Hoi dames Wie heeft 10-9-8 dagen voor nod positief getest? Zit vandaag 10 dagen voor nod en had ff voor de Lol getest en je zag heeel Licht streepje, natuurlijk zeg dat niks,maar ben benieuwd of jullie ook zo iets hebbe mee gemaakt ?
Op 4dpo kun je onmogelijk positief testen door een zwangerschap. De innesteling is nog niet geweest. Het zwangerschapshormoon begint pas explosief te stijgen na de innesteling. De innesteling is 7-10 dpo. HCG is als eerste in je bloed zichtbaar en ook dat kun je op 4dpo nog niet testen. Op zijn vroegst kun je het een week na de eisprong door middel van een bloedonderzoek in je bloed zien. Een urinetest duurt langer. Ik zie trouwens ook geen streepje op je test. Het dunne lijntje wat vrij duidelijk is, zit volgens mij op de overgang van het stukje wat de urine opzuigt en de teststrip. Daar is de kleurstof wat meer geconcentreerd, wat op het doorlopen van de urine reageert. Dat heeft niks met een zwangerschap te maken. Dus nog even wachten, succes!
Helemaal verkeerd gelezen sorry!! Ik heb voor 10dpo niet getest dus kan je daar niet mee helpen. Succes!
4, 5, 6 DPO ( Days past ovulation ) kan je niet positief testen. Jouw testen zijn ook niet positief, als er een bevruchting is, dan zweeft dat eitje nog in de eileiders en is niet eens ingenesteld en maakt dus nog geen hormoon aan. Daarbij, ookal zou er een bevruchting zijn, dan is er nog een enorm hoog percentage vrouwen die alsnog 'gewoon' ongesteld wordt zonder dat je ooit het verschil zal merken.
Je kan op 4dpo niet positief testen. Zoals hierboven ook wordt beschreven. Ik zie ook geen streepje op de testen. Succes met wachten!
Je testen zijn negatief. Er is geen streepje te zien. Dat is ook niet zo gek, want (zoals dames voor mij al uitgelegd hebben) je kúnt nog helemaal niet positief testen zo ver voor NOD.
We lopen gelijk int cyclus. Ik had zondag of maandag m'n eisprong dus zit 3 of 4 dpo. Zooo spannend weer...
Nou vraag ik me eigenlijk af hoe vroeg je op het vroegst reëel. Kunt testen. Eisprong was op dag 17 of 18. Mijn vorige cyclus waren 34 en 30 zoals jullie zien. Dus op z'n vroegst zou ik m'n nod 27 maart hebben als ik uitga van de 14 dagen na eisprong
Op zijn vroegst zou ik testen op 10 dpo. Voor jou is dat dus de 23e. Hoewel ik voor mezelf pas 2 dagen na nodig test, omdat hij dan gelijk duidelijk is (weet niet of ik dat nu weer zou kunnen, maar iig wel bij mijn eerste zwangerschap gedaan)
Ik testte op 7 dpo positief met casette van 123testen. Vanaf 8 dpo de kv 2v5 gaan doen en ook die lieten een vrij duidelijke lijn zien. Elke dag wat duidelijker. Gezien mijn temp denk ik dat de innesteling was op 4 dpo. Maar er is maar een heel klein percentage wat al posi test op 7 dpo.