@ zoon ,heb even goed gelezen. Denk dat je bedoeld prijzen aanpassen. Ja ze hadden minimaal het prijsje in de winkel aan moeten passen, maar wellicht is dit nu ook gebeurd en was het hun zelf nog niet opgevallen?. Overigens zijn ze dan alsnog niet verplicht om het voor die prijs mee te hoeven geven aan de klant. ( vroeger was dit altijd zo, tegenwoordig niet meer ) De folder kunnen ze niet meer wijzigen ,maar ja dit spreekt natuurlijk ook wel voor zich. Ben benieuwd wat Trekpleister zegt.
Ahwgos, heb je een nare dag meis? Kan je daarom mijn sarcastische opmerkingen niet waarderen? Ik zei overigens voorheen al dat het me 'niet op was gevallen'. Dat betekent dat ik het later wél heb gelezen. Snap je?
Nou van beide kanten eigenlijk!!!! Van TS: Omdat ikzelf nooit zo moeilijk ben en dan gewoon zal denken : ach, boeiend, dat de aanbieding niet helemaal klopt Van reacties: Dat er ook nog eens mensen zijn die hierover een hele discussie houden!
Ik ben hier veel te makkelijk in geloof ik. Typefout kan gemaakt worden en als je dat ziet dan koop je het niet. Heb je het nodig koop je het wel of je gaat naar een andere winkel. Over de rechtsbijstand wat ik ergens las, ze zien je al aankomen met als eis een pak pampers van de trekpleister rechtsbijstand heeft volgens mij geen enkel nut, gaat volgens mij pas vanaf een bepaald bedrag en dat is geen pak pampers bedrag.
tja het blijft een vervelend iets, maar denk dat ze er vrij weinig mee doen.. en om nog even in te springen over de vraag van de etos medewerker : ik vind dat ze daar altijd goed omgaan met fouten.. tenminste hier wel.. heb wel eens een fout in de folder gezien, maar ze geven je altijd voordeel vd twijfel, en je krijgt altijd wel iets van hun ter compensatie.. heb het ook gehad met pamperbonnen die je bij de da moest inleveren, en niet bij etos mocht. heb het verhaal uitgelegd over mijn 'drama' bij de da en dat de jumbo en de schlecker ze niet hadden, en mocht toen in overleg met het hoofdkantoor toch mijn bonnen inleveren! en dat vind ik nou service!!! (en tjah, dat zullen winkels zoals kruidvat, trekpleister en schlecker enz niet gauw doen)
Dat was ook mijn gedachte en zei ik dus daarom ook al dat mij dat niet echt nodig leek. Snap de fantasie en het binnenpretje ook wel en moest ook wel even lachen om je reply.
mijn vriend werkt voor een groot bedrijf wat verantwoordelijk is voor heel veel producten, er zijn zoveel mensen die niet weten wat ze allemaal kunnen krijgen als ze een klacht in dienen.. bedrijven gaan ver om klanten tevreden te houden hoor.. ik denk dat je je pampers krijgt.
De Ts heeft wel gelijk, ik heb het foldertje er bij gepakt en het staat er wel in. 2 midpacks voor 16.50 of 2 reuzenpakken voor 29 euro, een midpack is toch wat anders als een gewoon pak.
Zal dat niet alleen zijn als er heel veel dezelfde klachten komen? Ik bedoel, zoals in de lounge, daar is nu een topic over de kruidvatluiers. Er zijn héél veel mensen met klachten, en een groot deel daarvan heeft ook nieuwe luiers van Kruidvat gekregen. Nu gaat het om 1 klacht waar, zoals in dit topic te zien is, het grootste gedeelte het niet mee eens is.. Toch?
Heb ze gister ook gekocht. Twee pakken luiers voor 16.50 terwijl ik normaal 20 euro kwijt ben. Helemaal goed. Er stond inderdaad op het reclamebordje in de winkel dat het om 2 midpacks ging, maar ik zag meteen dat het de normale waren. Zou me er niet zo druk om maken.
tjah een drukfout kan idd, en dat geeft de klant het recht om een een klacht in te dienen. en wat de vergoeding betreft. wij hebben een keer gehad een vrouw die iets van 1 euro kocht en het was ongeveer 5 cm en ze wilde zon grote tas hebben. dus we zeiden u krijgt een kleine tas of u moet 10 cent betalen(moet je bij de AH ook als je voor 200 euro aan boodschappen koopt). dus die vrouw had een klacht in gediend en heeft der 10 cent terug gekregen incl een tegoed bon! ik vind het belagelijk maar de klant is koning.
Het is nou eenmaal goedkoper om de klant dr gelijk te geven dan om de discussie aan te gaan. Zo gaat het bij het bedrijf waar ik werk ook. Tot bepaalde bedragen wordt het gewoon altijd vergoed, omdat uitzoeken of iets wel of niet terecht is nou eenmaal duurder is.
Als ik als bedrijf zo'n brief krijg...no way. Eist een pak pampers. Nee hoor vedwijnt gelijk in de prullebak. Het is de toon die de muziek maakt... En deze toon staat me totaal niet aan.
wat is een midpack dan? Want ze staan er ook in bij het kruidvat maar als afbeelding staan de normale pamperspakken? Niet om een of ander hoor vroeg het me gewoon af. Wat is nou een midpack, officieel?
in de site die je quote komt het woord midpack niet voor. daar wordt het 56stuks pak (ipv 40) een voordeelpack genoemd.