Ik moet zeggen dat ik Homerr binnen Nederland de laatste 2x dat ik wat gekocht had,binnen 4 dagen al binnen had
Het ging best snel nog indd, maar kreeg ineens bericht dat door onvoorziene omstandigheden het pakket bij een ander afhaalpunt geleverd was.. vond ik niet zo fijn aangezien ik er nu voor moest rijden. Het punt hier op dorp was wel gewoon open dus wat er nu gebeurd was, echt geen idee..
Inmiddels na het indienen bij vinted moest de verkoopster binnen 48 uur haar adres sturen. Dat deed ze niet .. dus zojuist de transactie geannuleerd door vinted. Hoef nu niets terug te sturen en volledige bedrag terug ontvangen. Maar ergens voelt dit ook niet oké. Was er liever gewoon uit gekomen. Maar goed... Nu kan alles de kliko in op 1 shirtje na
Dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik denk dat de homerr bezorgers gewoon hun route rijden en komen ze bij 'jouw' punt voor een gesloten deur, dan rijden ze naar het volgende punt en droppen het daar. Bij mij was dat een dorp hier hemelsbreed niet ver vandaan, maar wel aan de overkant van het water. Ik moest dan met de veerpont over om het op te halen. Dus naast benzinekosten ook nog die kosten, dus dan is homerr echt niet voordelig meer. Dus nee ik kies echt geen homerr meer.
Nou!! Ik heb iets smerigs meegemaakt. Ik had een blazer gezien die ik zelf al had maar nog graag in het zwart wou. In de winkel uitverkocht, uit eindelijk op vinted gevonden en gekocht. Ze had het jasje gelijk al verstuurd maar stuurde nog een berichtje dat ze het eerst had gewassen. Vond ik al vreemd want het tijdsbestek van verzenden was te kort om te wassen en te drogen. Ze zei dat tijdens het wassen de voering kapot was gegaan maar het niet zichtbaar was. Nou dames! Buiten dat de hele voering uit elkaar ligt. Zijn de oksels smerig en is ook de kraag vies. Ik heb haar een bericht gestuurd dat de blazer smerig en kapot is. En dat ik mij niet kon voorstellen dat het gewassen was. Maar ze zei het toch echt gewassen te hebben: Besef, de blazer werd als nieuw aangeboden.
Dat heb ik nu ook ineens, alleen ups mogelijk bij verschillende kopers. Morgenochtend maar eens proberen.
Jammer dat je dit zo hebt ontvangen. Ik vraag altijd foto van de oksels/voering bij jasjes en blazers. Ook een close up van bijvoorbeeld de binnenkant van de dijen bij een broek ofzo. Maar goed, daar heb je nu niets aan. Even geschil openen bij vinted en deze foto’s meesturen mocht je dat nog niet hebben gedaan.
Ik ben vinted een beetje beu momenteel. Verkoop al een tijdje kleding van die kleine door als het te klein is en dat beviel prima. Ik kijk het altijd goed na, zet de staat er duidelijk bij en vaak voor 1 tot 1,5 euro per shirt. Soms een keer 2 euro voor een hema broekje ofzo. Laatste paar verkopen ineens mensen die dan foto's gaan sturen van 'vlekken' op de shirts. Op 1 na is er op die foto's echt niks te zien. Ik check de kleding ook altijd uitgebreid. ik probeer altijd wel tot een oplossing te komen met de koper, maar ergens is het me de moeite niet meer waard voor die paar euro de tijd die je kwijt bent aan de fotos en het uitzoeken. Ik had dat hiervoor echt nooit. Echt iets van de laatste weken lijkt het. Maar zal misschien aan mij liggen...
Ik heb het nu toevallig ook 2x gehad deze week, eerder nooit. Pen in een vestje, sinaasappelsap op een jurkje. Zat er echt niet in en hoe weet je nu dat het sinaasappelsap is Ik ben het ook een beetje beu. Een Franse dame over de zeik omdat er een gaatje voorop een jasje zat, die er echt niet in zat toen ik hem verzond. Een grote mond die je dan ook nog krijgt...
Denk dat mensen zo proberen om onder de betaling uit te komen. Juist omdat het maar een paar euro is. En bij heel veel mensen klagen over items van paar euro is bij elkaar toch veel gratis kleding uiteindelijk.
Ga ik voortaan ook maar doen. In de advertentie stond de blazer beschreven als zo goed als nieuw en de prijs was ook niet bepaald laag. Dus vandaar de teleurstelling. Ik heb het geld inmiddels terug.
Loopt goed maar soms is het nog verwarrend. Nu koopt er iemand een jurkje dat ik via postNL moet verzenden. Er wordt 2 euro + 4,10 overgemaakt als de koper de bestelling heeft. Helemaal prima maar als ik een brievenbuspakje wil maken online moet ik blijkbaar een email hebben en de vrouw in kwestie reageert dus niet als ik vraag om haar email. Schiet niet echt op zo. Ga maandag wel naar de primera ofzo en kijken of ik het ook zonder email kan versturen.