1-15 januari 2015 mama´s (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Wat een leuk meisje Mynemesis, en echt al zo'n verschil met de foto's van vorige week! Wat gaat dat snel!

Hoe is het met de andere kleintjes? Lobke? Romy? En de jongetjes?

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Wat n mooi grietje! En al zo wijs uitkijken ja..
    Ben ook benieuwd hoe t met de andere kindjds en moeders gaat..

Ik heb me toch lekker geslapen vannacht! Wat doet dat n mens goed.. Alleen om 4uur ff plassen.. Heerlijk!
    Vanmiddag hebben we de zwangerschapsshoot! Zin in!

Straks ff naar de supermarkt de kratjes ophalen, dan kan t bed omhoog.. Volgens mij heb ik dan alles klaar voor als de baby komt! Maar van mij mag hij/zij best wel blijven zitten tot de uitgerekende datum.. al word ik steeds meer nieuwsgierig naar t geslacht, en hoe het is, zo'n bevalling, en alles! ;)

3. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    MvL, hoe gaat t? Al aan t bevallen? ;)

4. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Nee helaas niet hahahahaha van mij mog het om 12 uur vanacht beginnen hoor hahahah

Doe ondertussen ff mn 37 weken waggeltje
    Ben er klaar mee en ook klaar voor dus lama komme

Verkoudheid is op een snoterneusje en af en toe nog een kugje na over en heb prins heerlijk geslapen moest ee 1 keer uit om te plassen en daarna ff wakker gelegen maar nie langer als een uurtje en daarna weer heerlijk geslapen
    Dus dit duracel konijntje is goed genoeg
    Opgeladen voor een bevalling
    So let the party starded!!!
    Mn man Zei gister van mij mag ie wel tot januari blijven zitten ik zeg sssst nie zo hard da mag ie nie horen ik ben um
    Al weken aant wijsmaken dat ie 20 of 21'december moet komen :p hahaha

5. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    @Noux; wat een tof, mooi, leuk kamertje! Blij dat 't nu helemaal af is?

@MyNemesis; wat een heel lief mooi meisje. De dagen gaan zo snel voor jou denk ik!

@Pamela; balen dat je niet goed kunt slapen! Ik hoop dat je toch nog wel kunt genieten van je weekendje, want je moet wel goed uitrusten hoor!

@Danie: Wel balen dat je dan toch weer moet wachten, terwijl je je zo had ingesteld op dat moment. Maar het duurt niet lang meer voor jij je kleintje in armen hebt :)

@MvanL; hier ook 37 wekenwaggeltje :D We zeggen wel steeds maximaal 5 weken, maar ik denk maximaal 4 weken en 6 dagen. Ze gaan vast niet inleiden op zaterdag, dus dat dagje krijgen we vast wel cadeau ;)

Hier mag de baby de komende 11 dagen niet komen :p Eerst moet het nieuw jaar zijn. Het gevoel van eerder komen is bij deze ook weg moet ik zeggen. Had echt het gevoel van het komt 19 dec of het komt na 40 weken. Dus nu komt het bij mij na 40 weken :p Al zag ik het donderdag en gisteren niet echt meer zitten. 48 uur lang een dikke steen als buik. Gewoon geen relaxte modus en dan is 't wel zwaar. Vandaag is de buik weer iets soepeler, dus vandaag kan ik er wel weer tegenaan :p Missie van vandaag is de was wegwerken en verder gewoon chillen op de bank. Bijtanken van een hele drukke week.

6. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Heel blij dat t af is niheja!

Ga jij maar eens lekker een dagje chillen ja! lekker laten verwennen door vriend! zet m maar aan t werk.. :p

7. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    pfoe zie er stiekem toch wel een beetje tegen op!

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat een lekker meisje is Giacaé zeg! En idd al zo wijs. Snap dat je enorm aan het genieten bent ;)

MvanL: Haha ik dacht vanmorgen nog aan je. het is de 20e zal ze aan het bevallen zijn :p

Danie: Succes vandaag!!

Hier na mijn migraine een hele goede nacht gemaakt was 10.30 u. pas wakker. Dus ik kan er weer ff tegenaan vandaag :)

9. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Danie, succes vandaag! Heb je al een tijd gekregen waarop ze gaan beginnen?

Lekker ook dat de meeste meiden goed hebben geslapen. Slaap doet toch een hoop goed! :)

10. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Was dat maar hahah meneer is nog mega druk dus zal wel peg hebben
    Voel wel sinds gister middag enorm veel druk op mn onderkantje maar da komt denk meer omdat ie volledig ingedaald ligt en heb sinds vandaag ineens mega veel slijm dus ga mezelf denk vanaf vandaag wijsmaken dat alles een voorteken is hahaha
    Hadk ok toenk zwanger wilde worden dacht dat ieder sijntje van mn lichaam ieta betekende denk dat ik dat nu weer ga krijgen hahaha
    Gelukkig duurt het nu nog maar maximaal 5 weken :p

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zo poeh, alle boodschappen zijn weer binnen. Ook heb ik 2 mooie voedingsbh's gekocht die mocht het niet lukken na het geven van bv ook heel goed ook kunnen en het viel me mee heb "maar" maatje E. ;) Heb het idee dat mevrouwtje enorm aan het indalen is, voel steken en zo'n enorme druk in m'n bekken/schaambot als ik loop. Geen idee of dat hetzelfde gaat als met een stuitligger, maar fijn is anders. Nu ff uurtje op de bank en dan weer koken.

12. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    @MvanL Dat slijm is hier al 3 dagen bezig, blijf afvegen als ik heb geplast... Ieeeeeh!

@Noralie, fijn he alle boodschappen, was vanmiddag hier bij de AH en het was smoordruk! Heb me er een baan doorheen gemaakt en snel weer de winkel uit met de dingetjes die we echt nodig hadden.
    Wat betreft die steken, als de baby met het hoofdje naar beneden ligt zijn het of indalingspijnen of het kindje draait met het hoofd. Maar hoe dat zit met een stuitje, geen idee :(

13. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ons bed zojuist op kratjes (lang leve de Grolsch) gezet..sjees! Wat hoog!!

14. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hier ff n shoot fotootje..

Bijgevoegde bestanden:

15. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Noux: mooie foto! Ook nog een klein buikje!
    Danie: zet hem op!! Nog maar even en je hebt de kleine in je armen.
    Mynemesis: wat een eigenwijs koppie al. Heel lief!

Slijm: hier was het vandaag ook goed raak. Blijf slipje wisselen, want vind die maandverbandjes/inlegkruisjes niks. Wel zonde van mijn mooie Victoria secret broekjes :(
    Boodschappen zijn hier ook weer binnen. Het viel mij mee hoe druk het was.

Wij gaan nog even uit eten. Nog even samen een avondje uit zonder dat we oppas hoeven te regelen.

16. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ook nog geen megabuik nee.. ook geen striemen.. :p hihi..

Veel plezier Mart! Eet smakelijk!

17. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, nou het is even 'stil' aan t front....wachten op de volgende hihihi.

Hier nog steeds geen andere signalen dan anders. Maar wil wel heeeeeeel graag dat hij nu komt. Het slapen ging niet zo goed maar dat komt omdat ik er ook zoveel aan moet denken, lig er gewoon wakker van te bedenken hoe het zal gaan en wanneer het zal beginnen.

Mooie en bescheiden buikjes zeg, prachtig hoor!

Mart: geniet nog ff lekker van het uit eten gaan met je mannetje.

Ik ben gisteren nog met mijn zus naar Gooise vrouwen geweest en morgen ga ik nog even lekker met vriendje naar de bios (de Hobbit). Ook nog even lekker van genieten voordat straks alles gepland en met oppas geregeld moet worden hihi.

18. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe doen jullie het trouwens met schoenen met de kerst? Ik heb wel leuke jurkjes die ik aan kan, maar ik kan echt alleen maar platte/lelijke schoenen aan (ivm vocht) die niet passen onder een jurkje....

19. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ik kan mn hoge zwarte laarsen nog aan.. smorgens aan doen, en savonds pas weer uit! ;)

20. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Schoenen: Ik heb een paar mooie glitter balerina's gehaald bij de primark hahaha €5 ideaal

Slijm:ik gebruik inlegkruisjes want heb het gevoel dat het okk ruikt dus verwissel die bijna ieder uur/2 uur zo eel slipjes heb ik niet hahah :p

Deel Deze Pagina