12 weken zwanger en al een buik. 1ste zwangerschap...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mohtinus, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mohtinus

Mohtinus Lid

10 jan 2009
    9
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse
    Ik heb een vraagje.. Ik ben nu 12 weken zwanger en heb al een buikje die mensen ook al zien! Ik heb gister voor het eerst dan toch maar een zwangerschapsbroek gekocht..
    Mijn vraag: is het normaal dat mensen met 12 weken in je eerste zwangerschap al een buikje zien? Iedereen zegt: zo, je heb al een flinke buik... Soms schaam ik me dan een beetje.. ben ik niet gewoon dik(ker)?
    Is het normaal of ligt het aan mij en hoef ik me niet te schamen? wie heeft dit ook gehad? of nog steeds?

Groetjes, Tineke

2. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Ik ben nu 9 weken zwanger, en ik heb al een rond uitstekend buikje, is voor iedereen verschillend.
    Ik heb ook al positie broeken aan. Zit heerlijk!
    En het maakt helemaal niets uit, ik ben juist trots op me buikje en liep het vandaag trots te showen :)

Groetjes

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik heb ook al een flinke buik van een week of 18 echt flinke buik
    ik krijg vanavond me eerste echo om te kijken of ik niet iets verder ben of misschien 2

dat je buik zo groeit kan zijn dat je baarmoeder hoger licht als normaal
    normaal achter schaambod misschien bij jou iets onder navel dan ga je al groeien vanaf een week of 10

heb je al een echo gehad ?

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ihihhii is toch harstikke leuk joh! bij iedereen is het verschillend hoor.
    mijn buikje viel pas op met 16 weken..

5. lennylenn

zoo ik weet niet hoe flink jouw buik is maar als het lijkt op een buikje van ongeveer 18 weken zou ik ook bijna zeggen dat je 2 boefjes erin heb zitten. weet dat nog heel goed van toen mijn zus een tweeling kreeg.

spannendd hoor :(

6. lennylenn

verkeerde smile ...ik bedoelde :)

7. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    hier met 6 weken al een buikje. Toen waren er zelfs al mensen die me vroegen of ik zwanger was.
    Terwijl ik het zo graag stil wilde houden tot na de 12 weken.

8. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    Ik ben nu 15 weken maar draag al ruim 3 weken nu zwangerschapsbroeken. Had eigenlijk al eerder gekund maar vond het raar om al zo vroeg zulke kleding te dragen :oops: .

Zoals iedereen zegt, het verschilt per persoon. Ikzelf vind het nu nog steeds leuk om een buikje te hebben, lekker trots. Wie weet denk ik er over 3 maanden wel anders over :D

9. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik weet het vanavond ik denk wel heel vaat de het een tweeling is het zou wel heel bijzonder zijn als mijn gevoel klopte
    ik hou jullie op de hoogte heb vanavond om 19;00 uur de echo ik maak wel een nieuw stukje dan kunnen jullie hem makelijk vinden.

10. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    had ik ook. ik paste met 9 weken al niet meer in mijn eigen kleding.
    ik heb nu echt een enórme buik, maar dat is dan ook het enige wat dik aan me is geworden; voor de rest ben ik hetzelfde of slanker dan eerst. ben een kilo of tien, elf aangekomen, dus best netjes.
    maar ook hier véééé'l opmerkingen gehad van 'is het geen tweeling' etc. flauw....

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik ben dan wel heel benieuwd naar jullie buikjes :D

Ik voel me met 9 weken vooral dik, ik heb ook veel buik maar het ziet er meer uit alsof ik dik geworden ben, ben al 5 cm op mn middel gegroeid...

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Hier met 7 weken al een buikje en met 12 weken al zwangerschapsbroeken. Kreeg mijn eigen toen niet meer dicht.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik krijg nu al een aantal broeken van me niet meer dicht :$
    heb nog maar 2 spijkerbroeken die ik dicht krijg... Toch is er nog niet echt heeelll veel te zien bij mij en ben ik ook niet echt aangekomen ofzo...

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben pas 1kilo aangekomen en ik kan al 3wkn mn eigen kleren niet meer aan!

15. spookie

spookie Lid

10 nov 2008
    12
    0
    0
    Denbosch
    Ik kon bij 6 weken al een aantal broeken niet meer aan, wel nog de broeken die wat losser zaten en met 9 weken heb ik echt al zwangerschapsbroeken gekocht :) .. Ik had/heb gewoon een erg opgezette buik van mijn darmen, en dan vooral smiddags en savonds... Maar nu ga je toch echt wel vanachter het schaambeen omhoog een bollinkje zien van de beeb! Zo leuk allemaal! echt genieten meiden! en gewoon aantrekken wat lekker zit, er zijn geen standaarden bij een zwangerschap! :)

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    tis bij mij dan wel tweede. maar kan nu dus ook echt mijn broeken haastn iet meer dicht krijgen met veel moeite prop ik alles er nog in. want niemand weet hetn og en dat willen we zo houden tot volgend weekend. dus moet nog ff proppen. in huis draag ik wel een zwangerschapsbroek van de vorige keer want voelt gewoon niet prettig om het proberen in te houden.

17. nienchen

nienchen Lid

6 mrt 2009
    84
    0
    0
    Bij is het dan ook de tweede, maar bij de eerste had ik pas bij 20 weken positiekleding aan en nu heb ik het idee, dat ik nu al bijna niet meer in m'n broeken pas. Het drukt en zit naar. Apart he. Ik was ook verbaasd. Ik wist niet dat dat kon, maar ik zag dat het bij spookie, sloppyslayer en kleintje 88 ook zo is. Gelukkig maar! Zal wel normaal zijn dan.

18. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Hallo

Ik ben nu 6 weken...
    En ik begin al een buik te krijgen
    dit is wel onse 2e weet niet of dat het mee telt?

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    iedereen zag al dat ik zwanger was met 8 weken bij de eerste, met de tweede zelfs sneller, ach ik ben niet van dat geheimhoudgedoe, helemaal niet leuk en kon al lekker showen~!

Deel Deze Pagina