Ah dat is ook minder Riti. Klinkt ook wel beetje als de signalen waarbij ik sommigen op t forum hoor over zwangerschapsvergiftiging. Gaan ze je goed in de gaten houden nu? Kinderwens, jouw kleintje lag ook in stuit toch? Ik hoop nog op een draai, hij is nu ook weer volop aan het stuiteren.
@kris dat is balen knufff @riti alert blijven en anders bellen hè... Beeb kan ip blijven draaien bij genoeg vruchtwater etc....
Hè Kris wat vervelend zeg! Dat hadden we niet verwacht! Nou duim voor je dat hij weer terug op zijn hoofd draait! En idd geef toe aan je gevoelens en uit ze. Als mijn kleintje draait hoor ik dat volgende week pas😳 Ik heb deze week geen controle.... Wat ik stiekem best raar/vervelend vind. Maar ach ze zullen het vast niet doen als het niet goed zat.
Ja onze kleine ligt ook in stuit, en de kans dat hij/zij nog gaat draaien is nihil. Riti wat een narigheid. Neem aan dat ze het extra in de gaten houden? Hier vandaag weer even een twijfelmomentje. Andere gyn dan normaal, lang zo fijn niet als m'n eigen gyn. Heeft het kindje opgemeten, over het algemeen gemiddeld qua groei, hoofdje wat groter. Het cruciale punt bij een stuitligging. Heb aangegeven wat mijn voorwaarden zijn voor een natuurlijke bevalling, en gevraagd wat het effect is van een groter hoofdje, maar kreeg nauwelijks respons. Volgende week nog maar eens oppakken met m'n eigen gyn..
Kris, klopt maar pre eclampsie of hellp en zo klinkt zo dramatisch Er zijn wat vlaggen omhoog gegaan nu maar ik ga er een schepje bovenop doen. Ze komen gelijk meten als ik bel en heb alvast een potje voor urine. Ik heb zojuist bedacht dat ik die morgenochtend getest wil zien. Ik val nl absoluut niet in de risicogroep, maar had afgelopen week wel bijna alle klachten wat ik me wat laat realiseerde dus ook niet benadrukt heb net bij de vk. Daar komt bij dat hij 2 wk voorliep in groei, dit mooi bijtrok naar een paar dagen en hij nu blijft steken. Niets ergs, hij is niet gestopt met groeien en het is ook niet erg ( want mooie maat). Maar ik zit op 38.5 en hij op 38. Mijn gevoel zegt dat hij en ik beter af zijn als hij komt.
Op je gevoel vertrouwen!!! Alleen is het zo vervelend dat de verloskundigen niet altijd mee willen werken....
Nou ik was al wakker vanaf 02.30/03.00! Kan niet meer slapen ook al ben ik zo moe. Heb ontzettend veel pijn aan m'n bekken en zo warm op dat rottige matje! Ook nog met mams afgesproken morgen/vandaag de beneden verdieping wat onder handen te nemen. Naja moet wel ff klaar voor de kleine er is. Dus dan doe ik wel ff lichtere dingen! 10.45 controle verloskundige! Hopelijk kan ik zo nog wat slapen. Ben maar beetje patience, internetten, net gegeten en gedronken me maag rommelde en droge mond (gister toen ik naar bed ging al). Zul je zien dat ik zo weer slaap, eindelijk. En tussen 05.15 en 05.30 gaat wekker van vl. Weer wakker! Grrr (vl hele nacht al aan t snurken ik zei "ga jij of ik op de bank?" Liggen nog naast mekaar maar moet ie nu wel stoppen anders ga ik echt! Nou tot morgen/straks welterusten hopelijk!
Ik heb het opgegeven, ben op de bank gaan liggen. Ook al moet vl er zo meteen uit. T is enorm slecht voor m'n humeur, heeft ie goed verpest voor vandaag met dat kl*te gesnurk. En dan maar chagrijnig reageren "jaa sorry hoor!" Grrrr. t ergste nog is dat ik vandaag nu de hele dag moet aanhoren dat ie zo moe is en zo slecht geslapen heeft!
Xsimone geen logeerbed? Ik stuur mijn kerel daar vanavond weer naar toe.... T ging net zo goed snurkte hij afgelopen nacht giga En onze dochter was ook nog eens paar x wakker dus die slaap van mij Euh..... Ruk! Succes bij vlk Dochter gaat zo ff naar schoonouders kan ik nog 1x flink boodschappen halen en.zorgen dat er voldoende is voor tijdens kraamweek en verjaardag man (4-aug) Geen idee wat er eerst komt Dus ga er zo maar uit.... Wasje ophangen en daarna dochter uit bed (die is uiteraard al wkkr....) Op naar 'n mooie dag Weer wordt weer goed
Hier is ML thuis vandaag, nuja al een hele week maar vandaag gaan we een beetje poetsen. Het lukt mij niet meer om alles alleen af te stoffen, stof te zuigen en te stomen,... Dus lekker met zen tweeën dan maar rustig op het gemakje. Ik sta ook een beetje achter met de was heb ik gezien dus dat is ook nog een werkje ik beeld mijzelf maar in dat van zodra alles er hier pikobello uit gaat zien, baby misschien gaat willen komen hahahaha. Nuja ze zeggen dat stress een bevalling kan tegenhouden en al die rommel geeft mij wel degelijk stress!
Ja heb wel logeerbed maar die gebruik ik nu voor bevalling dus ingepakt met plastic ed. Dus geen optie helaas anders had ik t gedaan akkoe!
Hier ook een slechte nacht, natuurlijk veel gepieker, jeuj hormonen. Simone, vannacht je vent gewoon naar de bank sturen uit voorzorg? Al het poets en schoonmaakwerk is hier gestagneerd, eerst vanmiddag maar eens afwachten. Kon me er niet toe zetten al het strijkgoed weg te werken. Ben benieuwd wat er vandaag uit urinetest komt Riti!
Kris en riti heel veel succes en sterkte! ! Wat balen zo op het laatste moment ineens wat te 'hebben' Ik ook vandaag op controle weer... en zal die brandweer auto nog ff sturen haha was ik gister vergeten. zijn naar blijdorp geweest. . Inclusief rolstoel dat is al een attractie opzich.. maar super dat mn lief het heeft gedaan.. Hij wilde tenslotte graag er naar toe.. zagen nog een bekende lopen ook! De Bassie van vroeger.. vond ik wel echt leuk haha
de brandweer.. met geluid volgens mij ook van fisherprice ...? Maar durf het niet 100% te zeggen meer t staat er niet op..
Kris en Riti succes!! Leuke brandweerauto Hier zo weer uit bed, dochterlief slaapt nog! Kan ik nog ff eten voorbereiden Heb weer 'n onzekere dag, beeb erg rustig.... Baal baal haal alle scenario's in m'n hoofd gets.... Voelde t net wel licht dus bel maar niet....
Leuke auto hihi. Nee ga Vl niet naar de bank sturen. Hij moet wel weer vroeg op voor werk, dus sneu. Controle vlk, alles goed, kijken per week aan of ik t nog vol houd. Hij vond bloeddruk voor mijn doen wel hoger, maar is nog wel mooi 115/76. Ik heb normaal lager. Hopelijk zegt t wat voor bevalling, mijn moeder had paar dagen/week? Voor bevalling hogere bloeddruk. Hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging of ietsdergelijks. Huis gepoetst mrt mama, nu op de bank, kan amper lopen zo zere bekken en rug, en moe, straks koken, vriendin blijft eten!
Hi allemaal! Hier vanmorgen ook controle gehad. Dat ik de hik rond mijn navel voelde kwam puur door het feit dat de baby overmaat aan ruimte heeft in mijn buik. Dat heeft ie aan zijn/haar broer te danken. Die was erg groot (56cm) en deze beeb is stukken kleiner en ook niet zo zwaar... Dus gelukkig geen stuitligging! Ze kon me ook vertellen dat het kindje dan ook goed ingedaald was en jaja dat het eindelijk vast ligt...kans op stuit is nu haast nihil... Gelukkig maar...wel heb ik wat last van mijn schaamstreek. Het lijkt een beetje te irriteren. Nu denk ik dat het komt door het feit dat ik vaker moet plassen en dus vaker moet afvegen. Ook is mijn afscheiding wat meer als voorheen dus draag nu wel inlegkruisjes. Probeer nu ook te deppen ipv af te vegen. Herkennen meer meiden dit? Ik hoop dat het binnen een paar dagen weg is want het is niet heel prettig...
Xsimone dat is 'n mooie bloeddruk! Houden zo. @vrolijke mama hier heel de zwangerschap al veel meer afscheiding dus inlegkruisjes..... Fijn dat ie vast ligt. Hier weer 'n wakkere beeb