Jaa ik vind het ook nog spannend hoor. Het was dat water mij al op roze had gezet.. Anders bleef ik nog even op het wachtbankje.. Maar goed, laat ik er maar het beste van hopen! Morgen weer opnieuw testen, net zo lang tot ik een knaller heb!
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1. zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? MamaDaanT, 30 jaar, 2de kindje, j/m? 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken bij de gyn/vk: Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Let op niet kopiëren !!!
Hoi Dames Ik heb hem gevonden Prima lijstje zuurtje! Wil je mij erbij zetten? MamaDaanT, 30 jaar, 2de kindje. J/M ?
Mag ik er ook bij vanmiddag een positieve test met middagurine Fryslangirl, 30jr, 2de kindje Dit is het eerste lichtpuntje nadat we in november met 39.2wk bevallen zijn van een levensloze zoon... zeldzame afwijking die pas na 36wk voorkomt. Geen gevaar bij een volgende zwangerschap gelukkig!! Ook weinig kans dat jullie t krijgen want het is echt super zeldzaam... dus nie druk om maken!! Ben zo blij
Jeetje fryslangirl, wat ontzettend heftig van je zoontje. Verschrikkelijk. Blij dat deze nieuwe zwangerschap weer een lichtpuntje is.. Laten we er maar een gezellig topic van maken!
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1. zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? MamaDaanT, 30 jaar, 2de kindje, j/m? 2. 3. Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Aantal zwangeren: 3 Afspraken bij de gyn/vk: Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
goedemorgen vandaag nod dus vanaf nu kan ik officieel zeggen 'ik ben zwanger' testjes lopen op dus dat ik al een goed teken de misselijkheid is ook aanwezig hebben jullie al last van kwaaltjes
Hoi hoi als Ik deze maand zwanger ben dan ben ik 3 Nov uitgerekend volgens berekening spannendddd xxxx
Gefeliciteerd!! over 3 dagen is mijn nod, heb hele erge borstenpijn pff niet normaal maar dat heb ik ook wanneer ik ongesteld moet worden xxx