Ik heb hier echt al mooie streepjes hoor. De bovenste is de eerste positieve test. Dat streepje vind je niet terug hier op ZP denk ik. De onderste is van vandaag
Dat is een mooie oploop! Ik kan het bovenste streepje wel zien, maar die van vandaag is een stuk duidelijker!
Ik vind het echt zo leuk he! Zelfs terwijl ik me nu omdraai in bed en ik daardoor (ik denk) bandenpijn krijg.
Wauw mooie streep... nu ga ik weer jaloers worden op jou terwijl ik een pracht baby in de wieg heb.. wat heerlijk om zwanger te mogen zijn
Hier gaat alles zn gangetje.. inmiddels 2,5 week oud.. een erg tevreden ventje.. meldt zich keurig elke 3-4 uur.. soms wel ff weg vinden met 3 kids hoor..
Gecondoleerd @Raket78 Ik hoop dat je snel je mannentje in je armen zult sluiten! Super oploop @Soturi !
Yes! Ik mag vrijdag 5 oktober om 10u15. Echo bij de fertiliteitskliniek met 6+6 En ook woensdag 10 oktober om 14u50 Echo + intake verloskundige. 7+4
YES! Ben nu deze week toch ook nog wel druk met dingen voor mijn verjaardag te regelen, dus afleiding genoeg. En dan is het daarna nog maar een weekje wachten.
En ik ga iedere week in gedachten met je meedansen. Ik ben zo opgetogen dat je zwanger bent en ik duim dat je over 7 a 8 maanden je mooie plakbaby in je armen mag houden!