Welkom @Donutlover Blauwe vinkjes uitzetten: naar whats app- instellingen-account -privacy-leesbewijzen uitzetten Men kan dan niet zien of het gelezen is Jij daardoor ook niet van anderen
@Louloute het zwemmen was niet zo'n succes. Me zoon vond het allemaal veel te druk. Zodra hij het water aan raakte was het huilen Waarom je ouders pas met 2 weken? Door vakantie? @kim2306 vind je dat niet voor jezelf een druk dat je schoonouders dan in de woonkamer zitten? Ik wist de vorige keer niet dat iedereen in het ziekenhuis stond te wachten. Maar goed ook anders vond ik het vreselijk. @Donutlover welkom! Fijn dat het qua zwangerschap goed gaat. Ik vind het met 1 kind al zwaarder
@flowertje36 balen zeg!! Was dat jullie eerste keer? Omdat we in het buitenland wonen, valt dat lastig in te plannen. ivm vakantiedagen aanvragen, dan de reis nog enzo. Dit keer hebben m'n ouders alles vantevoren al gepland, nu hopen dat de kleine man een beetje op tijd komt
Welkom alle nieuwe Hier erg druk geweest afgelopen week. Heb niets bij gelezen Alles gaat goed met de baby. Moeders heeft het zwaar, maar dat gaat wel weer over.
Hahaha denk dat elke vrouw dat weer anders ervaart! Voordeel van 1 kind vond ik dat ik elke keer nog ff lekker mee kon slapen hihi Nu onze oudste op school zit is t echt heen en weer gerace en niet meer slapen maaarrr ze heeft nu 6 weken vakantie! Dus dat scheelt, straks als mijn man vakantie heeft ga ik heerlijk relaxen en niks doen haha Straks met 3 kids zal t wel helemaal druk zijn wel heel gezellig denk ik haha
Gefeliciteerd voor iedereen die bevallen is Ik breng niemand op de hoogte. Ben veel te bang dat mijn moeder er dan achter komt en als ik iemand niet in de buurt wil hebben, is zij het wel.
Ja geen idee grote kans dat me schoonvader al niet komt omdat hij t allemaal te spannend vind die kan niet met dat soort dingen omgaan en heb zo goede band met ze dat ik t ook wel fijn vind dat ze er zijn me vriend heeft t moeilijk overweg kunnen met spannende dingen van zn pa dus is voor hem wel fijn als zn moeder er is om m af en toe ff een hart onder de riem te steken en te steunen zodat hij mij ook weer goed kan ondersteunen
Wat is er weer veel gekletst! Ik kan het reageren nu gewoon even niet bijhouden! Alles bijgelezen! Welkom aan de nieuwe meiden! Hier veeeeel harde buiken en zó moe.. ik ben een beetje gas terug aan het nemen want ik slaap amper en het verhuizen enz valt me zó zwaar. Het is niet zo dat het niet opschiet maar elke (kleine) tegenslag (die heb je altijd) maakt me van streek omdat ik daar voor mn gevoel geen tijd voor heb. De babykamer begint al wel ergens op te lijken!
@Louloute ohja tuurlijk dan wordt hem minder makkelijk. Ze kunnen niet even zo in de auto stappen. @Nina Sanders lekker rustig aan doen. Je voelt het zelf het beste wat je nog kunt. @Donutlover ik slaap heel af en toe overdag. Meestal slaap ik dan in de nacht niet als ik overdag ga slapen. En heb heel weinig energie door de bi. @kim2306 ja dat is dan wel prettig als er weer even moed ingepraat wordt, zodat hij weer evwn door kan. @Toverbal ook wel prettig als niemand het weet. Geen buren die constant opletten ? Merk dat hier in de straat heel erg. Zijn nu 4 vrouwen die op het eind lopen ot net bevallen zijn. En iedereen houdt toch heel erg in gaten van oh die is ook al een tijdje niet buiten geweest of niet op Facebook
Welkom nieuwe dames! @Noortje88 Heeft de vk nog gekeken of je ontsluiting hebt? @Nina Sanders kun je niet wat dingen uitbesteden aan familie ? Ik snap dat je graag alles zelf wilt doen, maar pas wel op jezelf hoor! De dames die al kinderen hebben, hoe doen jullie het snachts dan als de bevalling begint? Laten jullie de kinderen liggen, of worden ze uit hun slaap gehaald en meegenomen of blijft de 'oppas' bij jullie? Ik ga mijn moeder dan bellen als het snachts begint, maar ik wil graag thuis bevallen. Dan zou ons zoontje wakker gemaakt moeten worden, en weer verder slapen bij mijn ouders. Ik wil mijn moeder niet in huis als ik aan het bevallen ben.. gister alweer 38 weekjes! Wanneer komt ie nou??? hihi.. Gister nog wezen zwemmen met ons zoontje en een vriendin. Heerlijk is dat, voelde net of de kleine ook aan het zwemmen was in mijn buik. Ik was alleen niet helemaal op mijn gemak. Bang dat ik een schop in mijn buik kreeg of dat er iets gebeurde met ons zoontje.. Zo flexibel en snel ben ik niet meer, en daarom had ik een vriendin mee, maar goed.. voelde toch niet helemaal goed. Maar zoontje heeft genoten en we waren er weer even uit.
@exciting lekker even zwemmen. Heb ik gister ook gedaan. Ook met familie en een kleine wou ook niet alleen. Als het hier in de nacht begint komt 1 oma hier. En die blijft dan ook hier. Maar ik vertrek waarschijnlijk naar het ziekenhuis. Als je thuis wil bevallen en je weet zeker dat je zoontje goed slaapt zou ik hem lekker laten liggen. En mocht de nood hoog zijn oma vragen. Maar verder gewoon lekker laten slapen misschien is de kleine al wel geboren voordat hij wakker wordt.
@Nina Sanders idd miss wat uitbesteden aan familie? Zodat je rustiger aan kan doen? Die harde buiken zijn mega vervelend he Irritant vind ik ze vooral ze komen op de raarste momenten @exciting lekker zeg zwemmen! Denk dat ik dat ook maar ga doen. Nu wandel ik 2x in de week 5-10km maae zwemmem lijkt me straks fijner Toen de bevalling van n. Begon heb ik na 1,5u mijn schoonmoeder gebeld. Die staat vanaf 37w paraat haha Ze heeft J. Toen rond half 5 opgehaald in de nacht en ze is daar weer verder gaan slapen. Toen ze wakker werd was haar broertje al geboren en heeft mijn schoonmoeder haar terug gebracht naar huis om 10u Ik ben toen thuis bevallen trouwens, en voor mijn eigen gevoel wil ik de kids dan niet in huis hebben haha dan zou ik me denk ik ongemakkelijk voelen ofzo Nu wil ik weer thuis dus t zelfde verhaal alleen neemt mn schoonmoeder ze dan allebei mee. Ze hebben beide daar een bedje mocht t weer in de nacht zo ver zijn
Welkom @Donutlover ! veel bijgeschreven dus niet alles gelezen, sorry!! Erg rot geslapen afgelopen nachten maar vanacht eindelijk weer eens door kunnen slapen, best een rare gewaarwording om weer eens door te slapen, haha! Wel afgelopen week 2 keer gezwommen met dochter en het nodige gedaan om de dagen door te komen. Normaal heb ik 3 weken vakantie en gaan we uiteraard ook weg maar nu is het wel lang die 6 weken schoolvakantie . Gelukkig heeft mijn vriend volgende week vakantie en kunnen we wat meer ondernemen met haar. Ze is nu lekker naar oma( woont paar straten verderop) en ik kan even wat in huis doen Hier gaat dochter naar mijn ouders, ik wil graag thuis bevallen. Ouders wonen 1 min van ons vandaan dus vriend zal haar daarheen brengen.
ja het lijkt mij ook niet zo'n fijn gevoel dat de kleine boven ligt en ik lig beneden te bevallen.. Maar we laten het er maar op aan komen! We zien het wel! Misschien ga ik ook wel naar het zh, dat laten we er ook nog op aan komen
Nee, lijkt mij ook niet fijn! Vooral omdat dochter al wat ouder is (9) en ze redelijk bijdehand is. Onze slaapkamer ligt ook naast die van haar dus die word zo wakker.
@flowertje36 dat wel. Maandag kwam de buurvrouw zelfs aan de deur om te vragen hoe het ging. Maar wij zijn pas verhuisd. Ze kennen ons niet en onze ouders al helemaal niet. Daarbij wonen we een uur van onze ouders af dus het is ook niet zo dat ze elkaar toevallig tegen het lijf lopen ofzo. Ben ik wel blij mee
Weer veel geschreven dames. Gaat allemaal snel haha. Informeren begin bevalling We willen niemand laten weten dat de bevalling begint. Is natuurlijk wel ons eerste kleintje, dus wel een stuk makkelijker. Behalve als het natuurlijk een vervelende situatie wordt, dan bellen we wel even mijn familie en die van mijn vriend. Het liefst wil ik in het begin ook niemand in het ziekenhuis, maar mijn vriend twijfelt over zijn tweelingbroer. Hij heeft zo'n goede band met hem dat hij het liefst meteen wil bellen. Ik laat dat even van het moment afhangen. @Nina Sanders doe je wel rustig aan? Zoveel harde buiken is ook niet lekker natuurlijk. Bevalling Hier nog helemaal geen tekenen van een naderende bevalling . Ik heb geen harde buiken, ik heb geen voor weeen ; helemaal niets. Vandaag weer naar de verloskundige geweest en alles was voorderest goed. Morgen is mijn uitgerekende datum en zie er eigenlijk wel een beetje tegen op. Ik mag niet klagen omdat ik geen klachten o.i.d. heb, maar ik wil gewoon zo graag ons kleine meisje ontmoeten. Ik weet dat de baby komt wanneer ze er klaar voor is, maar oo wat zou ik graag willen dat ik straks weeen krijg en dat het gaat beginnen. Volgende week woensdag weer een afspraak staan en dan wil ze wel eventueel kijken of ik ontsluiting heb en of ze mij kan strippen. Ze is niet zo heel happig op strippen maar ik denk dat ik toch maar ga zeggen dat ik het heel graag wil. In ieder geval even kijken hoe het ervoor staat. Moest met de assistente ook nog afspraken doorplannen en ze plande gewoon dood leuk een afspraak in op 16 augustus. Ik heb niets gezegd, maar ik ga echt niet zo lang doorlopen. Is dit bij jullie verloskundige ook zo? Dat je zo lang kan doorlopen. Op 16 augustus ben ik 42,6. Dat vind ik echt apart hoor of gebeurt dit vaker ?