nee hoor, zoals al eerder genoemd door iemand, het is goedkoper voor een bedrijf om te vergoeden dan er een hele zaak van te maken. kan me nog een klacht herinneren van een tijd terug, over die pringels, daar zouden er 98 (geloof ik) in zitten, mensen geklaagd dat er maar 96 in zaten. (valt niet te bewijzen natuurlijk, gewoon een onzin klacht) maar klagers kregen dus wel gratis pringels.
Maar het initiatief om er een zaak van te maken ligt bij de klant. En ik vraag me af hoeveel klanten zelf uberhaupt die moeite zouden nemen. En pringels garandeerde destijds via de reclame hoeveel er in de doos zaten, dus daarmee sneedt pringels zichzelf al in de vingers.
En als het om deze aanbieding ging: Pampers luiers folder aanbieding bij Trekpleister Dan zie je meteen dat het een zet- drukfout is. Want de midpacks zijn geen 9,99 euro per pak.
Hierbij de reactie van de Trekpleister: "wij hebben alleen de midpakken a 9.99 per pak en de reuzepakken 16.49 per pak. er zijn andere retailers die voordeelpakken verkopen. zij verkopen echter geen reuzepakken. wij hebben daar het alleenrecht toe. er is een voorbeeld prijs gebruikt en daarin wordt een pak aangeboden met een bepaalde hoeveelheid. niet alle pakken zijn gelijk qua inhoud. degenen met een inhoud van 56 stuks zijn de : midpak newbaby 1 newborn reuzepak active fit 4+ en de rp babydry 5+ junior de babydry 4 maxi heeft inderdaad 40 stuks voor normaal 9.99 nu 2 pakkebn 16.50 = 0.206 cent per luier ( normaal niet in actie 0.2497) een reuzepak babydry 4 bevat 70 stuks per luier van de maxi 16.49 normaal nu 2 pakken 29.00 = 0.207 per luier (normaal dus niet in actie 0.2356) " Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
Aan de galg met ze Nee, ik klaag ze niet aan. Ze gaan wel inhoudelijk in op mijn klacht, maar omzeilen ook het een en ander. Daarbij is hun reactie ook nog eens te laat. Werd beloofd binnen 2 werkdagen te reageren, maar ze deden er een week over. Tjah... Trekpleister is zeker niet mijn drogisterij en zal het ook nooit meer worden.
Ach ja te laat, die van jou was nou niet echt vriendelijk , ik zou dan jouw mail ook niet gelijk als eerste behandelen
"vriendelijke" klacht of niet... Als men op die manier de selectie maakt van reageren moet men niet beloven dat er binnen 2 werkdagen op de klacht zal worden gereageerd. Mijn ervaring is dat je een klacht binnen de gestelde temijn behandeld en daarop reageerd ongeacht of men die klacht nou wel of niet "vriendelijk" over draagt.
haha dat viel mij ook al op! trouwens er staat altijd bij bijna elke folder, dat druk en zetfouten kunnen voorkomen en dat ze zich daarvoor niet aansprakelijk achten.
Als 'webmaster' van de genoemde website met 'bewijs' wil ik toch even aangeven dat de gegevens slechts uit eigen ervaringen/ observering zijn verkregen dus hier geen rechten aan ontleend kunnen worden...uh ofzo Gezien dit topic moet ik dat daar ook maar even bijzetten voordat boze winkels of Pampers fabrikant aan komen kloppen
Nou ik laat het toch niet zitten. Jij lijkt me iemand die altijd het laatste woord wilt. Je had gehoopt met dit topic iedereen achter je te krijgen. Dat gebeurt niet en nu heb je op iedereen een weerwoord. Geef gewoon je ongelijk toe of dat je zelf even had moeten rekenen wat het per luier kost. Maar goed hier zal je ook wel weer een woord op terug hebben, maar dit is ( denk ik) mijn laatste post hier. ( ik vind dit een erg vermoeiende discussie.)
Kaboutertje, ik zou het toch maar laten zitten, anders denken mensen nog dat jij het laatste woord wilt!
Beste kaboutertje, Je hoeft het niet te laten zitten en je mag hier zeggen wat je vind. Vind het jammer dat jij denkt dat ik perse het laatste woord wil hebben. Dat ik terug kwam op jouw zucht was grappig bedoeld om het weer even wat luchtiger te maken hier. Als ik daadwerkelijk iedereen aan zou vallen, omdat ik zogenaamd iedereen achter mij zou willen krijgen dan had ik de reply van Kruidvat toch niet geplaatst? Daarbij heb ik al gezegd dat ze op mijn klacht in gaan, maar voor mijn gevoel ook nog een en ander omzeilen. Dat ik ongelijk zou hebben wil niet zeggen dat ik mij geheel hoef te vinden in het geen wat zij zeggen. Volgens mij heb ik ergens ook nog gezegd dat het opzich nog niet een hele gekke aanbieding is zoals ik hem alsnog mee heb moeten nemen. Ik wil er geen vermoeiende discussie van maken, maar ik wil mij wel vrij blijven voelen op jou en anderen te reageren of het nou grappig of serieus bedoeld is. Groet