Wat bijzonder idd! Maar fijn dat je je goed voelt. Heel herkenbaar het is nooit goed haha! Ik heb vandaag dus enorme trek dat wel. En moe maar ik ben nog een beetje op adrenaline /hyper door het ontdekken van de zwangerschap dus ben s nachts al vroeg weer klaarwakker en heb veel energie net alsof ik verliefd ben!
Haha dames.... Door de berichten van vandaag wilde ik ineens een clearbluetest met wekenindicator doen. En ik had mij echt voorgenomen om te stoppen met testen..... Maar toch maar weer naar de winkel gegaan, want mijn nieuwsgierigheid overwon.. en ik had 3+. Dat mocht ook wel want ik ben morgen 6 weken, maar ja is geen garantie natuurlijk. Ik weer huilen omdat ik die 3+ zie hahahaha Moet soms echt om mezelf lachen en huilen tegelijk. Goed. En nu weer loslaten (ja dag dat lukt toch niet) en wachten tot maandag de echo.
Leuk om te zien dat er steeds meer dames bij komen! Toch altijd wel confronterend dat er in zo'n lijst hun kindje verliezen. Heel verdrietig. @Littlehappiness ik hoop dat je toch nog beter nieuws krijgt! Er wordt aan je gedacht!
Ik heb niemand gezien die haar kindje gaat verliezen. Misschien een iets minder harde oploop, maar dat is bij elke vrouw anders.
Oh ja dat hyper gevoel heb ik ook maar ik ben ook wel echt supermoe en kan niet slapen.. Ook heel misselijk maar gelukkig nog niet gespuugd.
Nou ik durf me hier inmiddels ook te melden. Gezellig dat we al met zoveel zijn zeg! Een vruchtbare maand werd er door iemand al gezegd… Vandaag 14dpo en de testen lopen mooi op. Vandaag op een clearblue 2-3 weken zien staan, dus dat geeft rust!
♥ Uitgerekend november 2025 ♥ 1 november (1) Plopjes - 38 jaar - 3e kindje 2 november 3 november 4 november (1) JeeKee - 24 jaar - eerste kindje 5 november 6 november (1) Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje 7 november (1) Steinmeid400 - 30 jaar - 1e kindje 8 november 9 november 10 november 11 november (1) ThoSu - 27 jaar - 1e kindje 12 november 13 november (2) Debsterr - 37 jaar - 2e kindje Liselottt - 26 jaar - 1e kindje 14 november (1) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje 15 november 16 november 17 november (1) Amanda13 -38 jaar - 3e kindje, 1e met nieuwe partner 18 november (1) FlashPoint - 38 jaar - 2e kindje na 2mk 19 november 20 november (2) LunaKyra - 36 jaar - 2e kindje Bonvb - 31 jaar - 2e kindje 21 november (1) MotherOfAnAngel - 30 jaar - 4e kindje 22 november 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing (2) | ♡ nog onbekend (11) ♥ Afspraken ♥ 17-03: ThoSu - 1e echo (6 weken) 17-03: Steinmeid400 - echo 7 weken 21-03: Yellowbanana - vitaliteitsecho (7+1 weken) 24-03: JeeKee - 2e echo + consult (ziekenhuis) 27-03: Littlehappiness - 1e echo bij gynaecoloog 28-03: MotherOfAnAngel - 1e echo 28-03: JeeKee - telefonische intake verloskundige 28-03: Amanda13 - intake en echo verloskundige 31-03: Debsterr - vitaliteitsecho 02-04: Liselottt - vitaliteitsecho (7 weken) 02-04: ThoSu - 2e echo (8 weken) + intake 02-04: FlashPoint - 1e echo zkh (7wkn) 04-04: Liselottt - intake verloskundige 07-04: LunaKyra - 1e echo kliniek (7 weken) 10-04: Bonvb - 1e echo (8 weken) 16-04: JeeKee - Termijnecho (11 weken) verloskundige 16-04: Yellowbanana- Termijnecho (10+6 weken) 01-05: Bonvb - Termijnecho (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Beide testlijnen van de onderste zijn lichter Maar even donkere strepen. Alleen wat minder verf op ook de controle lijn. Verhouding is hetzelfde ten opzichte van allebei de testen even donker als controle lijn♡ no worries
Geen kwaaltjes. Maar bij 2 gezonde zwangerschappen ook nooit gekregen! Niks... Bij de 3e lichtjes misselijk maar niet overgevend Nu ook geen kwaaltjes Ik daarentegen krijg de andere kwaaltjes halverwege: Bekken instabiliteit Diabetes en zwangerschapsvergiftiging (+ziekenhuisopnames) Bij alle 3. Wat helaas deze keer ongetwijfeld ook weer zal gebeuren. En Bij de 3e ook een niersteen & zwangerschapsjeuk gehad
Mijn hcg is van maandag 38 Naar vandaag, donderdag 197 gegaan Hier gaat het dus helemaal goed test van deze avond Clearblue gaf nog 1-2 weken aan. Maar met 197 ook niet zo gek. Die geven 2-3 aan vanaf 200 hcg in de urine morgen nog eens een poging
Ik heb ook nog even een test gedaan vanavond. 13 DPO. Omdat ik geen zere borsten meer heb vind ik zo gek. Wat vinden jullie van de test? Die van vanochtend is de test op witte ondergrond. Lijkt in ieder geval niet lichter toch?
Bedankt! Helemaal spontaan het voelt als een enorm wonder al is het dat natuurlijk voor iedereen! Jij ook gefeliciteerd!
Vandaag is mijn officiële NOD en net getest en was even donker als gisteravond dus ik ben blij! Heb gelezen dat HCG elke 48 uur ongeveer verdubbeld en zeker in vergelijking met woensdag zie ik heel veel oploop! Ik ben alleen continu zo bang dat ik vandaag toch ongesteld zal worden, maar als de testen zo mooi zijn opgelopen is dat toch niet de verwachting? Ik word echt gek van mijn spanning ga om 8 uur het ziekenhuis ook bellen wat we moeten doen met alle IVF medicatie die we juist maandagochtend hadden opgehaald. Een koelkast vol injecties!