hallo dames! nog heel vroeg maar ik heb net duidelijk positief getest met een licht rose streepje op 10dpo. ik ben 3 juni uitgeteld! hopelijk komen er snel meer meiden bij.. liefs mama van al 2 knappe jongens
💞1 t/m 15 juni 2015 mama's💞 ....uitgerekende datum.... 1. 2. 3. Derdebaby.....3e kindje.... 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
dankjewel!! ben nog wel erg vroeg, voor nod maar voelde aan alles dat ik zwanger was en dus ook een positieve test!
jeej zijn we al met zn 2! ik heb vanochtend een digitale test gedaan en zwanger 1-2 weken!! 😃😍
💞1 t/m 15 juni 2015 mama's💞 ....uitgerekende datum.... 1. 2. 3. Derdebaby.....3e kindje.... woman1988...1e kindje.... 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15
Ik mag me hier ook melden vanochtend 2 super duidelijke testen. In februari een MA gehad en zou vandaag uitgerekend zijn. Een super bijzondere dag dus In mijn berekening ben ik 04 juni uitgerekend. 1e kindje
JAaaa welkom Daantjuh! Natuurlijk beiden ook nog gefeliciteerd! Ik vind het wel best spannend hoor! Gelukkig had ik vandaag druk dagje op het werk dus heb er weinig aan kunnen denken! Vriendlief en ik gaan woensdag de test met wekenindicator doen. Wanneer bellen jullie huisarts en verloskundige?
Ik loop al in het ziekenhuis, denk dat ik morgen ga bellen, dan is mn nod ook Ik vind het ook weer super spannend! Vorige zwangerschap is geeindigd in een MA. Dus ik hoop echt dat het deze keer goed gaat!
Hallo, Ik ben ook zwanger en uitgerekend rond begin juni 2015!! Spannend allemaal. Ik heb al een dochter van 15 maanden. succes allemaal xx
hoi hoi, ook ik wil me hier melden ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben , in februari een vroege miskraam gehad en nu dus terug zwanger kan het nog niet goed geloven maar de testen liegen er niet om ik krijg vandaag de resultaten van men bloedonderzoek van gisteren en dan weten we of de waardes hcg de goede kant uitgaan oh wat is dit toch spannend het is ons 1 ste kindje en volgens eigen berekeningen zou het voor 5 juni zijn maar dat kan dus nog een beetje wijzigen iedereen hier al een dilkke proficiat en hopelijk hebben we allemaal plakbeebjes
gefeliciteerD! Langzaamaan zullen wel steeds meer dames zich gaan melden! Zie behoorlijk veel positieve testen voorbij komen!
ik meld me af helaas :'(.. gister wat bloedverlies maar dit heb ik bij alle zwangerschappen gehad.. vanochtend echt heel veel en stolsels dus op naar volgende ronde! bij onze tweede was ik gelijk na een vmk zwanger dus wie weet.. succes meiden ik hoop dat met jullie alles goed blijft gaan
ah sterkte! Ik heb net verloskundige gebeld. 14 oktober intake en 30 oktober pas eerste echo.. Nog even geduld hebben dus...