12 weken / regeldagen?? Weet het niet??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tamara Boontjes, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara Boontjes

31 mrt 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond!!

Ik zit met het volgende: ons zoontje is vandaag 12 weken precies.
    Hij huilt of zeg maar gerust krijst veel meer als anders. Normaal gesproken huilt hij alleen bij verveling, honger etc. Maar de laatste paar dagen is het veel vaker en dan ook histerisch, helemaal over zijb toeren dan. Als we hem dan oppakken helpt het niet. En soms wordt het alleen maar erger. Hij wil weinig meer in de box. Zijn slapen is 's nachts super! ( 19.30 laatste voeding en dan om 4.30 vaak pas weer.) overdag slaapt hij weing. Komt moeilijk in slaap. Op de arm gaat dit nog wel. En in de auto of wandelend ook wel. Hij is tussendoor ook nog wel blij en lachen kan hij ook nog wel maar minder? Ik voel me erg onzeker en denk dat hij ergens last van heeft... Maar dan zou hij 's nachts toch ook niet goed slapen?
    Wie herkent dit of heeft tips voor me? Of ben ik te bezorgd? Ik vind het zo zielig...

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier was het hetzelfde. Ik had met 3 maanden regeldagen, heb haar toen zo vaak mogelijk aangelegd (snachts sliep ze gewoon goed). Daarnaast maakte ze ook weer veel nieuwe ontwikkelingen door. Ze leerde nieuwe dingen en ik merkte dat ze daar op reageerde door meer te huilen en meer bij papa en mama wilde zijn. Ik heb haar meer bij me genomen en getroost als ze huilde, heb haar ook vaker in de draagdoek genomen en in de namiddag wilde ze wat vaker aan de borst en daar heb ik aan toegegeven. Nu gaat ze weer wat makkelijker slapen overdag en merk ik dat ze weer rustiger wordt.

Ik ben zelf niet van het laten huilen (ze mag best even een beetje mopperen) dus van het huishouden kwam overdag even niet veel ;).
    Wij hebben elkaar ook echt even aangekeken van 'wat is er aan de hand???' op sommige momenten omdat we dit absoluut niet van haar kenden.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

is het sprongetje hier ook gehad, ik heb het boek "oei ik groei" gekocht en herken er veel in.

in een sprongetje veranderd er veel in hele korte tijd en dat is eng, ook het zicht word beter dus de alles ziet er ineens ook anders uit, dan willen ze maar 1 ding, het vertrouwde, de mama dus lekker bij je nemen zodat hij aan het nieuwe kan wennen, let goed op je kleintje, ineens kan hij dingen die hij niet kon, hier vond hij zijn speelgoed met de 12weken sprong of net erna

4. Tamara Boontjes

31 mrt 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem hem ook telkens bij mij maar heel vaak begint hij dan op de arm nog harder te huilen. Dat is dan zo raar. En heel soms is hij zo histerisch aan het gillen dat hij op de de arm niet getroost kan worden en als hij dan in de box wordt gelegd wordt hij daar na 5 a 10 minuten wel rustig in....

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

over enkele dagen is het voorbij en heb je je mannetje weer terug, hier was soms ook niks goed.
    afleiden? hier lukte dat vaak met klappen in de handjes maar dan moest ik dat wel blijven doen:D

Deel Deze Pagina