pein25, ??, 2e kindje, ??, ?? - 19-2 MamaDeluxe, 31 jaar, 9e kindje, thuis, bv - 22-2 Bemy, ??, ??, ??, ?? Zover ff een lijstje gemaakt, kunnen jullie zelf kopieren, plakken en je info aanvullen!
Hallo dames, Hier nog vrijwel geen "symptomen" op pijnlijke borsten na. Ik ben benieuwd. Ik ben trouwens 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje.
Ik ben erg moe, met lange tanden eet ik mee thuis, en wat vaker plassen. De rest komt nog bij ons dames, hahahah!
~Bevallingslijst~ 16-2 Aafketje, 29 jaar, 1e kindje, ??, ?? 16-2 Teesvdk, ??, ??, ??, ?? - 17-2 pein25, ??, 2e kindje, ??, ?? - 19-2 MamaDeluxe, 31 jaar, 9e kindje, thuis, bv - 22-2 Bemy, ??, ??, ??, ?? Zover ff een lijstje gemaakt, kunnen jullie zelf kopieren, plakken en je info aanvullen!