♡ Uitgerekend februari 2025 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Peeaa, 6 jun 2024.

  1. Peeaa

    Peeaa Bekend lid

    17 mrt 2024
    562
    478
    63
    Vrouw
    Vervelend zeg!! Ik merk hier helaas ook echt wel dat het al zwaarder wordt. Ik heb een dubbele verzakking (ook een operatie gehad tegen incontinentie) en nu weer zwanger is dit wel echt een verschil met toen ik zwanger was van mijn zoon. Toen was ik voor mijn gevoel tot 41 weken onoverwinnelijk maar kwam de ellende na de bevalling. Dus ik weet nu.. niet koppig en stoer doen maar echt dingen uit handen geven. Mijn zoon is al 3,5 dus tillen hoeft niet echt meer. Wel heel veel naar beneden zakken wat ook geen pretje is!
     
  2. SM1987

    SM1987 Actief lid

    25 feb 2022
    426
    353
    63
    Vrouw
    Ja dat laatste heb ik ook!!! Voel me soms gewoon schuldig naar de baby, dat ik er zo weinig mee bezig ben. Af en toe lijk ik haar te voelen, dus me er dan wel even bewust van.
    Vervelend van je bekken…. Ik veel last van m’n stuitje. Tillen vind ik ook zwaar… helemaal met ons kind van al zo’n 13 kg haha
     
  3. Soofjes

    Soofjes Actief lid

    9 mei 2023
    172
    233
    43
    Vrouw
    Oh dat scheelt wel dat je hem niet hoeft te tillen, maar inderdaad, door de knieën zakken is ook echt zwaar! Goed dat je dingen uit handen geeft, dat moet ik ook wat meer gaan doen. We gaan wel weer een schoonmaker inschakelen.

    Ja echt he, ik heb ook een licht schuld gevoel dan. Maargoed, als ze er straks eenmaal is gaat ze uiteraard alle aandacht krijgen die ze nodig heeft. Maar zwaar is dat he! Hoe moet dat als we straks 39 weken zijn haha
     
  4. SM1987

    SM1987 Actief lid

    25 feb 2022
    426
    353
    63
    Vrouw
    Nou inderdaad!!! Dat kan niet meer denk ik dan hahaha. En zeker gaat ze nog genoeg aandacht krijgen.
     
  5. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.878
    16.030
    113
    Net met douchen keek ik eens naar mn buik en via de spiegel en dacht "eigenlijk groei je best wel weer mooi. Echt een zwangerbuikje en naar voor waardoor ik nog een mooie taille heb". Dit voor zover alles nog mooi is na 5 kinderen :roflmao:

    Nou ja, eigenlijk niks bijzonders dus maar je moet soms gewoon even stil staan bij de kleine dingen in het leven dus dacht ik meld het toch even :D
     
    Christell0304 en lisaaa89 vinden dit leuk.
  6. lisaaa89

    lisaaa89 Lid

    30 mrt 2022
    20
    31
    13
    Vrouw
    Sinds donderdag voel ik de kleine man af en toe best duidelijk. Daarvoor was het nog erg twijfelachtig. Was bij mijn dochter echt pas na de 20 weken. Hopelijk gaat de rest de kleine ook gauw voelen. Al is het dus soms ook heel lang niet dus of het nou perse geruststellend is ;) Hopelijk gaat hij nog wat vaker bewegen.

    Heb van de zwangerschap van mijn dochtertje nog zo'n doppler liggen. Die heb ik voor ik hem voelde wel een keer gebruikt. Ook maar een momentopname natuurlijk maar 3 of 4 weken tussen een afspraak in vind ik dan net te lang :roflmao:
     
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.878
    16.030
    113
    Ik denk dat ik baby heb gevoeld, paar keer zo'n kriebel inwendig. Nog niet helemaal overtuigd maar het voelt wel echt anders als mn rommelende darmen
     
    Peeaa, LynnK en PieceByPiece vinden dit leuk.
  8. Christell0304

    Christell0304 Actief lid

    17 nov 2020
    203
    196
    43
    Vrouw
    Vandaag de grote reveal gehad voor vrienden en familie!
    Toch wel heel leuk om het eens op deze manier mee te maken/te organiseren.
    Ik had echt alles in thema gedaan zoals jullie kunnen zien hihi. Nu rugpijn van zolang aan het aanrecht staan sinds gisteren :roflmao:
    Maar wat was het 't waard!
    Als extra cadeautje voelde ik vandaag onze meid 2 duidelijke trappen geven!! Dit was de eerste keer dat ik het zeker weet haar te voelen en geen twijfelachtige "plopjes"! :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Peeaa, PieceByPiece en toch3 vinden dit leuk.
  9. PieceByPiece

    PieceByPiece Actief lid

    12 nov 2023
    305
    305
    63
    Vrouw
    Ah heel leuk, @Christell0304! Fijn dat het zo’n succes was.

    Ik heb twijfels of ons meisje wel een meisje is. Dat is heel gek als je je de afgelopen twee weken al een beeld hebt gevormd van een toekomst met een klein meisje. Op de echo zie ik niet de duidelijke drie streepjes, maar ik ben geen expert natuurlijk. Daarom de echo hier in het potty shot topic geplaatst en daar wordt ook getwijfeld door iemand. Woensdag hebben we de 20 weken echo dus dan weten we sowieso meer, maar het voelt echt heel gek en ik word er onzeker en verdrietig van :( Niet dat een jongetje niet welkom is, maar meer het beeld dat je je vorm ineens zo anders kan zijn.
     
  10. Christell0304

    Christell0304 Actief lid

    17 nov 2020
    203
    196
    43
    Vrouw
    Ik heb even mee gekeken en lijkt voor mij wel een meisje hoor!
    Ik zal even onze potty shot plaatsen hier van onze meid (15+5 echo) en ter vergelijking die van mijn zoontje 3 jaar geleden :)
    Zoals je kan zien was ons zoontje met 15+3 weken al duidelijk een jongen. Jouw foto met 16 weken zou dan bij een jongen toch minimaal hetzelfde moeten zijn, lijkt mij?
    Ik hoop dat dit je wat meer zekerheid geeft!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Peeaa vindt dit leuk.
  11. PieceByPiece

    PieceByPiece Actief lid

    12 nov 2023
    305
    305
    63
    Vrouw
    Superlief dat je dit voor me op hebt gezocht! Jouw zoon was idd een hele duidelijke jongen haha!
    Ik heb bij mijn echo het idee dat het piemeltje nog zou kunnen ‘zweven’ en daardoor niet zichtbaar is op de echo.
    De echoscopiste zei tijdens de echo wel dat ze geen twijfels had. Wij hebben zelf toen niet meegekeken op beeld omdat we een taart wilden als gender reveal. Achteraf gezien had ik dat toch wel moeten doen om dit te voorkomen :$
    In ieder geval heel erg bedankt! <3 En geniet lekker na van jullie gender reveal!
     
    Peeaa en Christell0304 vinden dit leuk.
  12. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.878
    16.030
    113
    Zwanger naar info avond op school van de oudste voelt wel raar
     
  13. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.878
    16.030
    113
    "Oh je buik groeit zo, ik dacht dat je dit jaar nog moest bevallen".

    Euh nou, laten we eerst 1 februari maar voorbij gaan, 37.0 us vroeg zat :|
    En dat die buik groeit voel en zie ik ja:roflmao: vandaag ook zo'n "heb ik teveel getild vanmorgen of groei ik" bandenpijn
     
    Peeaa vindt dit leuk.
  14. PieceByPiece

    PieceByPiece Actief lid

    12 nov 2023
    305
    305
    63
    Vrouw
    Ik had vandaag de 20 weken echo en ons meisje is helemaal goedgekeurd! Zo fijn! En het is nog steeds een meisje dus ;) Was van tevoren best nerveus, je hoopt zo dat ze gezond is.

    Ik krijg met 32 weken wel een extra echo omdat de placenta 19mm van de uitgang ligt en de grens is 20mm. Maar wie weet is dat met 32 weken wel bijgetrokken. De echoscopiste zei iig dat ik me er nu geen zorgen over hoefde te maken.
     
    Soofjes, LynnK, Peeaa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. XdropjeX

    XdropjeX Bekend lid

    16 nov 2011
    981
    923
    93
    Morgen even een extra (pret) echo ingepland.
    Na een ontzettend stressvol weekend en dagen erna even wat zekerheid dat alles oké is..
     
    LynnK en Peeaa vinden dit leuk.
  16. Soofjes

    Soofjes Actief lid

    9 mei 2023
    172
    233
    43
    Vrouw
    Ah wat fijn zeg! Ik denk dat dat straks helemaal goed zit. Je buik gaat nog groeien en je placenta gaat verder omhoog. Zou me er zeker niet druk om maken indd!
     
    PieceByPiece vindt dit leuk.
  17. Soofjes

    Soofjes Actief lid

    9 mei 2023
    172
    233
    43
    Vrouw
    Ooh goed dat je dat gedaan hebt. Heb je vanwege de baby stress gehad?
     
  18. XdropjeX

    XdropjeX Bekend lid

    16 nov 2011
    981
    923
    93
    Nee oudste zoon, heeft autisme en is op het moment flink zoeken naar juiste medicatie.
     

Deel Deze Pagina