Ooh misschien bestel je voor de eerste x en dan gratis verzenden? Bij mij echt verzendkosten helaas. Misschien lukt het mijn man nog zal hem vanmiddag eens vragen haha.
Toch weer even spannend het lange wachten op de 3+ ♡ En het aftellen is begonnen met nu nog 2 weken en 6 dagen wachten . Gelukkig gaat de tijd echt snel. Met de dag wordt het wel meer onwerkelijk. Hebben jullie eigenlijk slaapkamers over? Wij gaan de beide jongsten straks samen op 1 kamer doen. De eerste periode blijft de baby bij ons.
Die heb ik ook! Nu nog 1 liggen die ga ik vandaag doen. Bij deze kan je nog redelijk zien of je HCG stijgt. Stom geeft me wel wat houvast tot aan de echo ofzo. Heb in het verleden ook 5 miskramen gehad dus ik vind dit wel spannend hoor. Hebben jullie het je kinderen al verteld?
Leuk hè! Die 3+ zien staan! De tijd gaat idd heel snel, maar wachten op de echo duurt lang Hier komt de baby straks eerst op onze slaapkamer, dus tot die tijd hebben de oudste 2 dan een eigen slaapkamer. Daarna gaan oudste en middelste samen op 1 kamer en baby eigen slaapkamer. Oudste hier is al maanden aan het zeuren voor een broertje of zusje en toen zeiden we al; hoe gaan we dat met slaapkamers oplossen dan? Toen kregen we dit als antwoord van hem en we vinden het eigenlijk wel prima geregeld zo
Begrijpelijk, maar tot nu toe zien de testen er goed uit Wij hebben het de kids nog niet verteld, dat we gaan doen als we de echo hebben gehad. Daarna gaan we in die week/weekend langs familie De jongste zal het niet echt meekrijgen, die is 8.5 maand En jullie?
Ik wil inderdaad wachten tot de eerste echo. De dames zijn 6 en 8. En als je ze het nu verteld weet het hele dorp het haha.
Hoi, ik lees stiekem ook met jullie mee (uitgerekend april, zal wel eind april worden verwacht ik). Maar ik vind het leuk dat hier zoveel dames zitten waarvan het al het 3e/4e kindje is, dat is bij ons ook (4e) en dat is toch weer net wat anders dan als het de eerste is qua kletsen. Dus beetje afhankelijk hoe de groep zich vormt (hier zullen nog wel veel mensen bijkomen) en mijn datum na de termijnecho mag ik wellicht hier ook wel aansluiten?
@Gurdy had je nog de test gedaan? Dat is wel echt heftig trouwens. 5 miskramen. Dat geeft vast veel onzekerheid.. Wij hebben het onze kinderen nog niet verteld. Zij kunnen het ook niet geheim houden dus het is hier ook wachten tot na de echo. Ik zou als ik de keuze had willen wachten tot week 12, maar mijn lichaam denkt er ook anders over. Dat is zo lang niet te verbergen denk ik we gaan het meemaken. @Daantje17 aah wat leuk dan dat zijn wens uitkomt! En heel handig dat het al zo uitgesproken is met de slaapkamer delen @Zussel, er kunnen natuurlijk meerdere nog in april gaan bevallen hier ik vind het ook goed hoor.
Ik dacht vanmiddag ik gooi er gewoon nog een LH test tegenaan. Eerst dacht ik dat 'ie stuk was . Wel grappig hoe zo'n test reageert.
Hahaha sorry moet er ff om lachen Ik heb idd wel is gehoord dat zo een LH test ook op hcg reageert Ik krijg morgen als het goed is die wekenindicators binnen maar helaas niet thuis…. Dus zal zondag ofzo worden
Haha ja ik moest dit natuurlijk vorige week al testen en ik kijk nu soms nog wat het doet haha. Ze liggen er toch maar Leuk die wekenindicators! Ik heb gisteren 2 normale besteld bij kruidvat, maar het trekt me toch heel erg nog 1 indicator te halen. Wat is dat toch wat zeg. Het zwangere brein
Hahaha, die kunnen ook maar op zijn Testen waren niet binnen gisteren, komen dus pas dinsdag Dus tot die tijd geen testen Ik wilde eerst nog een cb bestellen, maar heb besloten dat niet meer te doen en alleen die 2 wekenindocators van Amazon nog te doen
Ondertussen nog maar 9 dagen tot de echo ik ben echt zo benieuwd!! Willen jullie straks weten wat het wordt?
@Daantje17 ja snap ik anders is het dubbelop en je weet toch dat de 3+ er komt te staan omdat je die bevestiging met de Kruidvat al had (en er nog 2 binnen krijgt) Dat klinkt toch wel heel snel nog maar 9 (bijna 8) dagen aftellen! Wij willen wel weten wat het wordt. Alleen houden we het altijd voor onszelf. En jullie? Het voelt voor mij wel met de dag onwerkelijker moet ik zeggen. Al heb ik eigenlijk geen eetlust meer (wie ben ik ) en heb alleen maar cravings naar melk en chocolademelk dat maakt het dan wat echter, want ik drink nooit melk en zeker niet zoveel . Af en toe ben ik wat raar op de maag en die opgezette buik, maar verder blijft het rustig. Oja vermoeidheid slaat nu wel nog meer toe. En ik heb een afkeer tegen kip en ik wil rundvlees eten dat gebeurde bij mijn vorige zwangerschap precies zo. Wel bijzonder hoe dat gaat. Nou, dat was onbewust mijn update haha. Hoe gaat het met jullie allemaal???? --- Lijst aangepast. Er stond een foutje in ---
♡ Uitgerekend Mei 2025 ♡ 1 mei: 2 mei: 3 mei: Lois93 - 30 jaar - 4e kindje 4 mei: 5 mei: Gurdy - 40 jaar - 3e kindje 6 mei: Denise20 - 33 jaar - 2e kindje 7 mei: Precious03 - 36 jaar - 4e kindje Daantje - 35 jaar - 3e kindje 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (5) ♡ Afspraken September: 17 september echo - Daantje17 19 september pretecho - Denise20 26 september intake + echo - MyPrecious03 27 september echo - Lois93 27 september intake - Daantje17 27 september intake + echo - Gurdy 30 september echo - Denise20 ♡ Afspraken Oktober: 9 oktober intake + termijnecho - Lois93 Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/.QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wij willen niet weten wat het is. Bij de andere 3 ook nooit geweten, bijzondere was wel dat bij alledrie mijn gevoel helemaal goed was. Hier echt met de dag vermoeider, en m'n misselijkheid begint vervelend te worden. Vandaag een paar keer gehoest waarbij ik nog net niet hoefde over te geven. En dat eten.. heb ik een soep gemaakt, nog geen uur later ga ik compleet over m'n nek van die geur. Zitten jullie ook zo snel vol bij de gewone maaltijden? (Snoepen tussendoor wel veel) @Daantje17 dat klinkt al dichterbij als het onder de 10 komt. ik denk dat ik toch eens ga mailen naar de verloskundige of ik eerder mag.