Het was te verwachten . Het grote bed zal inderdaad ook wel niet doorgaan. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind wel dat ze er lang over hebben gedaan om te reageren, danwel de fout te herstellen, ook al is het weekend.
Ik heb ook geen mail bevestiging gekregen, maar heb zojuist een ander artikel gekocht (woezel en pip vloerkleed) en ook daarvan heb ik geen bevestiging gekregen op de mail..
O haha goed om te weten. Zat er al aan te denken hoe ik afterpay moet gaan uitleggen dat ik niets heb ontvangen
Zojuist op RTLnieuw site gelezen dat een jurist vindt dat alle bedden voor deze prijs geleverd moeten worden...! Hij spreekt namens 48!!!!! mensen!! Ben benieuwd....
Ben er ook wel benieuwd naar, vanuit juridisch oogpunt dan. Natuurlijk snap ik het dat je het probeert als je zo'n aanbieding ziet, maar met zoveel bestellingen kun je lijkt me niet verwachten dat ze echt gaan leveren. Kan natuurlijk nooit voor die prijs. Zo'n leenbakker heeft het al zwaar met alle concurrentie van internet. Recent verkocht van het goedlopende blokker aan kwantum concern. Als ze moeten leveren dikke kans dat ze dat niet kunnen bolwerken. Daar wordt niemand beter van denk ik. En dan serieus een advocaat die hier zich tegenaan gaat bemoeien en 48 mensen die die advocaat hebben benaderd? Die wil ook even lekker zijn moment of shine zeker.
Zo goedlopend is Blokker niet hoor... tegenovergestelde zelfs.. En ik vind zelf dat ze een voorraadcounter oid op de site hadden moeten zetten. Als er nu echt duizenden mensen die bedjes hebben gekocht, kan dat niet binnen de tijd van een maand geleverd worden. Daar had een beveiliging op moeten zitten. Had veel gescheeld.
Ik denk niet dat ze dat gaan winnen. Ze zijn al ingedekt door hun eigen voorwaarden. Ik vraag mij inmiddels wel af wat de voorraad aan bedjes was geweest in aantallen
Ben met je eens hoor dat zoiets eigenlijk niet moet kunnen. Maar ja, soms gebeurt het nou eenmaal wel omdat het waarschijnlijk een fout op een fout is ofzo. En wel weer hilarisch om te zien hoe dat dan zo'n grote media storm wordt. En gelukkig zag je de smiley achter blokker . De detailhandel heeft het al zo lastig en dit zal leenbakker zowiezo gaan kosten. Mogelijk juridische kosten, rectificatie, al het gedoe met geld terug storten en excuses sturen, extra mensen op call-center, etc, etc. Daar tegenover staat wat extra aandacht in media, maar betwijfel echt of dat extra omzet gaat geven.... denk echt dat ze dit liever niet hadden gehad...
Haha Ik las ergens dat we maandag een mail krijgen dat het een fout was en dat het bed niet geleverd kan worden. Aan de ene kant natuurlijk wel verwacht haha
O lieve hemel, een advocaat Voor iets wat je niet eens afgenomen kan worden want je hebt het nooit gehad? Zelfs al had je dat ding voor de oorspronkelijke prijs gekocht, dan nóg heeft een winkel altijd het recht om van de verkoop af te zien. Leuk als het was gelukt, maar nu weer doorrrrr
Hihi op Facebook waren er heel veel mensen die schoenen gescoord hebben. Vraag me ook wel af of het niet geen bewuste reclamestunt was van Reebok.
Dit kwam ik inderdaad net ook tegen! Ik heb er ook één besteld voor mij zoontje, maar geen haar op mijn hoofd die een rechtszaak gaat aanspannen. Het was leuk geweest als hij daadwerkelijk voor dat bedrag geleverd zou worden, wie niet waagt..... wie niet wint.
Stiekem baal ik nu wel dat ik er geen besteld heb, die potentiële kortingsbon voor gedupeerde klanten had ik wel kunnen gebruiken. Ik was alleen bang dat er wél geleverd zou worden en ik met een bed zat waar ik niks mee kon