dan is je geboortegetal 6, en niet 33. Die 33 moet je ook nog 3+3 doen. Mijn getal is: 16-04-1986 = 35 = 8
Ah ok, maar dat moet dus wel, want de geboortegetallen gaan maar tot 9. En als je bijvoorbeeld 29 hebt, dan moet je alleen het 1e getal pakken.
Absoluut, steeds die dubbele getallen die terugkomen. Haar voornaam Fenneke is 33. Maar nou weet ik niet of het Fenne of Fenneke is, haar daadwerkelijke naam, 1e naam, roepnaam. Ik geloof ook zeker dat ze iets anders en iets extra's heeft, anders krijg je deze getallen niet mee. Nou zijn alle kindjes speciaal maar een kindje met steeds dubbele getallen vind ik altijd dubbel speciaal.
Yep. je hebt een 33 als geboortegetal, in de numerologie noem je dat je levenslesgetal. Dit is een heel mooi bijzonder getal, een meestergetal. Het allerbeste boek over numerlogie vind ik De Goddelijke Driehoek van F Javane, die pak ik altijd terug. Ook Het leven waarvoor je geboren bent van Dan Millman is een van mijn favo's. Deze twee boeken gaan net wat dieper dan alle anderen die ik in bezit heb. Maar het praktisch handboek Numerologie is ook prima, er is genoeg literatuur over te vinden, standaardboekjes zijn ook handig en makkelijk., zoals het boekje van Franc Alink. Is wat simpeler te begrijpen.
Ze heet echt Fenneke. Haar naamgetal is dus 33 en haar geboortegetal is 22. Morgen ff een boekje gaan kopen over numerologie,vind het superinteressant!
hoi daan32 dat wat jij heb, heb ik ook. ogh dat is zoo appart dacht dat ik de enige was zei het ook altijd tegen mijn vriend en die ziet het ook , hahah stom zeg groeten koos
Zo zie je maar dat er meerdere zijn Ik ben er inmiddels wel achter dat het wel iets betekent. Zie je het alleen op de klok of overal?
hoi hoi ik zie het wel veel op de klok enzo. heeft dat ook iets te betekenen dan? ben der wel; nieuwschierig naar. groeten koos
Ik heb met verbazing zitten lezen, ik dacht dat ik de enige was met zo'n "afwijking". Ik heb dat dus met 10:08uur, ik kijk heel vaak dan op de klok. Met onze huwelijksreis zaten wij op kamer 1008 en ons vliegticket begon met 1008 Nu ben ik dus op 10-08-1976 geboren. Zijn hier meiden die hier wat meer over kunnen vertellen? Zelf denk ik altijd dat ik of op die dag ooit moeder zal worden of dood zal gaan, het komt zovaak terug... X
Ik heb het de laatste maanden met 22.22 en met 02.22 dan kijk ik elke keer op de klok of ik wordt wakker en kijk op mijn wekker en ja hoor staat het er weer. Ook kom ik heel mijn leven het getal 24 tegen......zat me net te bedenken ook dat zal wel een reden en grondslag hebben.....weet iemand hier iets van?
Ik dus ook, , alleen dan 1978. Ben ook jarig op 10-08. Ik zie al heel lang 10.08 op de klok enz. Misschien hebben we wel een hele bijzondere verjaardag. Een paragnost vertelde me dat het te maken had met wedergeboorte of nieuw leven. Het is in elk geval heel positief.
he bosi wat toevallig.... Positief is altijd goed... Ik heb er nog 1, vandaag de punctie gehad (zijn bezig met icsi) Goede oogst 13 eitjes... en raad is wanneer de terugplaatsing is (als alles goed gaat...) Vrijdag de 13e....
@Koos ne volgensmij heeft de plek waar je het ziet niks met de betekenis te maken. Sommige zien het enkel op de klok maar soms ook op huisnummer, aantal berichten enz. Ik loop er echt overal tegen aan en dat sterkt mij in de gedachte dat er meer achter zit. Anders kijk hier maar eens: http://www.nvisible.com/Dutch/1111introne.html of http://www.crystalinks.com/11.11.html @zoe hoi, ja er zijn er meer met een dergelijke afwijking! lol! Misshien vind je iets op deze site! Kun je in ieder geval zien wat de cijfers betekenen. http://www.starmanproductions.nl/numero ... logie.html @Aura Cijfers 11, 22 en 33 staan ook voor: geestelijk bewustzijn, spirituele begaafdheden. Misschien herken je daar iets in? Misschien vind je een natwoord op bovenstaande sites ? Ben benieuwd! Ik had het vandaag weer. Ik had 111 berichten in mijn telefoon staan. En ik had parkeervak 11 vandaag! Groetjes
Hai Daan, Bedankt voor de tip, ik heb even gekeken, en ik moet zeggen dat ik mezelf erin herken, hoe bizar zeg! x
Wat een leuke omschrijving in dat artikel. Zoals ik al eerder in dit topic schreef, al die 11-en zien, bracht mij alleen maar goeds! Ik begon toen langzaam aan uit een depressieve episode te klimmen zeg maar....en heel erg mijn draaite vinden in het leven, na 5 jaar niet zo leuke middelbare school.