Hoi mamma's! Mijn kleine meid is donderdag 7 maanden.. en sinds vorige week.. is het een drama! Huilen (lees KRIJSEN) om alles! alsof ze pijn heeft. Zodra ik haar oppak en speentje geef is er niets meer aan de hand. Maar zodra ik haar neerleg.. Weer het zelfde. Ook slapen is ineens een probleem. Ze komt eigenlijk altijd prima zelf in slaap maar de laatste dagen? Ik snap er niets van.. Ik dacht me kind wel te kennen na 7 maanden. Maar nu word ik weer mega onzeker! Doe ik het niet goed? Heeft ze ergens pijn? Ook s'nachts wordt ze ineens 6x wakker! Dan geef ik haar het speentje en aai over de bol en ze gaat weer slapen.. om vervolgens 1 uur later weer wakker te worden. Ook poept ze wel 6x op een dag en stinken! We zijn nu 1 maand bezig met vast voedsel. Dit gaat prima en ze eet het graag. Dus volgens mij ligt het daar niet aan. Ze heeft nog geen tandjes (is ook echt nog niets te zien; geen bult of wit puntje). Herkent iemand dit? Normaal was ze zo'n tevreden en vrolijke baby! Kon zo goed zelf spelen en lachte om alles!
Zijn het niet haar oortjes, omdat ze gaat huilen als je haar neerlegd? Misschien eens kijken wat een paracetamol doet, als dit werkt dan heeft ze toch ergens pijn..
Ik zou ook denken oortjes. Grijpt ze ook naar haar oortjes? Je kan ze altijd even na laten checken bij de huisarts. Hopelijk vind je snel de oorzaak, niet leuk voor jullie beiden
Misschien toch tandjes. Ook vanwege de poeoluiers. Bij mijn dochter zag ik de tandjes ook niet altijd aankomen.
Als een kind zoveel huilt zou ik toch eerst naar de huisarts om de oren e.d na te laten kijken. Al is het maar om dat uit te sluiten. Anders tandjes/sprongetje?