Als alles meezit etc verwachten wij ook een kindje in juni 1 juni dus miss word het wel mei 😊
Dan zal ik mij hier ook maar even melden ( Noa1 bedankt voor de uitnodiging, daar jij je inmiddels ook bij dit clubje hebt gemeld heb ik ook maar voor deze gekozen. ) Uitgerekende datum (onder voorbehoud) 5 juni. Ik las helaas al verdietige berichten, sterkte
Mww sterkte meid..knuffel. Leuk al zoveel juni leden! Ik vind het best spannend, omdat ik zo vroeg voor NOD positief heb getest. Ga er vanuit dat do mij NOD is en dan ga ik nog een digitale doen.. Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Ik beetje misselijk, maar nog wel goed mee om te gaan.. Verder eigenlijk nergens last van.. Dat had ik bij mijn dochter ook de 1e 16 weken..(daarna begon bij mij de ellende).. Dus ik hoop dat het voorlopig zo blijft. Hebben er al mensen afspraken staan bij de verloskundige/gynaecoloog? Ik ga vrijdag bellen als de test do ook positief is..
��1 t/m 15 juni 2015 mama's�� ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? Saby - ?e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? 3 juni woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Pukske - 1e kindje - j/m/? 6 juni 7 juni Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? 8 juni 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? 11 juni 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? 13 juni 14 juni 15 juni Sterretjes: Derdebaby MWW Afspraken: 29-09 Coon - Mvm 20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 3-11 Coon 1e echo vk
Hi sparky, je moet geloof ik even uit het nod verhaal, hihi 8 juni is je uitgerekende datum hihi welkom, hopelijk gaat het deze keer allemaal goed. Duim voor je.
Heel veel sterkte mww! Wat erg...... welkom voor de nieuwe dames, ik heb besloten een vervroegde pretecho te laten maken met 6 weken, kan niet wachten om een kloppend hartje te zien. Groetjes
voor nu even samen op 9 juni, maar denk dat die datums allemaal nog gaan veranderen na de eerste echos
Ja dat denk ik ook wel! Hier krijg ik als het goed is een echo tussen 6 en 7 weken. Ivm de eerdere miskramen. Vanmiddag een belafspraak staan.
Volgens mij ben ik ook iets eerder dan 04 juni.. Maar ik laat het wel staan tot de termijnecho. Ik voel me verder wel goed. S avonds ben ik wel echt uitgeput en zit mn broek niet meer lekker. Ik kan ook niet wachten tot de 10 weken voor bij zijn. Vorige x is het misgegaan na een goede echo met kloppend hartje.. Maar ik heb er een goed gevoel over dit keer! We gaan er gewoon voor !!!
ik 21 oktober in het ziekenhuis, ik zou dan ongeveer 7 weken zijn. Maar ga toch met 6 weken naar belgie hihi echobaby
Ik ga ook onder zware controle, wekelijks na de gynaecoloog, bij mijn eerste heb ik vanaf 25 weken volledige bedrust gehad, ivm dreigende vroeggeboorte, baarmoederhals al volledig verweekt en 1cm ontsluiting, toch uiteindelijk uitgedragen tot 38.3 weken, krijg nu wel een bandje met 20 weken.
Jee spannend zeg! Hier alleen nu nog bij de gyn ivm de vele vroege miskramen. Maar daarna over naar de vk. Vorige zwangerschappen en bevallingen waren medisch probleemloos. Alleen erg veel bekkenpijn (chronisch bekkeninstabiliteit) wat nu ook alweer erg aanwezig is helaas. En verder vele ongemakken en heeeel veel voorweeen. Maar die deden gelukkig helemaal niks.
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd. Daantjuh mooie knal test Hier komt rond 1 uur mvm langs. Ik verwacht dat dit kleintje in mei gaat komen.me kleine meid is geboren met 37,5 dagen.dus ga er van uit dat deze ook eerder komt
Dat zou fijn zijn Coon! Hier mijn dochter met 40+2 geboren en mijn zoon met 39+3 toen hebben ze de vliezen handmatig gebroken omdat ik toen echt niet meer kon met de bekkeninstabiliteit en de loze voorweeen. Hier mij net aangemeld voor MvM. Ben benieuwd wanneer ik een afspraak krijg. Ik verwacht volgende week ergens.