Hi meiden! Officieel was ik afgelopen zondag 9 feb uitgerekend van baby nr 2. Dochterlief kwam na een eerste keer strippen ook “pas” met 41+2 ter wereld, dus dat ik ging overlopen had ik wel verwacht! Vanmorgen bij de VK geweest en er moet natuurlijk een “plan” komen m.b.t eventueel inleiden De 42 weken geheel afwachten wil ik deze keer niet, omdat ik wel merk dat ik er “klaar mee” raak, zeker omdat er nu een 2,5 jarige meid rond huppelt die energie vraagt Zelf ben ik erg van de datums, en heb aangegeven dat ik 20.02.2020 (41+4) als uiterste datum / gepland inleiden wil aanhouden, als we dan toch moeten inleiden, hebben we in elk geval een mooie datum Wat waarschijnlijk een mega drukke dag is voor geplande keizersnede etc maaar niet geprobeerd is sowieso mis Morgen gaat de verwijzing eruit, en dan word ik uiteraard eerst ingepland voor een intake, op maandag / dinsdag verwachten ze. De VK gaf aan dat ik ervoor kan kiezen om me in het ZH tijdens die intake te laten strippen, en dat de VK thuis evt 19.02 mijn vliezen kan breken als er niks “spontaan” gebeurd, en dan als “laatste” echt het inleiden op die 20.02 gaan inzetten. Aangezien ik nu toch alles moet plannen/uitdenken wil ik het liefst zo’n groot mogelijke kans hebben dat we die 20.02 thuis gaan halen zonder inleiding, maar wellicht wel met behulp van strippen en vliezen breken. Wat / hoe zouden jullie de dagen / afspraken wat betreft strippen etc dan inplannen. • Nog wat info: Bij de eerste gestript op 41+1, en op 42+2 om 23:55 (06-06) is ze geboren. PS: Ik weet dat je qua geboorte helemaal niks kunt voorspellen / echt plannen, maar goed nu ik toch aan “een plan” moet, dan maar zo uitgedacht mogelijk
Nog een kleine PPS: Vorige bevalling de gehele dag al wel wat last van voorweeen, om 19:30 vliezen spontaan gebroken, en om 23:55 was ze geboren
Volgens mij is kans groot dat als de vk op 19/2 je vliezen breekt, je ook 19/2 bevalt. Maar heb ook pas 1 ervaring daarmee (spontaan gebroken en toen ging het heel snel).