11:11 zie ik overal!

Discussie in 'De lounge' gestart door daan32, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    Ik sprak net mijn schoonzus en hadden het hier nog even over.
    Zij vertelde dat 11:11 een poort heeft geopend naar een nieuwe tijd. Dat er eerst indigokinderen kwamen en toen de nieuwetijdskinderen als verkenners. Daarna, nu, zouden het kristalkinderen zijn die ons de nieuwe wereld zullen tonen.

Ik weet niet wat het verschil precies is maar vond hier net een klein stukje over:

http://groups.msn.com/Indigo-Project/kr ... deren.msnw

2. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Mooi onderwerp! Ik heb hier voor studiepunten ooit een bijvak voor gevolgd.
    Zelf doe ik ook aan numerologie. Daar kun je ook heel veel uithalen. Vaak krijgen zogeheten speciale zielen bepaalde getallen mee.
    Je kind kiest immers zijn eigen geboortedatum, zijn eigen getallen.
    Mensen die geboren worden op de 11e of 22e van de maand hebben hoge trillingsgetallen, meestergetallen, en heel vaak iets bijzonders.
    En als je de hele geboortedatum optelt en daar komt opnieuw de 11, 22 of de 33 uit, bijvoorbeeld 22-03-2006 = 33 (22+3+2+0+0+6 =33)
    dan heb je vaak te maken met een oude ziel en een speciale taak.

3. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    Hoi Lynn22

Interessant zeg! Ga je bij numerologie ook uit van de geb. datum?
    Of hoe werkt dat? Iemand heeft mij ooit eens vertelt dat het een link heeft met kabbala, klopt dat?
    Ik ben niet thuis in de numerologie of zo hoor maar het fascineert op de een of andere manier enorm.
    Wil je er wat meer over vertellen?

;)

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Absoluut niet in mijn geval. Mijn ouders, met name mijn moeder, waren altijd heel begripvol en lieten me niets doen wat ik niet wilde. Ik denk soms weleens dat ze me misschien iets meer hadden moeten stimuleren om minder verlegen te zijn.
    In de brugklas het labeltje faalangst gekregen. Dus kwam in zo'n klasje terecht na schooltijd met allemaal stille kinders. Ik bloeide dus helemaal op want ik was eens niet de stilste. Ik denk ook dat de spanning wat te hoog was, dus ging ik klieren. Resultaat: jij hebt geen faalangst, ga jij maar weer weg. Nou was er dus wel degelijk; alleen niet met toetsen maar in contact met anderen.
    Heb een assertiviteitscursus gedaan. En ben na de middelbare de opleiding SPH gaan doen. Ik vond dat ik nu maar eens 'sociaal' moest leren doen. Nogal een kinderlijke gedachte maar ik kan je zeggen dat ik door het vele in contact komen met anderen, samenwerken, presentaties moeten doen, ik echt veel losser en vrijer ben geworden.
    Wilde al vanaf mijn 12e jaar drummen, deed ik ook, maar ik durfde er niet mee verder terwijl ik dat heel graag wilde. Er waren veel kids op school met talent op muzikaal gebied en ik vond mezelf dus heel slecht. Ik heb bij Spike van Di-rect op school gezeten en hij is ook mede verantwoordelijk voor het aanpraten van onzekerheid bij mij. Echter, eenmaal van die school af kwam ik dan eindelijk 5jaar later in contact met een drumleraar die zelfs vond dat ik talent had. Was zooo blij! :D En echt, 7 jaar later stond ik dan eindelijk met een bandje op het podium, ik was zo trots kon wel janken! Meer zo van: kijk eens wat ik allemaal overwonnen heb! Mijn vriend viel het ook heel erg op, die zegt jij bent zo gegroeid de afgelopen jaren. Echt zit nu zo goed in m'n vel. Ben nog wel verlegen en onzeker van tijd tot tijd maar een stuk minder. Oh lekker zeg dit allemaal ff van me afschrijven :)

Ik twijfelde ook wel aan mezelf wat betreft HSP want ik heb dat dus niet dat ik gevoelens overneem van anderen. Voel wel goed sferen aan maar meer dan dat niet. Soms vraag ik me af of ik me er niet vanaf sluit ofzo. Heel onbewust. Ik ben wel iemand die altijd veel rust nodig heeft. Niet alleen slapen, maar ook even alleen zijn om het hoofd leeg te maken. Van stress word ik echt heel sjago, heel moeilijk daarmee om te gaan.

Ben ooit eens naar de paranormale beurs geweest. Gesproken met een man die zei dat ik een oude ziel was. Gevraagd waarom ik geen connectie heb met het werk wat ik doe (zorg). Hij zei omdat ik op een heel ander niveau 'mensen ga/wil helpen.' Toen kwam ik uit bij de term lichtwerker. Kent iemand het ?
    Ben trouwens, zonder de spreekwoordelijke veer in mijn hol te douwen haha, wel behoorlijk geliefd bij clienten op het werk. Zijn verstandelijk gehandicapt en serieus zie ik ze bij niemand zo enthousiast reageren als bij mij. Ook met 2 een behoorlijke goede vertrouwensband. En ik wil echt niet zeggen dat ik nou supergoed ben ofzo maar ik vind het wel heel leuk om te horen natuurlijk.

Ben zelf ook van plan om heel vrij met Yelena om te gaan. Ik wil haar tot niks dwingen, maar ik denk dat ik op sommige momenten haar wel dingen wil laten zien die ze misschien mist door angst. Wat dat betreft vertrouw ik gewoon op m'n gevoel. Doe ontzettend veel op gevoel in het moederschap. Ookal gaat het compleet tegen de heersende adviezen in. Hebben jullie dat ook?

5. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Waar ik last van heb is als ik op de klok kijk en het is 11:11 dan wordt het een zeer vervelende dag

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    melloncollie, dat is ook ooit tegen mij gezegd, de term lichtwerker. Mensen zeggen ook tegen mij dat als ik bij ze ben dat ik een heel rustgevende impact op ze heb ofzo. Er is iets in mijn ogen zeggen ze.
    Ik begrijp mensen ook heel snel, heb jij dat ook? Ik weet snel wat bij ze past. En ik heb dat in het begin wel vaak gezegd, maar dan waren er mensen van nee hoor dat is niet zo. Maar ze kwamen er altijd op terug en zeiden dat ze ervan schrokken dat ik zo gelijk had.
    Daar wil ik dus later wat mee doen. En net zoals jij zegt, dat je geen connectie hebt met je werk, zo heb ik dat met mijn studie en werk inderdaad ook. Goh wat herkenbaar, en wat fijn dat ik niet de enige ben!

En ik ben dan nog geen moeder, maar ik doe ook heel veel op gevoel en ook tegen adviezen in. Als ik ergens een slecht gevoel bij krijg, doe ik het al niet of draai ik het terug. En ik heb tot nu toe altijd nog gelijk gehad! Mijn intuitie is echt iets waar ik op vertrouw, en ik ben helemaal niet van: het zou verstandiger wezen als... Nee, ik luister naar mijn gevoel en als dat goed is dan ga ik ervoor. En het komt altijd goed!

7. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Interessant! Ik heb er ook wel eens een themaavond over gehad, maar ben er nooit echt heel diep op ingegaan! Je kind kiest inderdaad wanneer het geboren wordt, daarom klopt een uitgeschreven horoscoop (dus echt door een astroloog) ook heel goed altijd. Gaaf he. Ik vind het altijd zo mooi om te lezen, alsof de puzzelstukjes in elkaar vallen en het echt duidelijk is dat alles een reden heeft en het allemaal op elkaar afgestemd is!

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Fenneke is geboren op 11-02-2007.
    11+0+2+2+0+0+7=22.

Ik heb dus echt een speciaaltje ;)

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Die van mij heeft 13. 02-10-2008 is ze geboren.

@Cherrylein: dat zou ik eigenlijk niet weten, ik let daar nooit op. Ik heb wel heel vaak dat ik dingen met een enorme tegenzin doe en dikwijls merk ik dan dat het eigenlijk niet bij me past. Als ik datgene dan op een andere manier doe, merk ik dat het veel gemakkelijker gaat. Maar bij andere heb ik dat niet echt.

10. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Hoi Daan,
    ik kan er wel heel erg over uitweiden :D Het klopt van de kaballa. Da's ook een getallenleer. De kabbala zegt: Elke letter heeft een getalstrilling. Zo is de a een 1, de m een 13 (wordt 4) en een z een 26 (een 8), enz,enz
    Ik geloof er ook heilig in dat een kind zijn eigen naam kiest, om zo die vereiste getalstrilling te krijgen.
    Want dat heb je "nodig" in dit leven om je doel te bereiken, je taak uit te voeren.
    Zo was ik een paar maanden voor mijn zwangerschap helemaal weg van een bepaalde jongensnaam, maar toch voelde het "niet goed" bij het kindje in mijn buik. En na de 20-weken echo vond ik 'm helemaal niet zo mooi meer. Gek he, denk je dan, maar zo gek is dit niet, deze naam hoorde gewoon niet bij hem. Uiteindelijk is het een naam geworden die ik al in mijn puberteit mooi vond. Mijn vriend vond deze naam ook heel erg mooi. Dit past gewoon.

Er zit meer in namen en geboortdata dan mensen denken. Ook in nummerborden en huisnummers!
    Even kort door de bocht:
    Wil je rijk worden ga dan op nr 8 wonen, 8 is het getal van kracht, macht, status en geld. Dit geldt ook voor op 17 en 26, 35 enz (je herleid alles tot 1 cijfer,dus optellen, behalve 11, 22, 33 en 44 mag je niet optellen.
    Wil je een rijk gezinsleven, ga dan op 6 wonen, staat voor harmonie en gezinsgeluk.
    Spirituele mensen, mensen die een beetje anders zijn en beetje eenzaam wonen vaak op 7.
    Zelf wil ik nooit op een 4 wonen, dus ook niet op 13, 31,40 ofzo. 4 is een vrij negatief getal. Aards en sober.
    ;)

11. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    Hoi Lynn22

Heerlijk om je hier tegen te komen. Je verhaal heb ik nl. heel aandachtig zitten lezen! Wat een mooi verhaal over de naam.
    Nu is mijn nieuwsgierigheid nog meer aangewakkerd dus wat mij betreft kun je niet genoeg uitwijden hoor over dit onderwerp ;) :)

Eens proberen waar ik op uitkom met mijn naam ;)

12. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    @Lynn22

snel even de telling gedaan. Volgens mij kom ik uit op 8!

Betekent dit dan dat je kracht 8 nodig hebt om je doel te bereiken in het leven? Of ben ik nu heel kort door de bocht?

En weet jij dan misschien meer over het zien van speciale getallenreeksen zoals 11-11/ 22-22 enz?

13. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Hoi Daan,
    dan heet je vast Danielle, dan heb je idd de 8 als naamgetal.
    Dit betekent dat bij jouw mogelijkheden alles draait om zelfdiscipline en zelfbeheersing. Je moet leren keihard te werken en nooit de moed opgeven. Als een 8 niet opgeeft komt het altijd boven. Kijk maar naar het getal zelf, er zit geen begin in en geen einde zoals bij alle andere getallen. Teken een 8 en je hoeft je pen niet van het papier te halen, je kunt eindeloos doorgaan. Een 8 is zakelijk ingesteld en kan heel goed een eigen zaak hebben. als je leert met geld om te gaan, gaat het beheren van grote bedragen je goed af. Een 8 is betruwbaar, heeft veel mensenkennis en ambitieus
    Een Danielle heeft als missie en opdracht: de wereld laten zien hoe je met rijkdom en succes moet omgaan

En even over dat 11 22-gedoe. Ik heb dat ook een periode gehad dat ik het gewoon eng vond. Echt óveral zag ik nummer 22.
    ff kijken hoelang de wasmachine nog moet draaien...........22 minuten!
    Hoe laat is het? 2:22 uur.
    Klokje van de dvd, 22:22 en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
    Het heeft een paar weekjes geduurd en nou is het over.
    Ik heb gezocht naar informatie hierover. Op hyves bestaat een club die heet: mensen die altijd dubbele getallen op de klok zien" Dus daar ben ik lid van geworden. Ik heb verder info gezocht en het blijkt een boodschap van Engelen te zijn.....een boekje hierover aangeschaft: Angel numbers van Doreen Virtue. D.m.v dit soort dingen willen Engelen ons iets vertellen, dat gebeurt dus door middel van getallen. Tja, nu kan ik het boekje zo snel niet vinden in onze boekenkast... Maar 22 betekent zoiets dat je het vertrouwen moet houden en op de goede weg zit, dat heb ik ervan onthouden. Zal nog wel meer betekenen, ik weet niet meer. . Maar heel gek dat ik echt overal 22 zag verschijnen en het schijnt dus dat meer mensen hier last van hebben. Nou heb ik ook wel veel met het getal 22, komt steeds terug in mijn persoonlijke getallen.

Apart, maar wel weer een teken dat er meer is tussn hemel en aarde, én dat getallen ons daadwerkelijk iets te vertellen hebben :D

14. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    Hoi Lynn

Ja inderdaad mijn naam is Danielle. Leuk om te lezen over die 8.
    Ik heb mij altijd gericht op astrologie- sterrenbeeld. Dit vind ik echter toch wel heel fascinerend over de numerologie wat je allemaal vertelt.

Ik heb vroeger veel paranormale beurzen bezocht. Uiteindelijk, na een keer een mindere ervaring, is het verwaterd. Eigenlijk door het zien van die getallen ben ik mij er weer meer mee bezig gaan houden en weer meer open gaan stellen voor het sprirituele.
    Ik ben ervan overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde- absoluut.
    Misschien is het ook wel zo dat die getallen een teken zijn. Ik kan mij er, in de situatie, waarin ik mij nu begeef wel iets bj voorstellenn.

Grappig is wel dat ik de afgelopen jaren leidinggevende ben geweest en sinds een paar maanden een overstap heb gemaakt en nu werk doe dat mij weer dichter bij de mens brengt. Geen leidinggevende functie en niet in het zakenleven. Misschien is dat wat ik nodig heb om weer even tot rust te komen en open te kunnen staan voor andere dingen.

Ik geloof ook zeker in voorbestemming en in eerdere levens. Soms wil je zo graag duidelijke antwoorden vinden hé maar die krijg je toch niet zomaar. ;)

Oja wat betreft dat boek, ik heb van dezelfde schrijver : boodschappen van engelen. ( geloof dat dit de titel is )
    ps: hoe heet je zoon eigenlijk? welke naam is het geworden?

:D Groetjes

15. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    @ Lynn22: jeetje meid, hoe weet je dit allemaal?
    Kan je misschien ook wat uitleg over mijn naamgetal en geboortegetal geven?

Mijn naamgetal is 9 (ook achternaamgetal is 9) en mijn geboortegetal is 33.

16. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Hoi Daan,
    Ja astrologie is nog veel boeiender.

En dat boek staat misschien ook wel iets in over communicatie met getallen van engelen, wat ik heb is een klein boekje.

Ik heb net als jij ook vaak parabeurzen afgestruind, ik kreeg altijd wel een vriendin mee die net zo gek was en deed ook altijd hier en daar een consult, hihi. Ik vond het sfeertje alleen al geweldig. Tegenwoordig trekt het me totaal niet meer. Het was een periode.

De naam hou ik voor mezelf om privacyredenen en ook foto's plaats ik niet :)

Papier, noem het een uit-de-hand-gelopen -hobby. Heel veel boeken gelezen.
    tuurlijk wil ik dat wel wat voor je uitleggen, alleen hoe kom je aan geboortegetal 33?

17. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    Hoi Lynn,

Privacy is een belangrijk goed dus ik begrijp het! ;)

Wat betreft die parabeurzen; die consults heb ik inderdaad ook vaker gedaan.Toch verbaasde het mij soms wat er gezegd werd. Ik kon er dan niet onderuit dat er veel waarheden gezegd werden! Bij jou ook?
    Ik ben en tijdje zelfs bij een mevrouw thuis geweest, die sessies zijn opgenomen op tape! Wow als ik daar nu aan terugdenk pfff! Werden veel dingen gezegd die zij echt niet kon weten. Maar zij vertelde ook over mijn vroegere leven, de naam van mijn beschermengel en de beschemer die bij mij is.

En nu heb je mij aangestoken lol. Het duizelt mij van de cijfertjes. Heb net een half uur alls zitten tellen. Maak je dan daarna combinaties? Bijv. het cijfer van je geboorteplaats in combinatie met je geboortecijfer zegt iets over....?
    Of gaat het heel anders?

Ik ga morgen eens even op de zolder het boekje opzoeken. Ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd dus dat word in de dozen zoeken :rolleyes:

Groetjes

18. acire

acire Fanatiek lid

hey, weet je wat ik ook wel grappig vind?
    mijn dochter is geboren op 01-01 om 10:10 uur.

10:10 was toch iets positiefs? [-o<

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    valt me mee dat je bericht niet om 11:11 is gepost :p

20. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Ik heb al de boeken die je hier hebt opgenoemd even op een blaadje geschreven, ik ga maandag gelijk langs de boekhandel :) Weet je misschien nog meer boeken over dit onderwerp?

Ik kom aan mijn geboortegetal 33 door 4-4-1987 op te tellen.

Deel Deze Pagina