Hey Op 8 maart zijn ik en mijn man 11 jaar samen en ik zoek een originele cadeau maar heb geen idee wat... hebben jullie hier leuke tips??? alvast bedankt
Wij zijn 7 getrouwd. Ik had voor mijn man een horloge gekocht van Michael kors. En hierin wat laten graveren.
ik persoonlijk zou een kado kiezen voor beide met wat adrenaline Origineel cadeau nodig? Geef een cadeaubon van Belevenissen.nl of hier... Cadeau / Kado Top 10
of eerst je man laten schrikken dat je gaat overnachten in zo'n prachtig leuk hans & grietje huisje. en dan als ie binnen komt mooie verrassing: Overnachten in een verborgen huis!
oops dubbel nee nog nooit gedaan, kwam site tegen. vind t wel grappig om je man even flink te laten schrikken en dan erna lekker romantisch overnachten
roozjuh leuke tips maar we zijn van België, en ook ik zit nog met een babytje die borstvoeding krijgt dus een weekend erop uit is uitgesloten. ik zoek eerder zoiets om te geven... maar parfum, enz is zo cliché
leuk idee maar hij heeft net een horloge van diesel gekocht voor 300euro dus een nieuwe ziet hij niet zitten denk ik
oe beeb aan de boob. ja dat beperkt je idd dan wel in paar dingen. zal ff mn hersens laten kraken voor je
Wij hebben 2 jaar geleden een ballonvaart gedaan, echt een aanrader (terwijl ik toch hoogtevrees heb) geweldige ervaring.