hallo dames, ik moest ergens me ei kwijt. we hebben een kamertje en kinderwagen besteld bij babydump. ons werd verteld dat we gebeld zouden worden om tijd en datum af te spreken. uiteindelijk krijgen we email met hun zelf gekozen dag en dat we maar moesten bellen. afijn. niet wat ons verteld was maar maakt nix uit toch maar gebeld. aan de lijn werd verteld dat we gebeld zouden worden met een nieuwe datum. met een email die week een week later hebben gekregen dan de dagen die ons beloofd zijn kregen we een nieuwe datum. weer niet gebeld en weer hebben ze uit hun zelf ons zitten inplannen. afijn dus weer gebeld. nieuwe dag kunnen regelen enkel tijd kon ze me nog niet geven en zei dat we een bevestiging via mail zouden krijgen met tijd. helaas hebben we dit helemaal niet gekregen. een dag van te voren gebeld. werd ons gezegd dat we via een bezorgsite moesten kijken voor hoe en wat. ahum owke. en dat ze ons verder niet konden helpen. gisteren eindelijk me spullen gekregen. krijg ik enkel me kamertje. ik vragen waar me kinderwagen is. zegt de meneer dat dit alles is. owke geen probleem betaal dan wel enkel voor het kamertje. nee mevrouw dat kan niet. u moet voor het gehele bedrag betalen dat ik op mij lijst heb. (hij was van een bezorgbedrijf en niet van babydump zelf. hij weet ook niet beter dan wat er op zijn papier staat. begrijpelijk) maar ik zo van. ja sorry kan moeilijk voor iets gaan betalen wat ik niet heb. hij gaf me groot gelijk maar hij moest dan wel de kamertje weer meenemen. ahum. de prijs die hij had klopte ook al niet was 100 teveel. we hadden van de week toch maar een andere Maxi-Cosi genomen en inplaats om die te verreken met de gratis Maxi-Cosi die we bij de kinderwagen kregen hebben ze gewoon de volle prijs bij toegevoegd. hele dag zitten wachten voor me spullen krijg ik dit. ik ben nu 34 weken en weet niet meer wat ik moet doen. me man heeft naar babydump gebeld maar werd helaas niet goed geholpen. hij vroeg steeds voor een oplossing maar die kregen we maar niet. het is nu afwachten met ze. sorry voor de lange lap tekst maar moest het echt ff kwijt. ik denk er zelfs aan om nu gewoon naar de Ikea te gaan en daar een slaapkamertje te kopen. xxx
Ik zou ook naar de winkel gaan en daar om een oplossing vragen. Dan lopen ze het risico dat andere klanten meeluisteren en dat willen ze niet. Misschien dat je daardoor meer kans hebt om er uit te komen met ze.
Wat belachelijk! Vreemde gang van zaken. Zou ze bellen en duidelijk zeggen dat zij jullie tegemoet moeten komen en anders helemaal niet koopt bij hen. Er naar toe gaan zou ik alleen doen als het dichtbij is.
He wat vervelend zeg! Als het te dien is zou ik langs de winkel gaan, en anders manlief op pad sturen. Afgelopen week ook een probleempje gehad (kinderwagen gekocht, was een showroommodel, maar bleek niet compleet) Gebeld met t hoofdkantoor, wat een nare, niet meewerkende of denkende mensen! Het kwam er op neer, ze kon niks, ze wou niks en ging vooral ook geen moeite doen. Ik moest t maar opnemen met de winkel, maar nee die kan u niet bellen....fijn. Langsgeweest en ze vonden het heel vervelend, direct actie ondernomen en dat onderdeel was niet op voorraad. Jammer, ze hadden wel mijn gegevens opgenomen, zodat als het binnen was dat ik zelf kon kiezen of ik het op zou halen of dat het opgestuurd werd. De volgende dag al gebeld dat het er lag voor me, met nogmaals excuses. Dus op naar de winkel, daar weten ze nog wel wat klantvriendelijkheid en service is!
Bij mij zat er een voetenzak niet bij.. kreeg ik eerst het foute geleverd (aanvullende bekleding) en daarna de voetenzak.. maar heb niks gehoord meer van ze dat ik dat terug moet sturen wat fout geleverd is.. dus ik wacht nog even anders verkoop ik het door haha
Dit is wel vervelend. Vraagje, heb je de kinderwagen en kamer via de webshop besteld of in de winkel? Anders kan je terug naar de winkel... Ik zou nog een keer bellen. Je krijgt elke keer een andere medewerker aan de lijn. Wellicht gaat deze wel klantgericht aan het werk.
Ik heb er een kamer en box besteld. Moet in oktober geleverd worden. Ik hoop maar dat het goed gaat als ik dit lees. Bah zeg.
Gedoe zeg! Wij hebben gekozen voor monteren en bezorgen, maar ze kunnen ons geen dag hiervoor garanderen. M'n partner wil er zelf bij zijn (natuurlijk!) en is altijd 's vrijdags vrij, ideaal toch. Maar ze kunnen dus niet garanderen dat 't vrijdag wordt. Beetje raar. Maar de klapper is babypark, we hadden een kamertje & wagen besteld, uiteindelijk kamertje geannuleerd, maar we moeten dus wel het matrasje op de order laten staan. Hier komt de grap: ons nu uitgekozen bedje heeft een andere afmeting! En het merk matras wat we eerst hadden besteld, is er niet in die grotere afmeting. Maar, hij blijft erop staan hoor. Wat ze wel niet over hebben voor die 120...
toevallig had een collega van mij het er vorige week over zij had een babykamer besteld via babydump toen die geleverd werd was deze beschadigd, babydump zal nieuwe leveren is ook gebeurt maar helaas dit kamertje was precies zo beschadigd. Omdat zij nog 5 weken moest kon dit (beschadigd)kamertje zolang blijven staan totdat zij een nieuwe geleverd krijgt deze zal babydump eerst zelf controleren..
Wij ook. We hebben een kamertje besteld en voor de 2e week in sept gepland voor bezorging. Bellen ze 2weken geleden of ze het al kunnen komen brengen!!! :0.. uhhh nee! Die kamer moet nog leeggeruimd en opgeknapt! We zijn hard aan het werk Ja maar mevrouw we moeten er vanaf!! Ja niet mijn probleem! Gewoon 2e week sept ja zoals afgesproken! En niet 5/6weken eerder!
Wat jammer dat het zo is gegaan. Wij hadden op het laatst ook nog veranderingen doorgegeven maar alles is goed gegaan en wij waren zeer te spreken over de service. Konden zelf een datum uitkiezen. Misschien dat het per baby dump verschilt? Wij zijn in Beverwijk geweest, kan echt alleen maar positief xijn.
Hier ook slechte ervaringen met de baby-dump. Via hoofdkantoor etc helemaal een drama, uiteindelijk via de winkel zelf wel de boel geregeld gekregen, maar wat een gedoe! Ik kom er inmiddels al niet meer, ben er klaar mee. Aan mij zullen ze niet meer verdienen.
Wat vervelend! Ik heb juist hele goede ervaringen. Alles werd perfect geleverd op de telefonisch afgesproken datum. Bij het monteren is er iets niet goed gegaan en die mannen waren al weg. Ik heb toen gebeld naar babydump en die mannen kwamen direct terug om het probleem te verhelpen (dit kon niet dus is er een nieuw onderdeel besteld, dit duurde wel een paar weken maar dat kwam door de fabrikant want daar heb ik uiteindelijk zelf contact mee gehad). Ook de laagste prijsgarantie zijn ze altijd nagekomen (verrekend op factuur of op rekening gestort). Ik heb geen aandelen maar het kan dus ook wel goed gaan. Heb je niet van te voren de factuur gekregen waarop je kon zien dat de maxi-cosi in rekening is gebracht? Ik zou nogmaals bellen met het hoofdkantoor en de situatie uitleggen. Ik begrijp je frustratie maar misschien kunnen ze een oplossing bieden.
+1! Hier een kinderwagen bij hun besteld. Tot 2x toe was de wagen bij het in elkaar zetten al kapot. Werd aan de telefoon (hoofdkantoor) erg makkelijk afgescheept. Na de tweede kapotte wagen hebben weer hem achter in de auto gesmeten en naar baby dump zelf gereden. Ik wad inmiddels al met al 38 weken zwanger. Toen een andere wagen uit kunnen zoeken en met 40 weken konden we hem halen. In de winkel deden ze totaal niet moeilijk & hielpen me erg goed met het uitzoeken van de goede wagen.
Hier ook geen goede ervaring met Babydump. Uiteindelijk wel netjes opgelost, maar het heeft heel erg lang geduurd Uiteindelijk stond het kamertje hier incompleet 4 weken te wachten op een ontbrekend onderdeel..