Nou de test is negatief .. vindt het allemaal toch maar raar dat ik de ene keer wel positief test en de andere keer weer niet
Aah jeejtje. Kan me voorstellen de eerste test is wel duidelijk. Wist niet dat kruitvat zo erg achteruit is gegaan.
Helaas meid, maar nu kan je er wel vanuit gaan dat er geen hcg zit en je dus veilig weer verder kan met de pil
Kan gewoon niet geloven dat action en Kruidvat zo vreselijk achteruit zijn gegaan. Voortaan als ik ze ooit nodig heb ga ik de predictor nemen. TO jou eerste foto lijkt op die van mij toen ik vals posi teste en de mijne was nog donkerder plus ruim binnen afleestijd en ik was aan de pil..
Nee echt niet! Sta eerlijk gezegd echt perplex want zoveel meiden hier die negatieve ervaringen hebben ermee. En dan nog te bedenken dat er dames zijn die een traject volgen en dan ineens zo een streep zien staan die uiteindelijk vals blijkt te zijn. Echt schandalig
Oké normaal zou ik zeggen kut, met een negatieve predictor test. Maar geen idee hoe ke erin stond dus daar kan ik weinig op zeggen nu. Je kan in ieder geval nu rustig slapen, bij een negatieve predictor is het ook echt negatief. En betreft die 2v€5 die moeten ze echt van de markt afhalen. Ik zat in een traject, en dat geeft zoveel valse hoop bij het zien van die valse testen. Zijn echt rot testen geworden.