10,5-11wk zwanger en in de achtbaan (liep ff anders.....)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda1975, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mooi gezegd She Devil! Dat bedoelde ik zo juist ;)

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ;) zie je ik ben nog wel een btje bij de tijd, ook al vergeet ik tegenwoordig alles :)

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hormonen :) !

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goh, wat wordt er fel gereageerd op iemand die een berichtje post dat ze iets gedaan heeft waar ze spijt van heeft..

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vind ik ook.....

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

@ she devil

dat bedoelde ik :)...!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Tjonge jonge wat kunnen mensen commentaar hebben, sorry hoor maar vind het echt sneu.
    Helemaal omdat sommige haar verhaal in twijfel nemen. Hmm als we dat bij iedereen zouden doen moeten we iedereen op die forum wantrouwen.
    Ze geeft zelf toe dat ze er achteraf spijt van heeft, is dat niet genoeg? Wees blij dat ze er spijt van heeft, lijkt me erger als ze dat niet had.
    Ik denk dat iedereen zelf moet bepalen wat je tijdens de zwangerschap wel of niet moet doen.
    Als iemand met 10 weken nog in een achtbaan wil is dat haar zaak! Ze wou alleen even haar hart luchten waarschijnlijk zoals velen van ons hier doen, wil jij dan ook de hele zooi over je heen hebben? Lijkt mij van niet.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sorrie hoor maar je weet dat als je zoiets hier neer zet dat je er commentaar op kan verwachten!
    en dat ze in twijfel wordt genomen vind ik raar wat valt er in twijfel te nemen als ze gewoon iets toegeeft wat ze gedaan heeft. en dat mensen het dom vinden(net als ik) is vast niet om te beledigen maar dat is gewoon de reactie die je geeft omdat je het zelf nooit zou doen.

9. annie44

annie44 Lid

19 apr 2008
    32
    0
    0
    Nou EllenNY:

Bij koppeltjeduikelen komen onwijze G-krachten vrij he? Heel link, doen ze bij NASA ook, om astronauten te testen :)

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames kunnen we het gezellig houden?

Kwebbel Moderator

11. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Nou het kan echt geen kwaad om met 12 weekjes naar een pretpark te gaan. Eerder later in de zwangerschap dat het slecht is.

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goeiedag zeg, wat een hormoonbommetjes hier.

Waar maken jullie je druk over? Haar dokter heeft zelf gezegd dat het geen probleem is om voor de 12 weken in een achtbaan te gaan, omdat de baby dan nog achter het schaambot zit. Jullie hebben daar allemaal andere ideeën over, dus jullie hebben allemaal gestudeerd voor dokter? Sjonge zeg, je druk maken is ook slecht voor de baby. Als je zo gaat beginnen mag je werkelijk helemaal niks meer.

Als je echt elk klein dingetje wilt laten omdat er eventueel een risico aan vast zit, kan je net zo goed de hele dag op je achterwerk zitten. Doe eens relaxed, je zo druk maken is écht niet goed voor je.
    Laat anderen doen wat ze zelf willen, en niet dat eeuwige veroordelen. Dat word ik werkelijk niet goed van. Niemand heeft het recht om te oordelen over anderen. Je hebt al genoeg aan je eigen leven.

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    oh zo hoorde ik er gister nog één bij de zwangerschaps gym...
    ik moet maar ni meer naar hardcore muziek luisteren want ja 'das ook ni goed hoor, want daar raak je gestresst van'
    Ik zeg nou sorry maar daar word ik juist relaxt van, van frans bauwer (bwv) word ik juist gestresst haha
    nog ff en ik zal in een glazen doosje gaan zitten :)

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha SheDevil ja dat bedoel ik. Sommigen slaan daarin echt door. Moeten ze zelf weten hoor, maar dan niet verwachten dat iedereen dat ook doet en dan boos worden als ze dat niet doen!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hahahahaha! Mijne beebie wordt ook rustig van de muziek in auto en van Airco helemaal niet :) 8)

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    :thumup:

17. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Nou...wat een hevige discussie heb ik hier teweeg gebracht ;) Maar goed, ik ben in ieder geval blij dat de meesten normaal gereageerd hebben. Nogmaals, het is dom van me, ik had beter moeten nadenken (hoewel ik het nog stommer van die medewerker vond dat hij me er niet uit liet toen ik erom vroeg, terwijl we nog ruimschoots stilstonden, maar dat terzijde) en ik ben op een fijne manier door de profs (lees: assistentes) gerustgesteld. Duurde nog even voordat ik me er helemaal bij neer kon leggen en me geen zorgen meer maakte, maar het lukt.
    Tuurlijk, ik kan me aan de ene kant snibbige reacties voorstellen, maar het lijkt nu net alsof ik doelbewust mijn nog ongeboren kind misdadig heb behandeld. Laten we het, v.w.b. zulke reacties, maar op de hormonen houden. Ik had er maandagavond echt verdriet van voor mezelf (en de hormonen geven dat nog een extra tik natuurlijk), door de hele omstandigheid was ik er erg van geschrokken. Dus ik vind mezelf wel genoeg gestraft dacht ik zo.

Bedankt aan de vele lieve en opbeurende reacties!

18. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tjeezus dames, overdrijven is ook een kunst hoor. Wat een reacties zeg.
    De dokter zegt toch duidelijk dat het voor 12 weken geen kwaad kan. Waar maken we ons dan druk om! Weten we het soms beter? Als jullie het zo dom vinden, prima, ieder zijn mening. Dan hoef je alleen maar voor de zorgen dat je zelf niet zoiets "doms"doet ipv anderen zo aan te vallen.
    En wat een onzin dat het vruchtje voor 12 weken los kan laten (las ik hier ergens) door springen etc. Ik dacht dat ik nu alle rare dingen hier op het forum tegenkwam, maar het kan dus NOG gekker.

Oh en Linda, je hoeft je hier echt te gaan verontschuldigen hoor! Er is niks aan de hand en het is toch van het gekke dat je nu al een paar keer in je reacties een soort van verontschuldigingen maakt. Het is jouw leven en jouw kindje en je hebt niks geks gedaan.

19. djen

djen Lid

11 okt 2007
    89
    0
    0
    Linda,lekker gaan genieten!Laat iedereen maar even goed voorzichzelf checken wat de juiste reden is dat je niet in de achtbaan mag ......(en dat is nog niet bij 11 weken )adrealine?die krijg je in een vliegtuig ook....

20. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Ik vertelde het toevallig gisteravond tijdens een etentje aan 2 vriendinnen (toen vertelde ik hen ook voor 't eerst dat ik zwanger was namelijk). Ze stonden te joelen! En ze begonnen niet eens over gevaren bij een achtbaan. Ze vroegen zich zelfs af waarom ik zo geschrokken was, als je voor de 12 weken zat kon het immers nog?
    Dus tsja, meningen zijn verdeeld, zelf zal ik het dus niet meer doen. En op het forum, maar ook in mijn eigen sociale kring kan dus gelukkig echt normaal gereageerd worden en daar heeft iemand veel meer aan dan met een vinger wijzen en je als een misdadig iemand behandelen!

Als ik nog eens een vraagje op dit topic plaats, hoop ik de positievelingen onder jullie beslist weer tegen te komen.

@Moderator: wat mij betreft mag dit topic gesloten worden, want voor de negatievelingen levert dat denk ik te veel stress op geloof ik ...

Deel Deze Pagina